Gå til innhold

FF som oppfører seg rart.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Har en fyr som jeg tidligere over ett år hadde et seksuelt forhold til. Vi møttes ofte på byen når begge var ute og dro hjem sammen, den ene av oss var ute og kom og på overnatting etter byen, og vi har også ved noen anledninger tatt noen øl sammen og sett film ol. Samt at vi snakker en del på facebook/meldinger.

Tingen er at jeg det siste året har vært litt ferdig med han og ikke så interessert lenger, noe jeg vel aldri har sagt direkte. Jeg har heller sagt det ikke passer når han har tatt kontakt. Egentlig burde jeg vel sagt ifra, men synes han kan være litt greit å ha han i tilfelle, når det passer meg! (Er jo ikke følelser innvolvert, så ingen burde bli såra over det)

Kan gjerne ha han som en venn og henge med han, men om jeg er tiltrukket av han som før vet jeg ikke.

Jeg merker at jo mindre tilgjengelig jeg er, jo mer desperat blir han etter kontakt.

Han kontakter meg omtrent hver helg, vil gjerne at jeg skal komme og besøke han, eller han komme til meg. I fylla kan det ta helt av, hvor jeg sier jeg er opptatt og han rett og slett ikke gir seg. Han bare må treffe meg, og trenger meg. Vi må ikke ha sex, han vil bare være med meg. Alle de andre jentene på byen er bare teite, og jeg er mye penere osv.

Han har til og med klart å lire av seg at han er forelska i meg. Samtidig forteller han meg om andre han har hatt sex med, og spør meg om råd til å sjekke opp damer.

Er virkelig menn så desperate når en dame blir "uoppnåelig"? Jeg frykter vel at om jeg møter han, så har han fått det han vil ha og da er jakten over.

Jeg blir stadig overraska over at han aldri gir opp, det finnes da massevis av søte (og villige) jenter der ute, spesielt på byen. Skjønner meg rett og slett ikke på denne fyren og hans besettelse av meg, ikke er jeg særlig god i senga heller!

Kan menns desperasjon etter sex ta så overhånd?



Anonymous poster hash: 42fe9...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest constance90

Såklart han maser når du ikke er direkte og ærlig med han. Si at du ikkeerinteressert så gir han seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo ikke at jeg ikke vet hvordan jeg skal bli kvitt han. Jeg bare skjønner ikke helt tankegangen hans, og desperasjonen etter at vi skal møtes, som om jeg var den eneste dama i verden.

Kanskje det er en besettelse som oppstår med en gang han inntar alkohol. Jeg har selv vært pågående på melding i fylla, men ikke i den grad, og kun mot folk jeg har vært forelska i.

TS



Anonymous poster hash: 42fe9...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor utleverer du FF og ditt sitt privatliv?

Hei,

Har en fyr som jeg tidligere over ett år hadde et seksuelt forhold til. Vi møttes ofte på byen når begge var ute og dro hjem sammen, den ene av oss var ute og kom og på overnatting etter byen, og vi har også ved noen anledninger tatt noen øl sammen og sett film ol. Samt at vi snakker en del på facebook/meldinger.

Tingen er at jeg det siste året har vært litt ferdig med han og ikke så interessert lenger, noe jeg vel aldri har sagt direkte. Jeg har heller sagt det ikke passer når han har tatt kontakt. Egentlig burde jeg vel sagt ifra, men synes han kan være litt greit å ha han i tilfelle, når det passer meg! (Er jo ikke følelser innvolvert, så ingen burde bli såra over det)

Kan gjerne ha han som en venn og henge med han, men om jeg er tiltrukket av han som før vet jeg ikke.

Jeg merker at jo mindre tilgjengelig jeg er, jo mer desperat blir han etter kontakt.

Han kontakter meg omtrent hver helg, vil gjerne at jeg skal komme og besøke han, eller han komme til meg. I fylla kan det ta helt av, hvor jeg sier jeg er opptatt og han rett og slett ikke gir seg. Han bare må treffe meg, og trenger meg. Vi må ikke ha sex, han vil bare være med meg. Alle de andre jentene på byen er bare teite, og jeg er mye penere osv.

Han har til og med klart å lire av seg at han er forelska i meg. Samtidig forteller han meg om andre han har hatt sex med, og spør meg om råd til å sjekke opp damer.

Er virkelig menn så desperate når en dame blir "uoppnåelig"? Jeg frykter vel at om jeg møter han, så har han fått det han vil ha og da er jakten over.

Jeg blir stadig overraska over at han aldri gir opp, det finnes da massevis av søte (og villige) jenter der ute, spesielt på byen. Skjønner meg rett og slett ikke på denne fyren og hans besettelse av meg, ikke er jeg særlig god i senga heller!

