Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Kiwi og jordbær er også veldig godt - men da er det greit å passe på å ikke kjøre det for lenge, de kiwifrøene smaker litt... rart da. Men litt går veldig fint! :)

Hermetisk fersken (uten sukker allerhelst, men dte er så vanskelig å få tak i) og bringebær er også kjempegodt.

Og: grønnsakssmoothies. Fungerer kjempefint til lunsj f.eks. Jeg har laget av avocado, stangselleri og agurk. Eller av paprika, agurk, tomatjuice og gulrotjuice. Ofte er det godt med litt mer krydder i disse - salt, pepper, chilli, urter... Men dte smaker jo ganske annerledes enn fruktsmoothies, da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrketrening og fjelltur i dag. Kjenner jeg er sliten i kroppen, men på en god måte :) Vi hadde besøk i går og serverte både snacks og sjokolade- noe jeg selvfølgelig ikke klarte å holde meg helt unna.... ;) Men akk så godt det smaker med snop når man bare unner seg det en gang i uka! Himmelsk! :)

Da jeg stod opp i dag stod sjokoladeskåla enda på bordet. Jeg klarte rett og slett ikke dy meg, og spiste 3-4 syndige biter før jeg reiste meg opp og kastet resten av sjokoladen i søpla før det gikk over alle støvleskaft! ;) Tok derfor hardt i på trening i dag og var glad da sambo sa ja til å bli med på fjelltur etterpå :)

Sola skinner og det er vååååår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Vi lagde av jordbær, banan og mango i dag. Det ble kjempegodt :jepp:

Men litt skeptisk til grønnsakssmoothie pingting ;)

Så flinke dere er til å gå på fjelltur! I dag har jeg bare vært lat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åeh, jeg vil ogsååå på fjelltur! *misunnelig* (;))

Men du er gal altså, kaste sjokolade!? *i all hemmelighet misunnelig igjen*

Skjønner at ikke grønnsakssmootie frister alle. Et tips er uansett å prøve litt agurk i vanlig smoothie (skrellet, og uten frøene). Den er jo litt søtlig, og jeg synes ofte den gir en friskere smak. Agurk og eple er for eksempel veldig godt sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips! Vi lagde av jordbær, banan og mango i dag. Det ble kjempegodt :jepp:

Men litt skeptisk til grønnsakssmoothie pingting ;)

Så flinke dere er til å gå på fjelltur! I dag har jeg bare vært lat..

Nam, nam det hørtes veldig godt ut også! :)

Jeg var lat omtrent hele forrige uke, men satser på at denne uka blir mye bedre ;) Skal på jazzercise om en time, men har egentlig mest lyst til å grille siden det er så fint vær!

Åeh, jeg vil ogsååå på fjelltur! *misunnelig* (;))

Men du er gal altså, kaste sjokolade!? *i all hemmelighet misunnelig igjen*

Skjønner at ikke grønnsakssmootie frister alle. Et tips er uansett å prøve litt agurk i vanlig smoothie (skrellet, og uten frøene). Den er jo litt søtlig, og jeg synes ofte den gir en friskere smak. Agurk og eple er for eksempel veldig godt sammen :)

I knoooow! Kasting av sjokolade skulle egentlig vært forbudt på samme måte som kasting av det norske flagg! Men jeg er svaaaak Pingting, og hvis det ligger herlige biter med sjokolade og annet digg klarer jeg rett og slett ikke å motstå! Så jeg måtte ty til drastiske virkemidler. Ang. grønnsakssmoothie så mener jeg at jeg prøvde med paprika og tomat engang- med dårlig resultat! Smakte bare bittert og rart. Men jeg er alltid åpen for nye ideer, så kanskej jeg tester agurksmoothie engang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I knoooow! Kasting av sjokolade skulle egentlig vært forbudt på samme måte som kasting av det norske flagg! Men jeg er svaaaak Pingting, og hvis det ligger herlige biter med sjokolade og annet digg klarer jeg rett og slett ikke å motstå! Så jeg måtte ty til drastiske virkemidler. Ang. grønnsakssmoothie så mener jeg at jeg prøvde med paprika og tomat engang- med dårlig resultat! Smakte bare bittert og rart. Men jeg er alltid åpen for nye ideer, så kanskej jeg tester agurksmoothie engang! :)

Flagg-kasting! :ler: Vel, jeg ser poenget ditt. Mitt problem er at jeg hadde vært truendes til å plukke sjokoladen ut av søpla igjen, så lenge den ikke har vært borti noe annet søppel. Så de (få) gangene jeg kaster fristelser må jeg mose de nedi kaffegrut og eggeskall, ellers blir de fort spist opp likevel! ...næringsvett? :fnise:

Hm, hel tomat tror jeg ikke blir så godt i smoothie nei, det er jo steiner og sånt tull i den. Men med tomatjuice er det godt! Paprika synes jeg er godt i da, men jeg har bare laget det i godt krydede smoothier. Blir mer som kald suppe, egentlig.

