Gå til innhold

Valp spiste avisstift - farlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Min 11 uker gamle valp slukte nettopp en sånn stift som holder aviser sammen. Han ser ut som han har det fint, men jeg ble så redd og ville høre hva dere synes jeg bør gjøre. Jeg vet jeg skal passe på, dette var bare ett av mange uhell som kan forekomme når man forsøker å balansere hverdagen med en usedvanlig kjapp valp...

Med en stift som holder aviser sammen mener jeg en sånn flat en som er presset sammen inn til midten. Man ser de når man åpner avisen til midtsiden eller bak. Sorry detaljert og sikkert unødvendig forklaring, måtte bare få frem at dette ikke er en tegnestift eller lignende.

Selvfølgelig skjedde dette kl halv to, kommer vel aldri til å få sove...

Hilsen bekymret matmor

Anonymous poster hash: 18aad...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hunden min svelgte en liten svamp. Den måtte operere i all hast. Måtte punge ut med 10.000. Ville dratt til veterinær eller i alle fall ringt og forhørt meg. 



Anonymous poster hash: 22785...479
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for svar alle!

Jeg ringte veterinæren som sa at en sammenklemt avisstift var såpass liten og ufarlig at det nesten helt sikkert kom til å gå fint uten noen større inngrep. Den spisse delen er jo kun i midten der endene møtes. De sa at jeg skulle følge med og komme til dem dersom han begynner å kaste opp, men dette trodde de ikke var nødvendig. Ifølge dem spiser valper aviser som bare det, og det går som regel bra.

Så nå krysser jeg fingrene og følger med på han, så får vi håpe det ordner seg. Han la seg rett til å sove nå, får håpe det er et godt tegn. :)

TS

Anonymous poster hash: 00643...5e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...