Gå til innhold

Misliker du anonyme brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, misliker ikke ABere uten grunn, det kommer dessuten ofte mye bra fra AB. Misliker heller trangsynte brukere som ikke engang klarer å begrunne svaret sitt it tråd,eller sier at alle ABere er ditt og datt.Enkle folk antar jeg

Anonym poster: e68323f9aee83e74a2b88aedd6f45759

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker AB ere så til de grader. Som noen over her nevner, er det de som sprer mest ubehag på KG.

Feiginger.Synes også det er skjeldent de ha noe meningsfylt å komme med. Min mening.

Da får du ta et oppgjør med de feige brukere som til vanlig skriver med nick, som plutselig gjemmer seg bak AB-funksjonen for å spre edder og galle.

De fleste ABere er ABere nettopp PÅ GRUNN AV brukere med nick som gjør slike ting, og ikke bare det, forfølger oss, trekker inn gamle ting fra helt andre temaer inn i annen debatt og bidrar til avsporing etc. Så ikke skyld på oss ABere at du tydeligvis er kommet på kant med vanlige "nickbrukere".

Og dessuten, vi ER anonyme, vi alle mann og damer, også du.

Anonym poster: ef5cf778a2e2f2bc50fc44e6fe97b42b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker AB ere så til de grader. Som noen over her nevner, er det de som sprer mest ubehag på KG.

Feiginger.Synes også det er skjeldent de ha noe meningsfylt å komme med. Min mening.

Jeg er ikke AB. Og hva begrunner du med at du misliker meg? Du kjenner meg ikke en gang.

Men du misliker AB ere uten å kjenne dem. Hva er forskjellen?

Jeg kan ikke si at jeg misliker anonyme brukere, men jeg liker ikke funksjonen og syns det var lettere å lese i forumet før funksjonen dukket opp.

:heks:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er supert med anonym knappen, da jeg kan fortsette å skrive på andre tråder etter å skrevet noe som ikke hadde vært fint om kom fra under nicket haha....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misliker ikke anonyme brukere.

Men jeg misliker anonyme som dekker nicket sitt for å slenge dr*tt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bryr jeg meg lite om. I de fleste tilfeller er det jo "forståelig". Men om jeg ser en teit og provoserende post av AB blir jeg lettere irritert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misliker ABere som bare finner negativt dritt å skrive til blogger som ønsket nøytrale vurderinger. Misunnelige much?

Anonym poster: 44bfd523a0cc8f3338654390b01e4734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er et utidig system at man tillater registrerte brukere å poste anonymt. Hvorfor? Fordi det gir næring til folk som er her utelukkende for å lage trolle tråder. Ettersom man da poster anonymt så kan man ikke holde styr på hvem trollene er og resultatet er at man må at alle som kaller seg AnonymBruker er et potensielt troll man ikke skal ta seriøst.

Hvorfor poster ikke folk med sine profiler? Jeg skjønner det ikke. Hva er det de har å skjule? Man er jo vel så anonym om man kaller seg "DollyDuck" , ingen som vet hvem du er fordet.

Ang troll. Her må jo moderatorene komme inn å gjøre noe. Nå vet jeg ikke om det er i mot reglene å poste trolle tråder i det hele tatt. Hvis det er det kan man jo trygt si at de ikke gjør jobben sin godt nok. Alt for mange åpenlyse trolletråder som de burde kunne sjekke brukernavn på når dette gjentar seg fra samme person, og det er lett å se at flere av de er samme skrivestil. Men ingenting skjer med disse trådene, ser stadig at en mod har vært å ryddet, mens tråden får lov til å stå...

Det samme gjelder alle disse runketrådene som dukker opp. Men kanskje det er slik KG ønsker å ha det her inne...

Anonym poster: c092b6b7785695075780fc777ea54bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Ja jeg misliker dem. Dem gjemmer seg bak sin ab og angriper folk

Vet tråden er gammel men vil si min mening

Anonymous poster hash: 03a3d...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest crazycatlady

Misliker de som er nebbete og frekke og kommer med spydige kommentarer på alvorlige ting, men det gjelder både AB og brukere med nick. Men det verste er de som er AB kun for å slenge med leppa fordi de ikke tør å vise nicket sitt. Feige jævler. Skal de være nebbete får de for faen stå for det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg dropper ofte aa lese det om jeg er sitert anonymt av noen ettersom det av erfaring kommer mest barnslige/irrasjonelle/usaklige meldinger da.

Unntak er selvsagt dersom jeg har postet i en traad der noen (av sensitive grunner) har postet som AB og ber om raad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Det blir et velig merkelig spørsmål. Det blir som jeg skal spørre, misliker du alle brukere som er c-kjendiser for eksempel. Ikke noen som helst sammenheng med hva de faktisk skriver eller hva de måtte stå for.

Så klart misliker jeg ikke de som skriver under anonym bruker funksjonen generelt sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det gikk an å ha en tråd hvor man nevner brukere man misliker og vil at man skal forlate forumet men jeg tror det hadde kunne ødelagt forumet O:



Anonymous poster hash: 03a3d...a32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det gikk an å ha en tråd hvor man nevner brukere man misliker og vil at man skal forlate forumet men jeg tror det hadde kunne ødelagt forumet O:

Anonymous poster hash: 03a3d...a32

Ja, for DET hadde vært en god ide...

Anonymous poster hash: 422d5...143

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for DET hadde vært en god ide...

Anonymous poster hash: 422d5...143

Det hadde føltes bra ut for alle som ikke ble nevnt, kan tenke meg at de som ble nevnt hadde blitt lei seg og forbannet og det alt hadde endt i en ond virvel. Jeg husker det var en tråd i 2014 hvor man kunne nevne ab fra andre tråder som man ikke likte men finner ikke den nå

Anonymous poster hash: 03a3d...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...