Kan menns desperasjon etter sex ta så overhånd?

Anonymous poster hash: 42fe9...291

Anonymous poster hash: 6430f...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FF skal kun være sex om man ikke vil ødelegge ting. Ikke noe filmer, øl og alt det der du har venner til. Skjønner ikke at folk ikke skjønner dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men å unngå å bli litt venner også er veldig vanskelig. Nå har jeg i allefall en avtale med han til helga, så får prøve å ta en prat om det da. En FF burde man kanskje heller ikke bli såpass knytta til på en måte, det er jo gjerne relasjoner som varer over kort tid.

TS



Anonymous poster hash: 42fe9...291
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet like godt som resten her inne at han har vist deg følelser og du har holdt han varm, men ikke avvist han. Skjønner egentlig ikke hva du vil her inne

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har FF med dette å gjøre?



Anonymous poster hash: 29cf7...644
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tragisk! Du vet ut utmerket godt hva du holder på med.

Anonymous poster hash: 5ac49...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har FF med dette å gjøre?

Anonymous poster hash: 29cf7...644

Hva har FF med dette å gjøre? Vet du hva FF egentlig går ut på? ser ikke sånn ut.

1. Det er kun sex.

2. Dere skal dekke hverandres behov.

3. Når en av dere får følelser fordi dere har oversett pkt 1, så skal man være redelig og si fra om man vil mer eller ikke. Man holder ikke en FF på gress, derfor har man pkt 2.

Og du burde fan meg ta til deg når ingen gidder å svare, tatt i betraktning at folk her inne svarer rimelig kjapt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har FF med dette å gjøre? Vet du hva FF egentlig går ut på? ser ikke sånn ut.

1. Det er kun sex.

2. Dere skal dekke hverandres behov.

3. Når en av dere får følelser fordi dere har oversett pkt 1, så skal man være redelig og si fra om man vil mer eller ikke. Man holder ikke en FF på gress, derfor har man pkt 2.

Og du burde fan meg ta til deg når ingen gidder å svare, tatt i betraktning at folk her inne svarer rimelig kjapt.

Wops... det var da litt av et hissig svar til en som ikke er TS en gang. .. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Har en fyr som jeg tidligere over ett år hadde et seksuelt forhold til. Vi møttes ofte på byen når begge var ute og dro hjem sammen, den ene av oss var ute og kom og på overnatting etter byen, og vi har også ved noen anledninger tatt noen øl sammen og sett film ol. Samt at vi snakker en del på facebook/meldinger.

Tingen er at jeg det siste året har vært litt ferdig med han og ikke så interessert lenger, noe jeg vel aldri har sagt direkte. Jeg har heller sagt det ikke passer når han har tatt kontakt. Egentlig burde jeg vel sagt ifra, men synes han kan være litt greit å ha han i tilfelle, når det passer meg! (Er jo ikke følelser innvolvert, så ingen burde bli såra over det)

Kan gjerne ha han som en venn og henge med han, men om jeg er tiltrukket av han som før vet jeg ikke.

Jeg merker at jo mindre tilgjengelig jeg er, jo mer desperat blir han etter kontakt.

Han kontakter meg omtrent hver helg, vil gjerne at jeg skal komme og besøke han, eller han komme til meg. I fylla kan det ta helt av, hvor jeg sier jeg er opptatt og han rett og slett ikke gir seg. Han bare må treffe meg, og trenger meg. Vi må ikke ha sex, han vil bare være med meg. Alle de andre jentene på byen er bare teite, og jeg er mye penere osv.

Han har til og med klart å lire av seg at han er forelska i meg. Samtidig forteller han meg om andre han har hatt sex med, og spør meg om råd til å sjekke opp damer.

Er virkelig menn så desperate når en dame blir "uoppnåelig"? Jeg frykter vel at om jeg møter han, så har han fått det han vil ha og da er jakten over.

Jeg blir stadig overraska over at han aldri gir opp, det finnes da massevis av søte (og villige) jenter der ute, spesielt på byen. Skjønner meg rett og slett ikke på denne fyren og hans besettelse av meg, ikke er jeg særlig god i senga heller!

Kan menns desperasjon etter sex ta så overhånd?

Anonymous poster hash: 42fe9...291

Dette er bare en instinktiv reaksjon på din oppførsel.

Hadde han hatt deg der enda, eller dersom du hadde avsluttet dette på en normal ordentlig måte, så hadde han ikke hatt disse følelsene han tror han har.

Anonymous poster hash: 3e329...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er jo ikke at jeg ikke vet hvordan jeg skal bli kvitt han. Jeg bare skjønner ikke helt tankegangen hans, og desperasjonen etter at vi skal møtes, som om jeg var den eneste dama i verden.

