Gå til innhold

yngre mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske betatt av en fyr på 27 år. Selv er jeg 31 år. Jeg har kun vært sammen med eldre menn, aldri yngre. Er dette noe å bry seg om? Hva syns dere gutta om denne aldersforskjellen?



Anonymous poster hash: 9ff70...df3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt ingenting å bry seg om. Her er det 5 år "feil" veg, men tenker ikkje over det i det heile tatt.



Anonymous poster hash: 8017c...6bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater en som er 11år yngre enn meg nå... Det føles veldig riktig, men rart. Så de få årene det er mellom dere er da ikke mye :)

Anonymous poster hash: f93b9...67e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år er jo ikke forskjell i det hele tatt. Jeg er også sammen med en mann på 27, men jeg er 45.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sammen med en på 29, og er selv 37. Merker ikke den forskjellen. Ingen andre som bryr seg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar! Da er det bare å kjøre på da jo :) :)



Anonymous poster hash: 9ff70...df3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 år er jo ikke forskjell i det hele tatt. Jeg er også sammen med en mann på 27, men jeg er 45.

En cougar du har bilde av der? :)

Anonymous poster hash: ecc49...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme aldersforskjellen mellom meg og daten min- vår relasjon fungerer helt supert, ingen sjanse til å merke de fire årene med aldersforskjell:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske betatt av en fyr på 27 år. Selv er jeg 31 år. Jeg har kun vært sammen med eldre menn, aldri yngre. Er dette noe å bry seg om? Hva syns dere gutta om denne aldersforskjellen?

Anonymous poster hash: 9ff70...df3

3 år?? Ikke akkurat Mrs. Robinson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med "yngre mann" tenkte jeg du mente minst 10 år. Dette er da ingen aldersforskjell å tenke på en gang. Sambo er 5 år yngre enn meg og det er helt uproblematisk.



Anonymous poster hash: 3fd03...910
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...