Gå til innhold

Er intelligelsenger så bra som de skal ha det til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe meg ny seng, og hører jo folk (og da særlig butikkansatte) lovprise disse intelligelsengene. Er de virkelig så bra som de skal ha det til? Personlig blir jeg temmelig øm bare etter å ha prøvd dem i 10 minutter, men det er kanskje tilvenning som må til?



Anonymous poster hash: b2c21...ecf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dytter på denne. Noen som har erfaring med intelligel over tid? :)



Anonymous poster hash: b2c21...ecf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Vi kjøpte intelligel-madrasser for et par å siden og jeg ligger virkelig i verdens beste seng!

Anbefales varmt!

Også fornøyd med høye ben på madrassene; slipper å stable seg opp av senga, men kan dingle med bena på madrasskanten..



Anonymous poster hash: 73e21...d7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jupp! Vi kjøpte intelligel-madrasser for et par å siden og jeg ligger virkelig i verdens beste seng!

Anbefales varmt!

Også fornøyd med høye ben på madrassene; slipper å stable seg opp av senga, men kan dingle med bena på madrasskanten..

Anonymous poster hash: 73e21...d7a

 

Hvilken seng er det dere har? Zefir? Fikk dere veldig vondt i kroppen i begynnelsen? For jeg får nemlig ondt i kroppen bare etter 10 minutters testing i butikken, derfor jeg ble veldig usikker :) 

Anonymous poster hash: b2c21...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en Svane, men husker ikke lenger om det er Zefir eller Zenit.

Jeg hadde vond rygg før jeg kjøpte madrassen (det var derfor vi kjøpte ny madrass) - og en stund etterpå, men så tok det slutt. Jeg elsker senga mi...



Anonymous poster hash: 73e21...d7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten 8 cm overmadrass på toppen.

Troor det er en Zefir, forresten.



Anonymous poster hash: 73e21...d7a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker min zefir! Mannen min syns den var grusom i begynnelsen, men vi fikk beskjed om i butikken at mange trenger en tilvenningsperiode. Tok ca. 14 dager, så ble han også frelst :)

Anonymous poster hash: 50156...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker min zefir! Mannen min syns den var grusom i begynnelsen, men vi fikk beskjed om i butikken at mange trenger en tilvenningsperiode. Tok ca. 14 dager, så ble han også frelst :)

Anonymous poster hash: 50156...e89

Ja alle senger trenger en tilvenningsperiode, jeg ble bare så skeptisk når jeg fikk vondt i hele kroppen bare ved å prøveligge senga i butikken :)

Eneste jeg syns er dumt med Zefir er at den ikke har hel liggeflate, slik at man ikke kan ligge i midten (er jo hyggelig når man er to?). Snuser litt på den nye som heter Zonic, men den syns jeg er litt i det fasteste laget. Dog den virker det ikke som om jeg får vondt når jeg prøver den i butikk. Kanskje jeg skal prøve den med en annen overmadrass fra et annet merke, og se om det blir annerledes :)

Min hovedskepsis er at jeg føler at skulderen ikke kommer godt nok nedi når jeg ligger på siden på Zefir. Føler press, også får jeg vondt. Men det er muligens en tilvenningssak? er jo vant til veldig myke skuldersoner med vanlig fjærmadrasser. 

Finnes det noen som IKKE er fornøyd med disse sengene?

Anonymous poster hash: b2c21...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææ, jeg har prøvd igjen, og har konkludert med at jeg ikke skal ha intelligel. Den er ikke for meg :)



Anonymous poster hash: b2c21...ecf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...