Gå til innhold

Småblødninger - " hele tiden" ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sluttet på p-piller for ca fem mnd. Etter det har jeg hatt lettere ustabil syklus, mellom alt fra 30 - 35 dgr. Tenker at mensen kanskje trenger tid til å stabilisere seg, og har lest at dette ikke er så uvanlig. I tillegg hadde jeg relativt lange sykluser før prevansjon, tror 30 er gj.s for meg.

MEN - jeg har sånne småblødninger " hele tiden". Dette hadde jeg også på p-piller, spes i forbindelse med sex. Gynekolog sjekka dette - tok både celleprøve og vevsprøve ( celleprøven ble ugyldig, fordi for mye blod) - alt var bra. Virket som om jeg blør lett.

De småblødningene jeg har nå, for det meste rosa/brunt blod iblandet slim, kommer når som helst... Finner ikke noe system på det. Kommer også når vi ikke har hatt sex. Både rett før forventa mens, og noen dager ETTER jeg har hatt mens....

Blir jo redd jeg overhode ikke har noen skikkelig syklus, med eggløsning.

Er det noen som vet grunner til at dette inntreffer? Er ganske sparsommelige blødninger, et truseinnlegg fungerer fint. Men kan da ikke være normalt med sånne blødninger i hytt og pine?!



Anonymous poster hash: 86bf4...9d9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blør du midt i syklusen også? For hvis dette er bare i løpet av 2 dager før og 3 dager etter mens, så har jeg akkurat det samme uten at det er et problem/symptom på at noe er galt.



Anonymous poster hash: fedb2...de2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...