Gå til innhold

Har du mistet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det et godt tegn at det ikke har kommet mer brunt? Var kun denne ene gangen en stripe i trusa. Det var i går

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistet i uke 10. Spottet bittelitt brunrosa fra ca en uke før, så det var vel en MA. Ble gravid senere og fikk en frisk liten gutt. I det første svangerskapet hvor jeg mistet hadde jeg mye vonde murringer, mens i det andre følte jeg ikke noe slikt - og var kvalm, i motsetning til det første. Det er en forferdelig opplevelse, så jeg håper det går bra med ditt svangerskap, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et godt tegn at det ikke har kommet mer brunt? Var kun denne ene gangen en stripe i trusa. Det var i går

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Hvis det bare var den ene gangen ville jeg forsøkt å tenke positivt! Mange som spotter litt uten at det er noe farlig.

For min del betyr spotting fare på ferde. Har tre barn og aldri spottet eller blødd med noen av dem. SIste gang fikk jeg rosa utflod, bare litt, men nok til at jeg bestilte tidlig UL. Viste seg at embryoet hadde dødd flere uker tidligere, uten at jeg hadde merket noe. Dette var i uke 10-11, men embryoet var bare bitte lite.

Det er kanskje enklere for de som har barn fra før å sammenligne på denne måten. Litt rosa utflod trenger ikke være farlig i seg selv, men fordi jeg aldri har gjort det var det et avvik fra normalen. Og altså ikke godt nytt :(

Håper det går bra med deg, TS, og at det ble med den ene lille episoden!

Anonymous poster hash: 56014...60c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 jenter på 5 år og 2 år, mistet for ca en mnd siden og er gravid igjen nå. Var ca 6 uker på vei da jeg mistet. Tror det er lett å bekymre seg når man har opplevd en SA, men viktig å huske på at som regel går det helt fint :) *lett å si...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 2 jenter på 5 år og 2 år, mistet for ca en mnd siden og er gravid igjen nå. Var ca 6 uker på vei da jeg mistet. Tror det er lett å bekymre seg når man har opplevd en SA, men viktig å huske på at som regel går det helt fint :) *lett å si...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et godt tegn at det ikke har kommet mer brunt? Var kun denne ene gangen en stripe i trusa. Det var i går

Anonymous poster hash: 10f62...a02

De gangene jeg har mistet, har det begynte med brun spotting ( 6 av totalt 8 aborter) som gradvis har økt i omfang, for hvert toalettbesøk, altså ingen erfaring med at det har stoppet opp for så å begynne igjen. I tillegg til alle abortene har jeg også fått tre barn. Hadde blødning i det ene svangerskapet som gikk bra også, blødde da rikelig i noen dager, som en liten mens. Lykke til dere dere alle. Det er vanlig med små blødninger i svangerskapet veldig mange opplever det, hvor alt allikevel går bra.

Anonymous poster hash: 1cb46...55e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...