Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Glem det jeg sa om fanservice episoden som kommer snart i FT :P Utifra previewklippet for neste episode, så har de heldigvis forandra den scenen :P

Også... dat Silver.

Er det nå det du mener det begynner å bli spennende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nå det du mener det begynner å bli spennende?

Jupp, nå er Tartarussagaen i gang :)

Håper at animeteamet gjør en bra bra jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, nå er Tartarussagaen i gang :)

Håper at animeteamet gjør en bra bra jobb :)

Det synes jeg de har gjort til nå i hvert fall. Vet du om arcen er lang?

Veldig irriterende at folk spoiler så mye på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske lang. Kortere enn Grand magic games, men lengre enn Tenroujima.

Ja, er en del viktige og store ting som skjer i Tartarus og noe som har skjedd i managen i det siste, og spoilerne er overalt :/ Man må nesten holde seg helt unna internett for å unngå dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ganske lang. Kortere enn Grand magic games, men lengre enn Tenroujima.

Ja, er en del viktige og store ting som skjer i Tartarus og noe som har skjedd i managen i det siste, og spoilerne er overalt :/ Man må nesten holde seg helt unna internett for å unngå dem.

Michello er jo helt grusom. For et feigt ekkelt nek. Hvis valget absolutt måtte taes mellom han og hun gravide vet jeg hva mitt valg hadde vært...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Michello er jo helt grusom. For et feigt ekkelt nek. Hvis valget absolutt måtte taes mellom han og hun gravide vet jeg hva mitt valg hadde vært...

Uff jeg vet :/ Takk for at Natsu slo han ut sånn at han holder kjeft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff jeg vet :/ Takk for at Natsu slo han ut sånn at han holder kjeft.

Hahaha ja! Men du har hetl rett, det begynner å blir bedre nå. Virkelig! Synes det er kjipt Wendy og Lucy er så svake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha ja! Men du har hetl rett, det begynner å blir bedre nå. Virkelig! Synes det er kjipt Wendy og Lucy er så svake.

Det blir bare mer og mer spennende :) Stor kontrast fra den dårlige filleren vil jeg si :P

Og er enig i at det er dumt at de alltid må være så svake og hjelspesløse :( De har jo blitt sterkere, men de blir likevel hengende etter alle andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til Anime for unge voksne?

Anonymous poster hash: 85e71...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til Anime for unge voksne?

Anonymous poster hash: 85e71...a0b

 

Hva legger du i "ung voksen"? Og hvilke sjanger liker du? Har du noen favoritter fra før?

Litt tilleggsinformasjon er greit å ha for å kunne komme med anbefalinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med LoneWolf her :)

Nevner likevel Death Note som jeg alltid nevner da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva legger du i "ung voksen"? Og hvilke sjanger liker du? Har du noen favoritter fra før?

Litt tilleggsinformasjon er greit å ha for å kunne komme med anbefalinger :)

22 år gammel. Jeg liker egentlig gode dramaer med mange karakterer og karakterutvikling. Da jeg var liten (type 16 år) elsket jeg Naruto og Fullmetal Alchemist, men føler at fantasy og action ikke treffer meg helt nå lenger. 

 

Anonymous poster hash: 7ec96...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Trenger også tips til ny anime! Ser siste Hunter x Hunter film akkurat nå, så da er jeg helt tom :(
Ser Naruto, One Piece, Hunter x Hunter (ferdig), Soul Eater (ferdig), Fairy Tale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir bare mer og mer spennende :) Stor kontrast fra den dårlige filleren vil jeg si :P

Og er enig i at det er dumt at de alltid må være så svake og hjelspesløse :( De har jo blitt sterkere, men de blir likevel hengende etter alle andre.

Ganske spennende nå ja, men må si jeg er skuffet over karakterutviklingen. Skjønner ikke hvordan Fairy tale overlever når 98% av guildet er så svake. Kunne tenkt meg en real boost der! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Trenger også tips til ny anime! Ser siste Hunter x Hunter film akkurat nå, så da er jeg helt tom :(

Ser Naruto, One Piece, Hunter x Hunter (ferdig), Soul Eater (ferdig), Fairy Tale.

Pokemon? Den serien er for alle aldre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokemon? Den serien er for alle aldre :)

Jeg har hørt at mumitrollet er ganske bra. Det er en tegnefilm laget i Japan, så jeg antar at det går under anime
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Mummitrollet er bra men mer kjekt å se på når man er liten :) Kan dog hende jeg ser den nye filmen som kommer bare for nostalgia sin skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år gammel. Jeg liker egentlig gode dramaer med mange karakterer og karakterutvikling. Da jeg var liten (type 16 år) elsket jeg Naruto og Fullmetal Alchemist, men føler at fantasy og action ikke treffer meg helt nå lenger. 

 

Anonymous poster hash: 7ec96...5c2

 

 

Jeg glemte helt å komme tilbake her å svare, beklager :P

Jeg har nok ikke så mange tips for deg, for drama er ikke akkurat opp min gate. Jeg er mer det du var før; fantasy / action (+ scifi), men du kan alltids prøvefeks Steins;Gate eller Nisekoi.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men i fjor var jeg på museum Ghibli i Tokyo!!! Der så jeg originaltegninger av Hayao Miyazaki.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro det eller ei, men i fjor var jeg på museum Ghibli i Tokyo!!! Der så jeg originaltegninger av Hayao Miyazaki.  

 

Sikkert skikkelig artig, Ghibli har laget mye bra opp gjennom tidene :)

Skal få tatt meg en tur der neste gang jeg er i japan!

 

 

Trenger også tips til ny anime! Ser siste Hunter x Hunter film akkurat nå, så da er jeg helt tom :(

Ser Naruto, One Piece, Hunter x Hunter (ferdig), Soul Eater (ferdig), Fairy Tale.

 

Jeg kan ikke garantere at noen av disse nødvendigvis passer, men det virker som om du liker fantasy serier som er ganske lange, jeg har ikke så mange der (da jeg ikke ser de som er veldig lang), men jeg har noen.

Fullmetal Alchemist: Brotherhood, Magi (The Labyrinth of Magic + The Kingdom of Magic) og History's Strongest Disciple Kenichi er noen serier som kanskje kunne passe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...