Gå til innhold

Skal starte IVF- blir man ekstra fulgt opp av helsesøter og barneverne etter at barnet er født ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal snart starte IVF behandling. Jeg har hørt fra andre som har fått barn gjeonnom IVF at man blir ekstra fulgt opp av helsesøster og barneværne etter at barnet er født, er det sant ?



Anonymous poster hash: a8260...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er grunnen til at man skulle det da mener du?

Anonymous poster hash: 48abc...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare noe jeg har hørt fra andre folk. jeg skjønte eller ikke hvorfor man skulle måtte det.

Ts



Anonymous poster hash: a8260...2ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har blitt fulgt opp ekstra er det pga forhold med dem, det har ikke noe med hvordan barnet er unnfanget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herlighet, nei! Man blir ikke fulgt opp av barnevernet pga man trenger ivf for å få barn! Det tror jeg nesten er det dummeste jeg har hørt i hele dag.

Har dine bekjente fått oppfølging etter svangerskap som kom til ved ivf så er det ikke ivf som er årsaken, da er det nok noe som skjer bak husets fire vegger til de det gjelder.

Barnevernet har jo ikke noe med at jeg ikke har eggledere og trenger assistanse for å bli gravid f.eks.. Det er ikke egglederene mine som utgjør hvor gode foreldre mannen min og meg er.



Anonymous poster hash: ba14f...b2d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...