Gå til innhold

Katt som mjauer hele natten


Gjest lillebøll

Anbefalte innlegg

Gjest lillebøll

Hver natt i en uke nå har det stått en katt utenfor og mjauet. Og da mener jeg MJAAAAUUUET. Gjennomtrengende! Jeg får ikke sove, sambo får ikke sove, ungene våkner og katta hyler.

Hva skal vi gjøre? Gi meg noen tips før jeg blir kattemishandler! (nåja, eventuelt gal av mangel på søvn..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kåt hankatt som mjauer etter sin kjære. Gi hunnkatten din p-piller og steng henne inne, så blir du kvitt hannkattene skal du se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du en nær nabo som ikke er flink nok til å gi p-piller til hudyret sitt. Sånn er det bare. Hannkatter vil så gjerne, så gjerne - parre. Og de merker så godt når en hukatt er fruktbar. Mjauer det de er god for, lokker dem til seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du vet det finnes sånn spray som man kan spraye rundt eiendommen sin, med lukt som kattene skyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i natt får han en sko i hodet om han ikke holder kjeft. Gra eller ikke.

Prøv å kaste vann på den. Det er lettere å treffe for vannet spruter jo litt utover, det gjør ikke skoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillebøll

Vet ikke om husverten liker at jeg sprayer hagen, han har hund, reagerer den på sprayen?

Ja får sprute vann etter den. Slipper jeg plukke sko i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Driver
Den får jo tydeligvis ingen morro ;)

Gjør som en av naboene mine, kjøp inn et fangstbur, fang den og kjør den langt faen i vold.

Se på det som en ferietur for gnagsåret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanita

Jeg har hørt at å strø pepper omkring i hagen skal hjelpe å holde kattene unna men jeg vet ikke om det fungerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...