Lykke til hvis du skal rekke å fyre opp grillen, grille og spise maten på en time! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, grave opp sjokkis fra søpla, du ekke go' ;):P

Det ble dessverre dårlig med grillmat på meg, men jeg har iallefall vært på jazzercise. Det betyr at det er treningsfri i morgen og at hvis det er fint vær så kan jeg grillegrillegrille!!! :D *håpehåpehåpe*

En kollega sa forresten til meg i dag: "Du har krympet!" Hurra :) Skulle bare ønske jeg begynte å merke det litt selv også.. Kjenner jo at buksene har blitt litt store og at julenissevomma kanskje har trukket seg litt inn, men de helt store forandringene kan jeg ikke merke enda. Jaja. Kan jo være at påskegodtet og fyllekulene har noe med det å gjøre ;)

Jeg har forresten bestemt meg for å fortsette å ha PT etter 15. mai når ned i vekt programmet er ferdig. Tror jeg kommer til å trappe ned til 3 treninger per uke, så slipper jeg å ha to dager på rad med trening, føler det er litt stress egentlig... *bedagelig anlagt* I stedenfor kan jeg heller gå til jobb et par ganger i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedagelig anlagt, godt sagt :fnise: 3 ganger i uka høres bra ut det :)

Så morsomt meg kommentarer om at du har krympet. Det er nok enklere for andre å se det ;) Det tok i alle fall lang tid før jeg kunne se noe, og så kommer det veldig an på hva jeg har på meg.

Vi grilla forresten i går :) Men det er meldt fint vær i morgen og ;)

Endret av -Carrie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedagelig anlagt, godt sagt :fnise: 3 ganger i uka høres bra ut det :)

Så morsomt meg kommentarer om at du har krympet. Det er nok enklere for andre å se det ;) Det tok i alle fall lang tid før jeg kunne se noe, og så kommer det veldig an på hva jeg har på meg.

Vi grilla forresten i går :) Men det er meldt fint vær i morgen og ;)

Åhh, grillet dere?? Heldiggriser!! Namnam! Hva grillet dere da? Tilbehør? Jeg vil høre aaalt! ;)

Meget mulig det blir grillings her i gård'n imorgen hvis været holder. Jeg tenker grillspyd med marinert kylling og grønnsaker, bakt potet, gresk salat... Mmm får vann i munnen bare ved tanken :)

Ja, regner med det tar litt tid før man klarer å se noe selv. Man ser jo seg selv så ofte, så det er jo vanskelig sånnsett! Jeg skal veie meg igjen på onsdag eller torsdag, håper sterkt at jeg har klart å gå ned 1 kg siden siste veing! *krysser fingrene* (evt. stapper dem i halsen! :gjeiper: ! huff, nei fyda, man skal ikke spøke med sånt *vasker munnen med såpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, jeg tror ikke det er så mange kalorier i såpe :fnise:

Å gå ned litt i antall terninger høres jo uansett ikke så dumt ut hvis du synes det er litt stress slik det er nå. Blir det for mye stress så blir det jo lett til at man kutter ut den treninga uansett, eller ikke klarer å nyte den når man er der.

Åh, dere inspirerer altså - nå fikk jeg og lyst til å grille! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det var ikke så spennende dessverre, for det var litt sånn spontangrilling. Vi hadde marinert kylling og 1 ventepølse hver (jeg må alltid ha en ventepølse mens jeg venter på kjøttet :) ), og som tilbehør hadde vi "vanlig" grønn salat. Måtte bare ta det vi hadde i kjøleskapet :fnise: Bakt potet og grillspyd får vi ta neste gang :jepp:

Krysser fingrene for veiingen! Å ikke fingre i halsen såpeboble :nei:;) Hvor ofte veier du deg forresten? Jeg er så innmari dårlig på å holde meg unna vekta :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går bra, jeg tror ikke det er så mange kalorier i såpe :fnise:

Å gå ned litt i antall terninger høres jo uansett ikke så dumt ut hvis du synes det er litt stress slik det er nå. Blir det for mye stress så blir det jo lett til at man kutter ut den treninga uansett, eller ikke klarer å nyte den når man er der.