Kanskje det er en besettelse som oppstår med en gang han inntar alkohol. Jeg har selv vært pågående på melding i fylla, men ikke i den grad, og kun mot folk jeg har vært forelska i.

TS

Anonymous poster hash: 42fe9...291

Les den siste setningen din igjen så skjønner du kanskje litt av sammenhengen.... For det er da vel temmelig tydelig at HAN er forelsket i DEG!? (Eller innbiller seg at han er det?)

Du har holdt han på gress og innrømmer det glatt. Du har omgått han på måter som ikke FFs gjør! =på mer venne/kjærestenivå!

Du må SELV ta ansvar for å avslutte dette ordentlig med KLAR TALE - slik at han en gang for alle forstår at dere ikke skal ha kontakt mer. Og i det innebærer det også at DU må finne deg en annen å holde på gress slik at han her endelig kan slutte å håpe og gå videre med livet sitt. Grow up!

Endret av Blackbird
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FF skal kun være sex om man ikke vil ødelegge ting. Ikke noe filmer, øl og alt det der du har venner til. Skjønner ikke at folk ikke skjønner dette.

Det har da ingenting med saken å gjøre.

Dette gikk tydeligvis helt greit uten følelser fra hans side i ett år.

Han innbiller seg bare at han har følelser for henne nå fordi hun er så feig og trekker seg unna uten å snakke om det.

Anonymous poster hash: 3e329...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men å unngå å bli litt venner også er veldig vanskelig. Nå har jeg i allefall en avtale med han til helga, så får prøve å ta en prat om det da. En FF burde man kanskje heller ikke bli såpass knytta til på en måte, det er jo gjerne relasjoner som varer over kort tid.

TS

Anonymous poster hash: 42fe9...291

Du har selv skapt hans illusoriske følelser med din feighet.

Anonymous poster hash: 3e329...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skal innrømme at jeg har vært temmelig slem mot han det siste året. Jeg har holdt han på gress, og gjør det fortsatt, kanskje liker jeg oppmerksomheten og at jeg for en gangs skyld i livet har klart å snu rollene. Jeg har vært borti så mange menn som kun er playere, og nå kan jeg være den som sitter med kontrollen selv. Må legge til at i starten av forholdet til min FF så hadde JEG følelser, og han gjorde det klart at han ikke ville ha noe forhold, bare vare ute etter litt moro. Så jeg la fra meg hele tanken om at det noen gang kunne bli noe mellom oss, og da kommer jo igjen den "jeg er bra nok for sex, men ikke for noe mer, han bruker meg"-følelsen.

Jeg tenker jo at det er greit å holde han på gress så lenge det ikke er følelser innvolvert, hadde han faktisk kommet og sagt til meg i edru tilstand at han er forelska i meg, så hadde saken blitt en helt annen.

Han er jo faktisk også nødt til å ta litt ansvar for seg selv her og være ærlig, hvis ikke antar jeg at han føler 0 for meg.

Det verste er å holde noen på gress i den tro om at det en dag skal bli noe mer, dette er tross alt kun sex!!

Jeg synes han er en koselig fyr, jeg liker samtalene våre, jeg liker til en viss grad oppmerksomheten fra han, og jeg kan ikke utelukke at vi kommer til å ha sex igjen. Så egentlig har jeg vel der grunnen til at jeg ikke vil kutte kontakten. Jeg vil bare ikke se han hver uke!

Jeg tror også han innbiller seg at han har følelser for meg, når han blir full. Og det at jeg er uoppnåelig gjør at de innbilte følelsene hans blir enda sterkere. Alle jentene på byen er fremmede, mens jeg er mer kjent og trygg.

Hvem vet, hadde han faktisk vært oppriktig forelska i meg så kunne det jo kanskje blitt noe mer.

TS



Anonymous poster hash: 42fe9...291
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du bruker han, og man bruker ikke andre mennesker. Si i fra og kutt kontakten, for hans del. Tipper han har det ondt.



Anonymous poster hash: 9302c...ad6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wops... det var da litt av et hissig svar til en som ikke er TS en gang. .. ;)

Av og til må man banke inn svar i hodet på folk som spørr samme spørsmål, sikkert 100 ganger og forventer et annet svar for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo si til han at du ikke lenger har behov for FF-forhold, at du klarer deg uten sex så lenge du ikke er i forhold. At du vil vente med sex til du møter en som du vil være i et forhold med.



Anonymous poster hash: d801e...249
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart han maser når du ikke er direkte og ærlig med han. Si at du ikkeerinteressert så gir han seg.

Skulle til å si det samme.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...