Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortalt det nå? 😄

Ja :) Han begynte å grine (masse!!) Eg begynte å grine, og de første minuttene satt vi bare å gråt, lo og hyperventilerte.

Han ble iallfall kjempeglad og fortalte det til moren sin med en gang. Jeg har også fortalt det til mamma og broren min. Sendte bilde av bodyen og testen jeg viste sambo til mamma, men hun er blitt over 50 og langssynt, så hun trodde først det vat en t-skjorte og en insulinpenn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) Han begynte å grine (masse!!) Eg begynte å grine, og de første minuttene satt vi bare å gråt, lo og hyperventilerte.

Han ble iallfall kjempeglad og fortalte det til moren sin med en gang. Jeg har også fortalt det til mamma og broren min. Sendte bilde av bodyen og testen jeg viste sambo til mamma, men hun er blitt over 50 og langssynt, så hun trodde først det vat en t-skjorte og en insulinpenn :P

Gratulerer så mye :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig rar jeg. Skal jo begynne å prøve nå under kommende eggløsning og går rundt og tenker på at dette er kanskje siste gangen jeg har mensen på veldig lenge og ser veldig fram til det,hehe!

Rare meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv i dag! :danse::danse:

Oppå toppen av en nyrebekkenbetennelse :fnise: 5 uker på vei, og helt i hundre! :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testet positiv i dag! :danse::danse:

Oppå toppen av en nyrebekkenbetennelse :fnise: 5 uker på vei, og helt i hundre! :laugh:

GRATULERER :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv i dag! :danse::danse:

Oppå toppen av en nyrebekkenbetennelse :fnise: 5 uker på vei, og helt i hundre! :laugh:

Gratulerer! :D hvor lenge har dere prøvd? Har du noen symptomer? Endret av siela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER :bolledeig:

Tusen takk! :laugh::laugh:

Gratulerer! :D hvor lenge har dere prøvd? Har du noen symptomer?

Vi har prøvd siden november 2014. Ja, litt symptomer har jeg, ømme bryster og trøtt og slapp! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv i dag! :danse::danse:

Oppå toppen av en nyrebekkenbetennelse :fnise: 5 uker på vei, og helt i hundre! :laugh:

Gratulerer! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv i dag! :danse::danse:

Oppå toppen av en nyrebekkenbetennelse :fnise: 5 uker på vei, og helt i hundre! :laugh:

Gratulerer så mye :)

Såååå... Ifølge to apper så skal jeg ha eggløsning på fredag. Den ene apoen sier at jeg er fruktbar allerede imorgen, mens den andre sier på tirsdag.

Imorgen høres litt vel tidlig ut, så jeg satser på at fra tirsdag er jeg fruktbar. Men torsdag blir vel den beste dagen å satse på siden jeg har EL på fredag vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet positiv i dag! :danse::danse:

Oppå toppen av en nyrebekkenbetennelse :fnise: 5 uker på vei, og helt i hundre! :laugh:

Gratulerer så mye! :-) Og god bedring med nyrebekkenbetennelsen :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sleeve

Henger meg på :)

Sluttet på cerazette i begynnelsen av april, fikk menstruasjon den 10 april.

Vi starter å prøve i begynnelsen av juni, så håper suklusen min er i orden til da :)

Lurer forresten på om det er lurt å kjøpe EL-tester, eller bør vi bare prøve uten å egentlig vite om jeg har eggløsning? Har aldri testet det, men opplever av og til smerter, ømme bryster og annerledes utflod i mellom mensperiodene, så vil jo tro jeg har eggløsninger.

Hva gjør dere som skal starte/ har startet med første PP? Sjekket dere på forhånd om dere har EL? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Litt opp til deg selv, om du ønsker å være "kontrollfreak" og alltid vite når du har EL for å time best mulig, eller om du vil slappe litt mer av. Har man sex ca annenhver dag er det ikke nødvendig å teste, men om man syns det er litt slitsomt å måtte ha sex annenhver dag kan det være greit å teste for EL for å vite når man skal hoppe til køys. Om du har stabile og ikke veldig lange sykluser etter pilleslutt har du mest sannsynlig EL.

Jeg har helt umulige sykluser, så jeg måtte teste for EL. Hadde jeg hatt stabile sykluser hadde jeg ikke giddet å teste. Men som sagt, opp til deg og hvor mye kontroll du ønsker. :) Er du usikker er det bare å prøve noen sykluser uten å teste, så er det bare å kjøpe tester når du blir utålmodig eller nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid hatt veldig stabile sykluser og har også tydelige symptomer og tegn på EL, så skal prøve uten testing :) Hvis det går noen måneder uten at det skjer noe, så skal jeg kanskje teste da. Men ingen testing til å begynne med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal prøve uten å teste først. Så får vi heller se om det tar tid. Om det tar lang tid før det klaffer tenker jeg at det blir aktuelt å teste etter EL :) Satser på at det går uten da ;) Og ved å ha sex ca annenhver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerne_Jenta

Hei.

Da skal vi også melde oss som aktive prøvere. Sluttet å pillen april i fjor, men kjørte sikre perioder osv. Etter vi bestemte oss for å ta det som det kom november i fjor og ikke prøve eller gjøre noe for å unngå det har det ikke skjedd noe. Startet med el tester denne måneden og det har da vist seg hvorfor noe ikke har skjedd, min mann jobber 4 ukers turnus og på eggløsningsdagen og dagene før og etter (hvertfall denne mnd) jobber han egentlig helgen før (13 t) og kveldsvakter så har ikke sex den uken før mot slutten når eggløsning er over.

Er 6 dpo nå men merker ingenting da foruten litt brun utflod 4 dpo, men er spennendes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Litt opp til deg selv, om du ønsker å være "kontrollfreak" og alltid vite når du har EL for å time best mulig, eller om du vil slappe litt mer av. Har man sex ca annenhver dag er det ikke nødvendig å teste, men om man syns det er litt slitsomt å måtte ha sex annenhver dag kan det være greit å teste for EL for å vite når man skal hoppe til køys. Om du har stabile og ikke veldig lange sykluser etter pilleslutt har du mest sannsynlig EL.

Jeg har helt umulige sykluser, så jeg måtte teste for EL. Hadde jeg hatt stabile sykluser hadde jeg ikke giddet å teste. Men som sagt, opp til deg og hvor mye kontroll du ønsker. :) Er du usikker er det bare å prøve noen sykluser uten å teste, så er det bare å kjøpe tester når du blir utålmodig eller nysgjerrig.

Tenker vi bare kjører på og prøver uten EL-testing først :) Jeg har desverre lett for å bli veldig nervøs, og kjenner det knyter seg i magen bare jeg tenker på juni, når vi kaster kondomene og starter prøvinga. Må vente fordi jeg opereres med full narkose i mai, men har egentlig lyst til å starte med en gang.. Får bare prøve å slappe av og være tålmodig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :-) Og god bedring med nyrebekkenbetennelsen :blomst:

Tusen takk! Fått antibiotika, så vi krysser fingrene for at den ikke er så langvarig! :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...