Gå til innhold

Hvor leser du bøker?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På sofaen mens jeg ligger på ryggen, eller eventuelt i en stol ute. Jeg spiser sjeldent når jeg leser, men kan gjerne kose meg med et glass Pepsi Max eller en kopp kaffe.

Ellers foretrekker jeg å høre på lydbøker framfor å lese fra ei fysisk bok. Jeg synes det er mye lettere mye å konsentrere meg da. Når jeg hører på lydbøker pleier jeg ofte å gå tur, eller gjøre husarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser bøker mens jeg holder på å sovne, kun der, så det er unaturlig at jeg spiser (eventuelt noen halspastiller, men det er alt).

Lydbok hører jeg oftest på mens jeg sitter i sengen og gjør meg klar til å sove (og spiller kabal på nettbrettet), men av og til også på bussen.

Blader skumleser jeg de få gangene jeg sitter ute og soler meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest i sofaen eller senga, men blir gjerne på bussen, reiser, over spisebordet og andre steder. Tar ikke og ordner med pledd, kos og te hver gang jeg skal lese, det hadde blitt fryktelig strevsomt. Tar jo som regel og plukker opp boka mange ganger i løpet av en dag, kan ikke styre så mye med å gjøre det koselig først hver gang :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stranda og på fly. Leser egentlig bare når jeg slår ihjel tid.

Anonymous poster hash: ebd29...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sala21

Jeg sitter helst i sofaen og leser, med hva som helst til drikke og spise. Noen ganger har jeg ikke tid til å spise noe mens jeg leser fordi boka tar all oppmerksomheten.

Ellers har jeg med bøker overalt. er av typen som har med en bok, sånn for alle tilfelles skyld. I tilfelle det skulle bli lenge å vente hos legen, på flyturen, på kafe osv osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag har jeg feber og føler meg rævva. Så da blir det pledd i sofaen med en kopp te og kindle åpen på fanget. Kanskje et par stearinlys og. Ellers leser jeg overalt, nårsomhelst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser egentlig hvor som helst, oftest i senga og på bussen. Men det er først om sommeren når jeg soler meg at lesingen virkelig får fart på seg. Da gå'rre unna :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...