Gå til innhold

Har du mistet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange uker var du? Jeg er 10 uker i morgen men er så livredd for å miste at jeg ikke greier å glede meg over svangerskapet. Har PCO og er veldig stor i tillegg. Føler "alle" mister...

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært gravid 2 ganger. Den første gangen gikk alt fint, andre gang mistet jeg (MA) i uke 8.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne virker det som om alle har mistet men det er jo fordi folk skriver på forumet. Ja det er også vanlig å miste, men det går som regel fint!

Har mistet i uke 11 og uke 6, men fått barn i ettertid. Ta deg en privat ul rundt uke 12 så får du nok se at det går bra.

Anonymous poster hash: 14674...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet pga svangerskap utenfor livmor, men hadde du hatt det hadde du kjent det for lenge siden. Du er 10 uker på vei så det er ikke såå stor sannsynlighet for at du mister nå. De fleste mister før de engang vet de er gravide

Anonymous poster hash: 8e7ff...6cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut ved 11 uker at fosteret døde sannsynlig før uke 8. Alt var bra på tidlig ul ved 7+2 (ivf-svangerskap).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda symptomer på graviditet men de er litt mindre enn forrige uke. Redd for MA der man ikke merker at man mister...Skal bestille tidlig ul tror jeg. Orker ikke gå sånn her å være redd..Man skulle tro at når man er 10 fulgåtte uker at sannsynligheten er liten men det er den jo ikke ift det jeg leser. Spesielt for overvektige pcoere...

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en gutt på 2 år. I november i fjor mistet jeg i uke 9 (MA). Nå er jeg i uke 5+2 og tenker på det, men er ganske sikker på at det skal gå bra denne gangen☺ føler meg skikkelig gravid, det gjorde jeg ikke sist... da merket jeg at noe ikke stemte og fikk kommet på ul der fosteret nok hadde dødd den dagen jeg fikk den følelsen.

Denne gangen har jeg fått time til jordmor når jeg er 8+2😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har pco jeg også og mistet begge mine graviditeter.

Kjenner meg igjen i det du skriver trådstarter og hvis jeg blir gravid igjen kommer jeg ikke til å ha noen forhåpninger.



Anonymous poster hash: bdf41...6c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet 14+1og i 6+3 de to gangene jeg ble gravid. Krysser fingrene for at spira klamrer seg fast neste gang.



Anonymous poster hash: c8615...642
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mange som har mistet sent :( Føler med dere. Ikke betryggende dette nei. :(

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så mange som har mistet sent :( Føler med dere. Ikke betryggende dette nei. :(

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Ta det med ro. Stress og bekymring hjelper ikke. Mange mister, til forskjellige tider, og har helt sunne og friske barn etterpå. Skjer det så skjer det, og det er ikke noe du kan gjøre for å stanse det,. I mellomtiden kan du gjøre deg selv og helsen din en tjeneste og slutte å stresse, for stress gjør ikke kroppen noe godt, spesielt når man er gravid. Ta lange bad, spis godt, få frisk luft, le og kos deg og lev livet som du pleier. :)

Anonymous poster hash: 2dcf8...85f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet i uke 7 :-(

Prøv å ikke stress med det, HVIS det skjer så er det uansett ingenting du kan gjøre med det. Mest sannsynlig går dette kjempefint, selv om jeg skjønner at det ikke er lett å tenke positivt alltid

Ønsker deg masse lykke til :blomst:



Anonymous poster hash: 7d623...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet begge gangene jeg har vært gravid første gang i uke 7, andre gang i uke 6.

Anonymous poster hash: 56cc9...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men du må GJERNE si ifra her sånn hvis du fortsatt ikke mister og er 3 mnd på vei og har hørt hjerteslag! :D Gir oss andre pco'ere litt håp!



Anonymous poster hash: bdf41...6c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må GJERNE si ifra her sånn hvis du fortsatt ikke mister og er 3 mnd på vei og har hørt hjerteslag! :D Gir oss andre pco'ere litt håp!

Anonymous poster hash: bdf41...6c5

Jeg har vært på tidlig ul å hørt hjerteslag i uke 6 :) Men ønsker nå en til...Siden tja.."alle" mister sånn jeg ser det.. Veldig usikker rett og slett.

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var å hørte hjerteslag + ul i uke 8 og uke 12. Er nå 18 uker ☺️ Krysser fingrene for at alt går bra fremover!

Anonymous poster hash: 71199...8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk bitteliten brun utflod i trusa i går. Ikke hatt noe mer. Men nå er jeg hvertfall bekymret. Forrige uke fikk jeg sterke mensenmurringer på kvelden. Føler jeg har mindre symptomer på graviditet etter det...

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL i uke 13 alt var bra, men mistet 15+5. Startet med litt brunt spotting noen dager før.

Var kjempe nervøs neste graviditet, men den forløp kjempe fint og har en flott liten gutt i dag.

Ingenting du får gjort, så er bare prøve å slappe av. Akkurat dette fikk jeg mye hjelp med selv under oppfølgingen av sist graviditet pga SAen.

Går nok helst bra skal du se :)

Anonymous poster hash: bd123...b34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk bitteliten brun utflod i trusa i går. Ikke hatt noe mer. Men nå er jeg hvertfall bekymret. Forrige uke fikk jeg sterke mensenmurringer på kvelden. Føler jeg har mindre symptomer på graviditet etter det...

Anonymous poster hash: 10f62...a02

Jeg har ikke PCO, men muskelknuter i livmoren - noe som også kan øke faren for spontanabort.

Jeg opplevede brunlig utflod over flere dager hele to ganger i starten av svangerskapet - med noen ukers mellomrom. Veldig lite, og aldri friskt blod. Gynekologen sa at det er vanlig, og stort sett finner de ingen forklaring heller.

Har i hvert fall gått bra her - var ingen grunn til bekymring. Prøv å tenke positivt... ja, mange mister helt tidlig, men det går bra for de fleste. :)

Anonymous poster hash: 7945c...53f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...