Gå til innhold

Sanger man virkelig hater!


Daenrys

Anbefalte innlegg

ALT av Dido.

Eminems siste plate (flere singler med han som roterer på radio for tida i hvert fall). Eminem, er det ikke på tide å slutte å være sinna nå? Ja, mora di var kjip, faren din var kjip, dama di var kjip og du gjør alt du kan for å ta vare på dattera di. We get it.

Og en øst-europeisk (?) Grand Prix-låt med et forferdelig saksofon-riff.

*Bytte radiokanal*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt av Lars Vaular. Grusom musikk. Og den grusomme finn bikkjen-sangen som var så populær for en tid tilbake. Verste jeg noengang har hørt.

Hahahahahahahahahahaha!! Finn bikkjen? Hvilken sang tenker du på? Jeg tenkte med en gang på "Who let the dogs out", som forøvrig også er en irriterende sang!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahahahahahaha!! Finn bikkjen? Hvilken sang tenker du på? Jeg tenkte med en gang på "Who let the dogs out", som forøvrig også er en irriterende sang!!

Det har du helt rett i!

er sangen jeg tenkte på. GRUSOM! Får nesten elveblest her jeg sitter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt av Alexander Rybak, Lars Vaular, Shakira, Anastacia og Dragos da din tei-ellervadetpissetnåigjenheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Walking on Sunshine - Katrina and the Waves

Den har irritert meg siden den kom i 1983! "skifter radiokanal"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

F.R. David: Words don't come easy... Heldigvis sjeldan å høyre no for tida. Elles får praktisk talt all countrymusikk og dansebandmusikk magen til å vrenge seg for meg.

nei den sangen er jo konge, passer for alle oss gutta som ikke så flinke med kjærlighets ord :romeo:

selv synes jeg fireflies med owl city er en utrolig dårlig og irreterende sang, det verste er at den er spilt optil flere ganger på radio i snart et år nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enchanted

Åh, jeg har et lidenskapelig forhold til musikk! Musikk på en dårlig dag er bare heelt supert! Jeg er ikke så gammel enda, men liker faktisk mye fra '70, '80 og litt fra '90 tallet. Da snakker vi ikke pop, men rock og alternative. Det er flere sanger som er nye nå som irriterer vettet av meg, og hører nesten aldri på radio lenger.

Jeg takler ikke Justin Bieber, fatter ikke hva som er så bra med han?! Robyn er ille, det samme er Lady Gaga uff det burde ikke vært lov til å lage sånn musikk. Hva skjedde med sanger som virkelig gir en dypere mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du helt rett i!

er sangen jeg tenkte på. GRUSOM! Får nesten elveblest her jeg sitter.

Hadde ikke hørt den før, men takk som introduserte den!! Orket 10 sek før den ble slått av ;)

En annen ekstremt irriterende sang, eller jingle, er fra en scene fra "Two and a half men", som jeg nesten konstant har på hjernen "Oh Oh Oh Oh Oh Ohshikuru, my oh my he's a demon Samurai". ANNOYING!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enchanted

Hadde ikke hørt den før, men takk som introduserte den!! Orket 10 sek før den ble slått av ;)

En annen ekstremt irriterende sang, eller jingle, er fra en scene fra "Two and a half men", som jeg nesten konstant har på hjernen "Oh Oh Oh Oh Oh Ohshikuru, my oh my he's a demon Samurai". ANNOYING!!

hahahaha, har sett den episonden noen ganger, da tv3 er mestere på å sende repriser, og får den på hjernen hver eneste gang, haha! Og ja den er irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hard Ride

Jeg gikk og sang på denne fordi nesten alle jeg kjenner hater den.

Yade sjokolade -

Denne tar kaka for meg da:

edit:

Endret av Hard Ride
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvem som synger eller hva den heter, mn den går litt som dette: "you know I want ya, you know I need ya".

Sånn dancedritt. Fooorferdelig sang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rybak med den derre Oah-sangen. FORFERDELIG!!

åh, forferdelig ja. Og setter seg på hjernen så jeg plutselig tar meg selv i å synge oooh-aah I love you mo-oa... you're much too young for meeee, og jeg kan enda mer :roll::sukk:

Dessuten; jag trodde englana fans bara, bara i himmelen. Men det va innan jag møtte deeeg, nu har jag en engel her hos meee-ei. Hører den heldigvis tilnærmet aldri, men det vrenger seg inni meg hver gang :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt av DDE, Postgirobygget, De Derre og div andre i samme kategori.

For ikke å glemme The yellow lemon tree,.. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enchanted

Alt av DDE, Postgirobygget, De Derre og div andre i samme kategori.

For ikke å glemme The yellow lemon tree,.. :kjefte:

aah, The yellow lemon tree, jeg blir alltid så trist av den sangen, aner ikke hvorfor, men får en sånn ekkel trist følelse inni meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...