Gå til innhold

Hvilken bok leser du nå?


anetted

Anbefalte innlegg

Jeg leser boken Wayward Pines av Blake Crouch siden jeg har begynt å se tv-serien med samme navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The First Bad Man av Miranda July.

Sjelden jeg leser engelsk så denne vil nok ta litt tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat lånt "sønnen" av Jo Nesbø på norsk. (bor i Sverige)

Her ville det faktisk holdt å nevne Sønnen av Jo Nesbø. På hvilken måte er det relevant at du bor i Sverige?

Anonymous poster hash: 3ce0b...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ville det faktisk holdt å nevne Sønnen av Jo Nesbø. På hvilken måte er det relevant at du bor i Sverige?

Anonymous poster hash: 3ce0b...4f4

Ah, fordi boka kom ut for en stund siden, men siden jeg ikke bor i Norge, tar det litt lengere tid å få den på norsk. Og nettopp Nesbø er jo mye av bokas kvalitet, nettopp bruken av språket for å få frem oslomiljøet han vil skildre. Ikke helt det samme å lese oversatt altså.

Beklager om du synes det var irrelevant informasjon, men viktig nok til å kommentere. :)

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser "Gone Girl" av Gillian Flynn. Synes boken er helt grei så langt, men ikke den mest spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E-bok: Andlös av Mattias Ronge. Handler om nær fremtid, vår del av verden er den nye tredje verdenpå grunn av mystisk sykdom, miljø ødeleggelser og annet smått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, fordi boka kom ut for en stund siden, men siden jeg ikke bor i Norge, tar det litt lengere tid å få den på norsk. Og nettopp Nesbø er jo mye av bokas kvalitet, nettopp bruken av språket for å få frem oslomiljøet han vil skildre. Ikke helt det samme å lese oversatt altså.

Beklager om du synes det var irrelevant informasjon, men viktig nok til å kommentere. :)

Den skjønte jeg ikke. Kan man ikke få tilsendt norske bøker til Sverige før et år etter at den kom ut?

Anonymous poster hash: 3ce0b...4f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skjønte jeg ikke. Kan man ikke få tilsendt norske bøker til Sverige før et år etter at den kom ut?

Anonymous poster hash: 3ce0b...4f4

Jodda, og er jo i Norge på besøk. Bare jeg som er gjerrig. ;) Og forsøker holde tilbake boksamlingen hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den grenseløse av Jussi Adler Olsen. Heldigvis på innspurten. For en elendig bok :( Og jeg som har likt så godt de andre bøkene hans..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

The Sorrows of Young Werther - Johann Wolfgang von Goethe.

Fins den ikke på norsk? Hvis man ikke leser denslags på originalspråket, så er det like greit å lese det oversatt til norsk. Så slipper man at ting går trefoldig tapt i oversettelsen, mener jeg.

Den ung Werthers lidelser er en klassiker, så jeg er sikker på at den fins.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med Lars Myttings "svøm med den som drukner". Anbefales på det sterkeste !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins den ikke på norsk? Hvis man ikke leser denslags på originalspråket, så er det like greit å lese det oversatt til norsk. Så slipper man at ting går trefoldig tapt i oversettelsen, mener jeg.

Den ung Werthers lidelser er en klassiker, så jeg er sikker på at den fins.

Jeg har lest boka på tysk tidligere. Ønsket å lese den på engelsk denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå skal jeg begynne på Sankta Psycko av Johan Theorin. Spent på den, har hørt litt ymse om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Revolution Betrayed: What is the Soviet Union and where is it going? av Leo Trotsky/Lev Trotskij.

Veien fra George Orwells Animal Farm til materialet den er en satire av var visst kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...