Gå til innhold

Sanger man virkelig hater!


Daenrys

Anbefalte innlegg

verste er at jeg alltid får den klistra på hjernen når jeg hører den på radio

Haha, ja! Jeg begynner alltid å nynne med på refrenget, så den er (dessverre!!!) fengende.

Anonymous poster hash: 9eed8...47e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gauler med paa Bohemian Rhapsody i fylla, men takler ikke aa hoere den edru. Toer nesten ikke si det hoeyt, for alle bare, MEN DU KAN JO IKKE IKKE LIKE DEN SANGEN! Eh, jo, det kan jeg.

Alt av Katy Perry.

Mika - Grace Kelly. DEN ER SAA STYGG.

Og den jaevla Selfiesangen. Senest i gaar vaaknet jeg med "LET ME TAKE A SELFIE dun dun dun dun dun" inni hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
Gjest xfs367

Black Velvet - Alannah Myles

Fatter ikke at denne platte, intetsigende harrylåta fortsatt spilles. Den er jo ikke engang harry på en sjarmerende måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samtlige sanger på vg lista topp 20

Anonymkode: 262ba...e93

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Why dont you get a job", Offspring

Ikke på grunn av sangen sånn sett, den er ganske morsom. Jeg blir bare så sur av de to som klager på de late kjærestene dine. Ingen som tvinges til å være sammen med parasitter. 

 

Anonymkode: 7ad78...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som regel hører jeg på Radio Rock eller P6 Rock fordi jeg liker AC/DC, Led Zeppelin, Metallica og den slags. Men når jeg står i dusjen å Rage Against The Machine kommer på blir det antiklimaks ut av en annen verden. Gud så jævlig det er😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Lady in red" med Chris de Burgh.

Den sangen er så drepende kjedelig og grusom at skaperen av dette makkverket burde vært straffet med 56 elpistolskudd der det svir som mest!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Despacito! 🤬 Virkelig grusom. Og alt fra Kaizers Orchestra og Green day, jeg kan ikke fordra dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"ME- ME- ME- ME- ME- ME- ME- METALLIC HVIT!!" 🤮 

Av er vel Dum dum boys eller Cc cowboys elns. Blir aggressiv når den kommer på radio rock. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som er i den reklamen for grillmat, med paret som danser idiotisk og lissom-sexy. Den er det jævligste jeg hører og jeg får bare skikkelig ikke lyst til å grille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19.6.2019 den 21.42, Elizabeth89 skrev:

Som regel hører jeg på Radio Rock eller P6 Rock fordi jeg liker AC/DC, Led Zeppelin, Metallica og den slags. Men når jeg står i dusjen å Rage Against The Machine kommer på blir det antiklimaks ut av en annen verden. Gud så jævlig det er😄

Legendarisk band. Like tøft hver gang, bedre enn Metallica.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cotton eye joe, Mmmm, Lemon tree 🤮

Anonymkode: e7187...322

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 hours ago, eeyore83 said:

"Hun er vill, vakker og våt"

😩

Synes ikke den låta er spesielt bra jeg heller, men CC Cowboys er dyktige musikere som skriver låtene selv og faktisk kan spille. Mye av dagens listepop er bare programert ræl basert på samme oppskrift, men uten noen som helst substans.

Anonymkode: 262ba...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...