Gå til innhold

Tarot 15 August 2014


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Stjernen.

17.jpg

Ja da, det er da noen der, når det ser ut som mørkest, da dukker han opp...

Blir spennende å se. Takk som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle spørre deg sist jeg var singel men for to uker siden endret det seg. Er det fortsatt greit om jeg stiller et spørsmål? :) Jeg prøver hvertfall!

Hvordan vil resten av 2014 bli for meg? :)

Verden.

21.jpg

Bra, men du vil være klar for noe nytt når nyåret kommer om noen måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når går jeg lei av KG og sletter brukeren igjen?

Vognen.

7.jpg

Det blir nok en gang, når du får bestemt hvilken retning du vil ha på forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke et spørsmål denne gangen, men på mandag bestemte jeg meg (endelig) for å si nei til valget jeg lurte på forrige gang. Håper det var rett. Skal gi deg bedre tilbakemelding når jeg vet noe mer =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Vognen.

7.jpg

Det blir nok en gang, når du får bestemt hvilken retning du vil ha på forumet.

Takk!

Det er bestemt for lenge siden, men antifeminisme står ikke sterkt her inne :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Du ga beskrivelse tidligere i en annen tråd på min neste kjæreste, mitt spørsmål er;
Kjenner jeg denne mannen fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke et spørsmål denne gangen, men på mandag bestemte jeg meg (endelig) for å si nei til valget jeg lurte på forrige gang. Håper det var rett. Skal gi deg bedre tilbakemelding når jeg vet noe mer =)

Ok, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ga beskrivelse tidligere i en annen tråd på min neste kjæreste, mitt spørsmål er;

Kjenner jeg denne mannen fra før av?

6/Beger.

41.jpg

Ja, dere to har vært småinteressert i hverandre tidligere, men da ble det ikke til noe håndfast, men nu er dere single samtidig, og da ligger ting mer til rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

6/Beger.

41.jpg

Ja, dere to har vært småinteressert i hverandre tidligere, men da ble det ikke til noe håndfast, men nu er dere single samtidig, og da ligger ting mer til rette.

Takk, gleder meg til å finne ut hvem dette er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5/Staver.

26.jpg

Travelt og flust av konkurranse, maktspill og intriger.

Tusen takk Gjest :blomst:

Anonymous poster hash: 68545...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan ser kjærlighetslivet mitt ut om et par mnd?

Djevelen.

15.jpg

Vet ikke om det blir noe kjærlighetsliv som sådan, du blir vel heller mer besatt av en fyr og hele opplegget vil være usunt, huske på at i likhet med Pinocchio på bildet, så har du verktøy til å skjære over båndene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djevelen.

15.jpg

Vet ikke om det blir noe kjærlighetsliv som sådan, du blir vel heller mer besatt av en fyr og hele opplegget vil være usunt, huske på at i likhet med Pinocchio på bildet, så har du verktøy til å skjære over båndene.

Haha, well, f m l :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Hvem blir det kjæresteparet her på KG? Fame og Dude91 tells ikke, for de er allerede omtrent sammen :Hehe:

Om det er et umulig spørsmål å svare på så; Kommer jeg til å få meg en kjæreste via KG?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem blir det kjæresteparet her på KG? Fame og Dude91 tells ikke, for de er allerede omtrent sammen :Hehe:

Om det er et umulig spørsmål å svare på så; Kommer jeg til å få meg en kjæreste via KG?

Solen.

19.jpg

Nu må du ha i bakhodet at jeg ikke er god på ja/nei spørsmål, men det ser pinadø ut som at jeg svarer ja, her ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...