Gå til innhold

Forskjell på kontinentalsenger: Jensen Nova Basic & Jensen Nova Plus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å benytte meg av Skeidar sitt tilbud på Jensen sine senger som har siste frist i morgen (!). Lurer i den sammenheng på om det er noen som vet hva forskjellen på modellene Nova Basic og Nova Plus er? Kan ikke se noen forskjell på produktbeskrivelsene, men Plus'en koster 4000,- mer en Basic'en.

Var på min lokale Skeidar-butikk i dag og testet og de kjentes ganske lik ut. Virket ikke helt ut som ekspeditøren hadde helt peiling på hva forskjellen var, men hun sa noe om hærdede fjærer...

 

Uansett, er det noen som kan hjelpe meg her? Tilbudet går ut i morgen (07.07) så trenger hjelp litt kvikt!



Anonymous poster hash: 3866c...258
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kort fortalt så har Nova Basic et helt annet fjærsystem enn Nova Plus. Det er mer "sprett" i basic´en, noe som vil kjennes når du snur deg, og ikke minst når evnt partner snur seg. Det blir mer bevegelse i sengen (hvis du går for kontinentalseng). Nova Plus er helt klart en bedre seng med bedre komfort, slik jeg ser det.

Nå har vel tilbudet gått ut, men hvis du har fått kjøpt kan du alltids angre innen rimelighetens tid. Dessuten så pleier Møbelbutikkene å være tåelig greie i forhold til tilbud uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...