Gå til innhold

Din guilty pleasure innen musikk


DeLorean

Anbefalte innlegg

Japansk rock inspirert popmusikk



Anonymous poster hash: ecd22...595
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

90talls gangster rap :laugh:

Endret av Eneleh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har perioder hvor jeg kun hører på 90's, og i de periodene kan min egentlige musikksmak bare glemme å slå igjennom :danse::bolledeig:

hahahhaha samme her, er i en sånn periode nå og det ser ikke ut som det kommer til å endre seg med det første

her går det bare i Hanson, nirvana, n sync og m2m ops heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Japansk rock inspirert popmusikk

Anonymous poster hash: ecd22...595

Kiss anime! Awesome!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niggarap, sånn typ fra 80-tallet med Tupac og de der... Heh, brings me back to the days når jeg var 10 år og spilte GTA San Andreas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Clarity

Cascada og den type musikk :sjenert:

Hørte masse på det da jeg var fjortis i 05/06, og det bringer tilbake mange minner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meghan Traynor. Hun er den store pakken som skikkelig heite saker kommer i.

Jeg kommer aldri til å innrømme det IRL.

Endret av Mann 42
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justin Timberlake - Cry me a river

(Jeg er mann ......... :sjenert:)



Anonymous poster hash: 0bff2...a84
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marilyn Manson. Elsker musikken men hører kun i bilen alene og har cd`ene i andre covere. Synes det er litt flaut overfor unger etc. at mamma liker sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har så mye "guilty pleassures" innenfor musikkat halvparten kunne ha vært nok!

 

Men... et spesielt godt eksempel må være Mily Cyrus - PatyUSA, som jeg hørte for første gang på byen, i godt lag, og med nok spiritUs innabords, og jeg da synes var kriminelt catchy.

Følte meg i grunn VELDIG guilty der jeg sto å digga :skya: i mens jeg var fult klar over at jeg absolutt ikke burde :D 

 

edit : Glemte Britney - Toxic  i akkurat samme setting 

Endret av Beeblebrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanye West er guilty pleasure delux for min del. Digger musikken, men ettersom jeg normalt hører på indie/punk/rock føler jeg at det ikke er helt innafor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen

Diverse Eurovision-songar. Toxic av Britney Spears og Greven av Gral frå Kaptein Sabeltann. Høyrde han på lydbok når eg var lita og synast framleis han er kul.  :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lastet nettopp ned I would do anything for love av Meat Loaf så jeg kan høre på den om og om og om igjen mens jeg ligger i fosterstilling i dusjen for jeg føler meg så skitten. 



Anonymous poster hash: 16b9c...b1d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Marilyn Manson. Elsker musikken men hører kun i bilen alene og har cd`ene i andre covere. Synes det er litt flaut overfor unger etc. at mamma liker sånt.

Ungene syns sikkert det er kult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Musikksmaken min er så variert at det er vanskelig å si om noe er guilty pleasure eller ikke. Tror mye har med nostalgi å gjøre, når jeg hører på S Club 7, diverse boyband fra seint 90- tidlig 00-tallet så er det fordi jeg vil huske hvordan det var å være liten, uten bekymringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk det meste av musikken jeg liker kan kalles guilty pleasures. Joda, jeg liker klassisk musikk og rolig jazz, samt synes Radiohead er et av de beste bandene som finnes.

 

Men utover det har jeg lite intellektuelt forhold til musikk. Musikk er for meg følelser og nostalgi. MGP-svisker fra da jeg vokste opp, 80-tallspop fra radioen i min barndom, 90-tallet fra da jeg begynte å bli ungdom selv, gamle tyske svisker ingen under 60 hører på som minner meg om min mors musikk.. I love it all! Ikke fordi jeg synes sangene i seg selv nødvendigvis er så bra, men pga minnene og følelsene de bringer frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reggaeton  :danse: etter en tur til Sør-Amerika er jeg helst frelst. Ingen annen musikk som kan få meg i danse modus fortere  :lol: Funker veldig bra jogging også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...