Gå til innhold

Tynn katt


Fame

Anbefalte innlegg

Hei hei! Jeg lurer litt på noen råd her. Hannkatten min har alltid vært en stor kar da jeg vanligvis har pleid å mate han med Maine Coon for (har en maine coon også). Denne typen for har jeg ikke hatt råd til i det siste . Jeg har lagt merke til at han ikke spiser så mye av det nye foret, men heller tigger hver gang jeg skal spise. Er det noe form for mat jeg kan gi han som gjør at han kanskje går litt opp i vekt? Prøver å gi våtfor hver dag.

Hilsen meg :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han gått mye ned i vekt i det siste, ville jeg tatt ham med til veterinær for å ta utvidede blodprøver, da rask vektnedgang hos katter ofte er et symptom på noe mer alvorlig underliggende.

 

Hvis pus er frisk, ville jeg byttet til et annet fór som er mer rikt på protein og sunt fett slik at pus legger på seg, frem til han når matchvekten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke råd til veterinær eller nytt for Før feriepengene kommer, dessverre. Tenkte å koke opp litt torsk til han nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må også meddele at han er I super form ellers. Leker ute dagen lang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis allmenntilstanden ellers er bra,kan det være han bare er matlei eller kresen.

Men dersom vekten fortsetter å gå ned må han undersøkes av veterinær.



Anonymous poster hash: c2e7a...b7d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får holde et øye med han.. tenkte kanskje det var varmen, men han vil gjerne ha all annen mat jeg spiser I stedet for det I hans skål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bland tørrforet i våtforet, det bruker å være en suksess når tørrforet er av en type som ikke er så populært her i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...