Gå til innhold

Din guilty pleasure innen musikk


DeLorean

Anbefalte innlegg

Hva er din guilty pleasure innen musikk? Et band/artist som er kanskje litt cheesy, men likevel kult i festlige lag.

 

Mitt tips er Free Energy. Et band fra USA som spiller 80-talls rock i ny innpakning.

Det er ikke originalt, men det er plenty med hooks. De kan skrive låter disse gutta her. Fornøyelig!

 

Endret av DeLorean
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Alt av ABBA. Jeg forguder ABBA, men det er det kun jeg som vet.



Anonymous poster hash: 1aae1...b4e
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sclub 7: Don't stop moving.

Jeg dør litt inni meg når jeg hører den,men synes den er kul...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunhands

Denne er kanskje litt cheesy

Liker teksten hoho

Haha, den har jeg i hodet når jeg legger meg for tiden.

Selv er nok hip hop og r'n'b mine guilty pleasures. Har blitt eldre og hører mest på rock, men sånn musikk minner meg om da jeg var yngre og danset hele natten. Synes fortsatt det er skikkelig gøy når de spiller denne på radioen:

For tiden har jeg denne på hjernen:

Og ellers er jeg litt fan av Justin Timberlake.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

One Direction.

Og russelåta fra året jeg var russ "From Paris to Berlin".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hører stort sett på musikk jeg føler jeg ikke burde like, men jeg har gitt opp å bli flau.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest crazycatlady

Håhåhå, åjada, jeg har mine guilty pleasures. Jeg er en jente som er kjent for å like bare kvalitetsmusikk og får høre av "alle" "musikkjennere" at jeg har meget god musikksmak. Men jeg har mine pinlige hemmeligheter innenfor musikk jeg også. Nesten så jeg vurderte å være anonym, men det er feigt så dropper det. :P

Her er mine:

90-talls-dance. 2 unlimited. Fun factory, 2 brothers on the 4.th floor, Corona, Twenty 4 Seven, Ice MC, Ace of Base, La Bouche, N-trance, Dr Alban, Snap og den gjengen der. Hender jeg setter på spotify og digger løs når jeg er hjemme alene! Blir dog fort lei, men musikken er kul likevel.

Div 90-talls trance og techno

Enkelte låter av Britney Spears, Madonna, Christina Aguilera og Backstreet Boys. Huffameg, hehe. :P Ikke akkurat kvalitetsmusikk, men moro å høre på av og til likevel. Christina har jo en veldig bra stemme da, det skal hun ha selv om musikken hennes ikke oser av kvalitet.

Bon Jovi! Blodharry, men kult likevel.

Har sikkert flere også, men dette var det jeg kom på nå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...