Gå til innhold

Han virker ikke interessert


Elineia

Anbefalte innlegg

Kjæresten min og jeg har vært sammen i nå nesten to måneder. Jeg bodde først 19 mil unna men på grunn av skole så flyttet jeg etterhvert til byen der han bor men vi bor ikke sammen.

Det er bare det at i begynnelsen så virket han glad og slikt og vi kommuniserte via facebook.

Men nå som jeg flyttet til byen så er det det at han ikke virker interessert lenger.

Det er alltid jeg som starter samtalene på facebook, gjør jeg ikke det så vet jeg ikke hvor lenge det tar før vi snakker igjen - jeg har prøvd å vente på han, jeg holdt ut nesten en dag -.-

Og så er det det at for en uke siden så døde broren hans så jeg synes liksom ikke at dette er riktig tid å ta opp noe sånt som føles som om det kan føre til krangel eller enda verre når han nettopp mistet et familiemedlem.

Når vi snakker så er det også slik at jeg på en måte må lede samtalen ellers går det ingen vei. Han har forklart det med at han ikke er typen til å "grave". Men er litt interesse for mye å be om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har prøvd å vente på han, jeg holdt ut nesten en dag -.-

Og så er det det at for en uke siden så døde broren hans så jeg synes liksom ikke at dette er riktig tid å ta opp noe sånt som føles som om det kan føre til krangel eller enda verre når han nettopp mistet et familiemedlem.

Når vi snakker så er det også slik at jeg på en måte må lede samtalen ellers går det ingen vei. Han har forklart det med at han ikke er typen til å "grave". Men er litt interesse for mye å be om?

Nesten en dag..? Det er jo liten tid! Han rekker jo ikke å tenke "hm, kanskje jeg skal sende henne en melding.." engang, før det tikker inn en fra deg.

Du bør heller vise at du bryr deg nå etter at broren er død. Kan du forestille deg hvor tungt han har det nå..? I stedet for at han graver, kan du jo fortelle han det du har på hjertet. Men nå bør det kanskje være litt mindre deg og ditt, og litt mer fokus på han, sorgen og hans behov....

Anonymous poster hash: 4f6d2...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fikk vel det til å høres ut...vel ikke bra.

Når det gjelder broren hans så maser jeg ikke om mitt og meg. Det har jeg egentlig ikke gjort siden vi ble ilag.

Grunnen til at jeg ikke holdt ut mer enn nesten en dag er fordi jeg er veldig usikker nå og jeg bor i byen uten venner i nærheten så jeg har ikke noe annet å tenke på enn usikkerheten relatert til han.

Når det gjelder han og hans behov. Han sa det at han trengte tid alene og det protesterte jeg jo selvsagt ikke på.

Jeg har ikke mast om noe ifra han i det hele tatt men jeg klarer ikke å la være å tenke litt når at han sier han trenger tid, ikke vil ha besøk fra meg men han får besøk fra kompiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å sitte og gruble kan du ta deg en joggetur, bake boller, invitere en nabo eller tre, lese en bok, gå en tur i byen, ta bilder, bli kjent med folk.



Anonymous poster hash: 4f6d2...2ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...