Gå til innhold

"Best i test" barnevogn


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest gravidius

Hei!

Jeg bare lurte på om noen hadde erfaring med den "best i test" barnevognen fra TV2 hjelper deg? Basson, tror jeg den het. Noen som har kjøpt den, og vil anbefale/fraråde den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke erfaring med Basson selv, men jeg har hørt at det er mange delte meninger om denne.

Noen mener at understellet ruster bare det er meldt regn bl.a., mens andre sier at den er helt grei.

Prisen er jo grei da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravidius

Tusen takk for tilbakemeldingene!

Takk Chiquita for at du la ut testen. :wink:

Men da vet jeg ikke om jeg har så lysst på denne vognen likevel.. :-?

Har dere et annet godt alternativ? Hva har dere kjøpt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har kjøpt Simo duo.

Den er veldig lik Brio sine vogner.

Den simovogna vi har, har feste til seler i bagvogndelen (noe briovogna i følge testen ikke har)

Har ikke fått begynt å bruke den enda da, så jeg har ingen erfaringer enda, men :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes TV2s test hadde flere svakheter. For det første at de ikke testet Simovogner, siden dette er den mest solgte vognen i Norge. En annen svakhet er å bare teste sikkerhet. Klart det er viktig med en sikker vogn, men det er mange andre ting som er viktige også - som feks. vekt, rust og kjørbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte denne vognen akkuratt fordi den var best i test :oops:

Vi hadde mest lyst på Emmaljunga, men den fikk jo slakt i testen. Har ikke hentet hjem vognen enda, men håper jo ikke at det var et bom kjøp....

Skal hente den i slutten av jan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min nevø har brukt Basson Roma i over ett år nå, og foreldrene skryter veldig av den! Den er ikke det minste rustet, og tante har vært svært imponert de gangene hun har fått lov å trille: -stødig, stor bag, fiffige detaljer og som ny etter 15 mnd daglig bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har bare positive erfaringer med Basson vogna...Vi har brukt den til to barn. Den har ikke rustet i det hele tatt....og nå har vi solgt den videre til noen fornøyde kjøpere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var kjempefornøyd med vår Basson Roma som vi kjøpte når vi ventet Madeleine. Nå solgte jeg den før je ble gravid igjen :roll: Eneste jeg kan si er at den kanskje var litt tung når man skulle løfte den inn i bilen. Ellers en super duper vogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...