Gå til innhold

He wants you...tror dere på det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kom over en morsom snutt:-)

Saken er....jeg klarer ikke helt å tro på alt de sier i filmen. Og jeg har jo gjort meg noen tanker omkring hvorfor. Jeg har kommet frem til at det kanskje er fordi kvinnehjernen nettopp er helt annerledes.

Si at jeg ser en påfallende kjekk og attraktiv mann en dag. Dette synet " glemmer" ikke jeg. Jeg husker hvordan han så ut. I og med at jeg gjør det, så er det jo naturlig for meg at jeg også tror at menn gjør det samme?

Jeg klarer bare ikke å tro på at menn glemmer de vakre kvinnene de ser. Så av en eller annen grunn så innbiller jeg meg at alt dette her bare er sprøyt og løgn.

Jeg tror jo selvsagt at mennene ikke ønsker å slå opp med sine partnere, men at de glemmer andre damer, og at det ikke er noe de tenker på i ettertid, akkurat det tror jeg ikke på.

Hva tror dere?



Anonymous poster hash: 0a0c9...ef3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i den aldersgruppen at jeg bare trenger å si "Megan Fox" og så har jeg alle gutters oppmerksomhet i samtalen, så jeg tror ikke de glemmer, nei. :)



Anonymous poster hash: 5c48d...e20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i den aldersgruppen at jeg bare trenger å si "Megan Fox" og så har jeg alle gutters oppmerksomhet i samtalen, så jeg tror ikke de glemmer, nei. :)

Anonymous poster hash: 5c48d...e20

Det kan ikke sammenlignes. Sier du Bill Clinton, eller Erna Solberg så vil jo alle vite hvem det er også.

TS: Hele premissen for videoen er jo å forklare at menn og kvinner er annerledes. Det er jo det du sier som er hovedpoenget i filmen. Selv om du husker jenta mannen ser på, så trenger ikke han gjøre det, og han gjør heller ikke det i noen betydelig grad.

Endret av Timza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mange ganger hørt varianter av "Har jeg ikke sett deg før?" som samtale-åpner eller sjekketriks, så jeg tror nok de husker på et vis.
Dette var altså folk som hadde sett meg før og sa når&hvor, og ikke tull.
F.eks. "Å, det var du som gikk forbi meg på lesesalen på torsdag" os.v.
Ps. jeg sier det absolutt ikke for å skryte, bare for å motbevise det han i filmen sier med veldig overbevisende stemme....

Kan jo hende noen glemmer, men noen husker nok også. Er det ikke det samme med jenter?? Noen gutter glemmer man og noen husker man.

Endret av Noope
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer hvertfall ikke fine jenter fort. Kan tenke på de ganske lenge etterpå.



Anonymous poster hash: e95f9...190
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemmer hvertfall ikke fine jenter fort. Kan tenke på de ganske lenge etterpå.

Anonymous poster hash: e95f9...190

Nettopp! jeg kjenner meg igjen i det Noope skrev også. Bare tull for å tjene penger den snutten der :P

Anonymous poster hash: 3440b...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp! jeg kjenner meg igjen i det Noope skrev også. Bare tull for å tjene penger den snutten der :P

Anonymous poster hash: 3440b...2ac

.Hehe

Endret av Gåsehud00
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann vil jeg si at noe er sikkert sant i den snutten, men at vi ikke husker det er bare tull.

Hvis ei dame på bussen, stranden, butikken er megafin, så nevner vi det faktisk også for venner. Fy faen du skulle sett hun på bussen som hadde på seg yogabukser. Jeg måtte ta bussen 3 stopp lenger bare for å se på henne litt mer osv.

Tror kvinner ofte tror de er så spesiell og unike. De fleste grunnene til at forhold ikke ryker er at det er høye byttekostnader med å skifte dame.



Anonymous poster hash: c7c8f...907
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår videoen og henger deg opp i helt feil ting.

Poenget her er jo at det er en ren impuls å kikke på avkledde kvinner på stranden uten at det betyr noe som helst for deres forhold eller at det er kvinner han vil kjenne igjen senere.

Selvsagt kan menn kjenne igjen kvinner de har hatt en interaksjon med eller sett ofte, eller huske en og annen eksepsjonelt attraktiv kvinne, men fokuser på eksempelet her.

Poenget i videoen er summert opp som A, B og C.

Innholdet i videoen stemmer og man kan selvsagt kverulere og krangle på det med at "jeg kjenner en fyr som sa det og det". Men essensen i det er at menn er programmert til å kikke rundt på andre kvinnekropper og at den innebygde frykten hos mange kvinner er irrasjonell.

Som Timza sier, grunnen til at videoen eksisterer er jo at mange kvinner, som deg, bare antar at menn og kvinner er like og ikke forstår dette tankesettet.

Endret av Neeli00
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du misforstår videoen og henger deg opp i helt feil ting.

Poenget her er jo at det er en ren impuls å kikke på avkledde kvinner på stranden uten at det betyr noe som helst for deres forhold eller at det er kvinner han vil kjenne igjen senere.

Selvsagt kan menn kjenne igjen kvinner de har hatt en interaksjon med eller sett ofte, eller huske en og annen eksepsjonelt attraktiv kvinne, men fokuser på eksempelet her.

Poenget i videoen er summert opp som A, B og C.

Innholdet i videoen stemmer og man kan selvsagt kverulere og krangle på det med at "jeg kjenner en fyr som sa det og det". Men essensen i det er at menn er programmert til å kikke rundt på andre kvinnekropper og at den innebygde frykten hos mange kvinner er irrasjonell.

Som Timza sier, grunnen til at videoen eksisterer er jo at mange kvinner, som deg, bare antar at menn og kvinner er like og ikke forstår dette tankesettet.

What she said

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...