Åh, dere inspirerer altså - nå fikk jeg og lyst til å grille! :)

:fnise: Nei, iallefall ikke i zalo, der er det jo nok med en dråpe ifølge reklamen ;)

Det blir litt stress med 4 ganger per uke, ja. Må liksom planlegge så mye og går glipp av sosiale ting med venner... Jeg spurte PT hvor ofte han trente, han svarte 5*per uke. Galning ;)

Hehe, det var ikke så spennende dessverre, for det var litt sånn spontangrilling. Vi hadde marinert kylling og 1 ventepølse hver (jeg må alltid ha en ventepølse mens jeg venter på kjøttet :) ), og som tilbehør hadde vi "vanlig" grønn salat. Måtte bare ta det vi hadde i kjøleskapet :fnise: Bakt potet og grillspyd får vi ta neste gang :jepp:

Krysser fingrene for veiingen! Å ikke fingre i halsen såpeboble :nei:;) Hvor ofte veier du deg forresten? Jeg er så innmari dårlig på å holde meg unna vekta :ler:

Hehe, helt enig, ventepølse må til! ;) Må si du har vært spontan i det siste, forresten! ;) Artig :)

Takk for kryssinga! Lover å ikke putte hånda i munnen uansett utfall på ons/tors ;) Jeg foretrekker dessuten sjokkis- mye bedre smak ;)

Jeg veier meg vanligvis hver onsdag morgen sammen med PT, men denne gangen skal jeg ikke trene med PT før torsdag kveld. Så får se om jeg presser meg opp ons morgen slik at jeg kan veie meg til normal tid. Man veier jo gjerne mer om kvelden enn om morgenen, så jeg vil jo veldig gjerne på vekta om morgenen jeg da ;) Skal holde dere oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Jeg synes alltid det er veldig greit å veie seg på samme tid fra uke til uke, men vekt kan jo uansett variere fra dag til dag, med tanke på vann i kroppen og sånn. Det tok laaang tid før jeg turte å gå på vekta om kvelden, trodde liksom at resultatene jeg hadde sett på morgenen over mange uker uansett hadde forsvunnet når kvelden kom... :fnise:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes alltid det er veldig greit å veie seg på samme tid fra uke til uke, men vekt kan jo uansett variere fra dag til dag, med tanke på vann i kroppen og sånn. Det tok laaang tid før jeg turte å gå på vekta om kvelden, trodde liksom at resultatene jeg hadde sett på morgenen over mange uker uansett hadde forsvunnet når kvelden kom... :fnise:

Lykke til!

:fnise: Jeg må vel ærlig innrømme at jeg tenker litt sånn enda, jeg... På kvelden har jeg liksom spist både frokost, lunsj og middag, og hvis det ikke har forlatt kroppen på naturlig vis før jeg trår på vekta, ja så tenker jeg at det minst må bety at jeg veier 1 kg mer på vekta den dagen ;) OK, kanskje ikke et kilo da, men for motivasjonens skyld trenger jeg å se minking på hvert gram! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det grilling i dag da? ;)

Jepp!! Kom akkurat hjem, inviterte nemlig meg selv (og sambo) til grilling hos foreldrene mine;) Jeg stelte istand grillspyd med kylling, paprika og løk penslet med grillsaus, hamburgere, marinerte koteletter og såklart litt pølser ;) Lagde "vanlig" salat til og drakk cola zero :)

MmmmMMMmmmm!!!! Akkurat det jeg hadde lyst på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen!

I dag skinner sola og jeg så hele tre personer med shorts på vei til jobb! Jovisst skinner sola, men shorts i april?? Det må være for spesielt interesserte... ;)

Det ble ingen morgenveiing på meg i dag. Var så trøtt i morgest, ble sittende oppe alt for lenge i går å se på tv. Skal heller stikke innom Elixia på vei fra jobb og ta en liten time på ellipsemaskinen (og veie mitt usle legme :P). Håååååper jeg har gått ned et kilo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graderstokken her viser 15 grader, og klokka er bare halv ti. Så det er ikke såå usannsynlig med shorts :) Men personlig venter jeg i hvertfall til graderstokken kryper over 20 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Graderstokken her viser 15 grader, og klokka er bare halv ti. Så det er ikke såå usannsynlig med shorts :) Men personlig venter jeg i hvertfall til graderstokken kryper over 20 ;)

Såpass!! Hehe, er nok bare jeg som ikke er vant med sol og sommer på denne tiden av året ;) Jeg venter også på at 20tallet skal nås før leggene viser seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...