Gå til innhold

Kunderådgiver - forsikring


LilleSol

Anbefalte innlegg

Har akkurat vært i intervju hos en av de største selskapene innen forsikring i Norge.

Fikk forståelse av at dette dreide seg om en jobb med noe innad salg/rådgivning, noe mail og endel utadrettet "rådgivning" salg med andre ord.

Litt usikker på hva jeg går til her egentlig, er det en ren salgsjobb eller hva?

Og hva kan jeg forvente meg av lønn, lønn + provisjon, lav lønn + provisjon?

Arbeidstider?

Skal sende en mail til han jeg var på intervju hos for å høre litt, men om noen her har noen ideer?

Trives også vanvittig godt i den jobben jeg er i, blir forferdelig trist å slutte..Ihvertfall når jeg er så usikker på denne nye stillingen.

Fordelene er bedre lønn (tjener dårlig som kontormedarbeider) og mye kortere reisevei.

Endret av LilleSol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan si litt om det siden jeg har vært i sikkert et lignende intervju.

Du må kunne forsikring, å kunne selge det til potensielle kunder.

Arbeidstid i forhold til det dem sa til meg, var veldig variabel, og ikke spesielt hektisk. Det var liksom ikke noe stemple inn og stemple ut, man måtte heller vise til resultater. Grunnen til dette at man kanskje måtte ha et møte med en kune kl sju en kveld. Lønna lå på 400k det første året, og etter det sank den til 210k ca i året, pluss provisjon. Enkelte klarer da å tjene 500k-600k i den bedriften jeg var i intervju hos.

Håper dette hjalp litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...