Gå til innhold

Noen som vet om hvem som syr burpynt til katt


la Flaca

Anbefalte innlegg

Til utstillingsbur altså. Har symaskin, men er ikke akkurat noen kløpper. Har funnet mange som syr i Sverige, men ingen her i Norge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg hadde utstillingskatt sydde jeg selv. Siden du har symaskin har du sikkert sydd litt? Ikke nødvendig å lage noe vanskelig. Jeg brukte et gammelt laken som bakgrunn og pyntet med applikasjoner og blonder. Ble helt ok.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde utstillingskatt sydde jeg selv. Siden du har symaskin har du sikkert sydd litt? Ikke nødvendig å lage noe vanskelig. Jeg brukte et gammelt laken som bakgrunn og pyntet med applikasjoner og blonder. Ble helt ok.

Lykke til :)

Ikke akkurat det svaret jeg hadde håpet på, Flowerpower. :sur:;)

Bruker heller en 500-lapp på å få noen til å sy for meg enn å knote til noe selv som ikke passer buret en gang. :sjenert: Får høre med klubbem om de har noen på hånda. Har sydd litt, men må innrømme at jeg ikke skjønner helt hvordan pynten skal festes til buret og vhor store delene skal være, så jeg tør ikke basere meg på å lage selv.

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg glad. Tusen takk for hjelpen, Elfrida - supert! Gikk inn på hjemmesiden til den ene linken og der fant jeg burpynt til 500,- stk. i akkurat den stilen jeg tenkte meg. :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...