Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slik ser jeg ut. Bildet er tatt sommeren 2010, jeg tror jeg har gått ned litt siden da, men ikke så mye. Jeg er langt fra idealet, men jeg er fornøyd med meg selv uansett ;)

Edit: Bildet kom ikke med første gangen

post-40103-0-91883200-1302655719_thumb.j.

Du har formene på de rette plassene skulle ønske jeg hadde slik kroppsform. Kroppen din ser veldig fast ut i tillegg. Jeg har ingen bilder i bikini skulle gjerne lagt ut bildet.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra de bildene, så ligner kroppen min på Miley Cuyrus :)

Har samme høyde og vekt som Britney, men er litt slankere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xaphan: stilig at det ikke bare er de typisk "idealkroppene" som legges ut da ;)

Jeg ser nok dessverre ikke så flatterende ut med samme vekt(er epleform og legger derfor bare på meg rundt midje), du har jo ganske så flotte former vil jeg si. Litt sånn kroppstype som har fine proporsjoner med varierende vekt.

Får jeg lov til å si fine pupper? :fnise: (er jente altså, men det måtte jo sies)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse:

Jeg kan glatt innrømme under brukernavnet at jeg er ca ala Camryn Manheim, bare noen kilo mindre. hvis noen vil gi meg pes for det, driter jeg i det. Jeg kjenner mest sannsynlig ingen her likevel. Jeg var normalt slank i ungdomstida men har aldri vært noen tynn sylfide (og kommer nok aldri til å bli det, uten at det plager meg), likevel trives jeg sannelig godt med meg selv :)

Og det er det viktigste, enten man er liten, stor eller midt i mellom :) Jeg veier kanskje 20kg mer nå enn jeg gjorde for 4 år siden, men hey, jeg har også bedre selvtillit nå enn jeg har hatt noen sinne, nettopp fordi jeg har lært å elske meg slik jeg er nå og ikke den jeg skulle ønske jeg var. Selvtillit og selvrespekt er det viktigste og mest sexy, uansett hvordan man måtte se ut :lur:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beundrer dere som har selvtillit til å legge ut kroppsbilde av dere selv. All creds til dere! :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst å legge ut bilde her, selv om jeg synes kroppen min er helt ok/fin. :D

Hvem bryr seg har du ikke noe bildet så bryr ingen seg seriøst.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke kvinne, men hey, hvorfor ikke :P Vil da si jeg har en normal kropp. Ikke for overtrent og ikke slapp :) Men det skal sies at bildet er noen år gammelt, så er kanskje ikke like fornøyd nå, som da;) Legger ut anonymt så jeg ikke ska få for mange fans. haha :fnise:

post-37809-0-60930000-1302695944_thumb.j

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er meg, bildet er litt over et år gammelt..Har sikkert lagt på meg litt etter at jeg ble gravid, men..Sletter det etter hvert..

Mulig bildet ble litt rart, endret størelsen i paint, er ikke så enkelt, hehe..

Edit: Sånn, der feiget jeg ut.. :fnise: Varte ikke så lenge nei..

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit ikke hvordan jeg legger inn bildet. Men kan vel sammenlignes med det bilde av britney i linken lengre oppe :) Der hun ikke er på sitt best trente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får ikke til å legge bilde som vedlegg, og det er jo ikke lov å legge ut bilder uten tags, så her er min kropp.

woow perfekt kropp har du. Misunner deg sikkelig:(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

woow perfekt kropp har du. Misunner deg sikkelig:(

Enig!! Trener du mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, men er ikke dere redde/skeptiske til at folk skal laste ned de bildene,for så å uploade de andre steder på nett? Selvom ansiktet deres ikke vises, så er det litt ekkelt å tenke på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...