Gå til innhold

Misliker du anonyme brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, normalt sett misliker eg de ikkje, funksjonen er der av ein grunn og eg bruker den iblant selv. Eg misliker kun de som gjemmer seg bak AB-funksjonen for å være frekke i kjeften og for å slenge dritt anonymt til andre brukere.

Ikke som gruppe. Det er flere som poster under anonymbruker og kommer med verdifulle, gjennomtenkte kommentarer. Dessverre er det en tendens at brukere skjuler seg bak anonym-knappen for å si motbydelige ting til andre brukere. Syns det er en uting å ikke stå for det man har å si. Utrolig feigt. Det kan virke som at mange poster som anonym bare for å være frekke med en annen bruker, og det er jo også unødvendig.

Ser stadig dette argumentet. Kan dere linke til noen tråder med eksempel? Jeg kan ikke si at jeg har lagt noe merke til dette her inne . Leser jeg "feil" tråder, eller er det snakk om at folk er oversensitive, det lurer jeg på?

Denne er ikke bare myntet på dere to jeg siterte, tar gjerne i mot eksempler fra hvem som helst :)

Anonym poster: c092b6b7785695075780fc777ea54bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser stadig dette argumentet. Kan dere linke til noen tråder med eksempel? Jeg kan ikke si at jeg har lagt noe merke til dette her inne . Leser jeg "feil" tråder, eller er det snakk om at folk er oversensitive, det lurer jeg på?

Denne er ikke bare myntet på dere to jeg siterte, tar gjerne i mot eksempler fra hvem som helst :)

Anonym poster: c092b6b7785695075780fc777ea54bd8

Jeg aner ikke hvor jeg skal begynne å linke til slike tråder. Det dukker jo opp stadig vekk! Noen ganger blir slike ting moderert bort også, men leter du skal du nok finne. Og nei, her er det ikke snakk om folk som er sensitive, det er snakk om ufyselige, stygge og/eller unødvendige kommentarer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser stadig dette argumentet. Kan dere linke til noen tråder med eksempel? Jeg kan ikke si at jeg har lagt noe merke til dette her inne . Leser jeg "feil" tråder, eller er det snakk om at folk er oversensitive, det lurer jeg på?

Denne er ikke bare myntet på dere to jeg siterte, tar gjerne i mot eksempler fra hvem som helst :)

Anonym poster: c092b6b7785695075780fc777ea54bd8

Random eksempel:

#25: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=727208&st=20#entry12358481

Anonym poster: 109d5c47b71e7be2ef5b14a042bf903d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Anonym poster: 1681c8589515049b3638ed5dde101074

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Random eksempel:

#25: http://forum.kvinneg...0#entry12358481

Anonym poster: 109d5c47b71e7be2ef5b14a042bf903d

:sjokkert:

Men synes likevel ikke dette er noe jeg ser mye til her, ikke som jeg legger merke til hvertfall. Men er åpen for at det kan være jeg som bare ikke får det med meg .

Anonym poster: c092b6b7785695075780fc777ea54bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:

Men synes likevel ikke dette er noe jeg ser mye til her, ikke som jeg legger merke til hvertfall. Men er åpen for at det kan være jeg som bare ikke får det med meg .

Anonym poster: c092b6b7785695075780fc777ea54bd8

#8 og #15: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=727822&#entry12352763

Det er dessverre mye av det, men mye blir ryddet. Mulig det er derfor du ikke har sett det.

Anonym poster: 109d5c47b71e7be2ef5b14a042bf903d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

#8 og #15: http://forum.kvinneg...

Det er dessverre mye av det, men mye blir ryddet. Mulig det er derfor du ikke har sett det.

Anonym poster: 109d5c47b71e7be2ef5b14a042bf903d

Det må være samme person som den første du linket til, tydelig fått en hangup på en bruker. Og i denne tråden så er vedkommende enig med seg selv :skratte:

En ting som er enda verre enn de bedritne innleggene er det at moderatorene lar de stå! Særlig når det så tydelig er ment til denne spesifikke brukeren.

Synes de generelt sletter over en lav sko, mens dette dritet får stå...?

Anonym poster: c092b6b7785695075780fc777ea54bd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drittslenging og anonyme som følger etter brukere for å hetse de er ganske utbredt, men moddene fjerner personangrep hvis de får beskjed tror jeg?

Anonym poster: ae04bfd6b6464f466a061e16a175141a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker aber som kommer med stikk til brukere, og som siden de er anonyme fratar brukeren å vite hvem som skrev det. Det er nedrig. Eksemplene lenger opp er et ypperlig eksempel. Det er kun for å drite ut.

Anonym poster: 223d91d6541c93ce09463fc8ffae9f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Har såpass mengder negative erfaringer med ABere at det har smittet til samtlige. Slik er det når det alltid er den samme avataren, brukernavnet og med kun noen tall for å skille.

Det én gjør, blir overført til resten.

Dermed hater jeg alle ABer. I tillegg til at jeg finner alle som ikke tør stå for meningene sine for svak.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som bruker ab funksjonen til å slenge med leppa misliker jeg og ignorerer.

I det siste har jeg lagt merke til en ab som faktisk sier mye fornuftig, nå vet jeg ikke om det er 1 og samme person men det er ganske gode innlegg. Så lenge det gjøres på den måten kan de som vil bare være ab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver aldri med nick lenger, har skrevet som ab i flere måneder. Til gjengjeld skriver jeg ikke ekle og mobbende innlegg, kan være kritisk og stille spørsmål, men jeg er ikke ekkel.

Føler ikke at folk overser meg, men kanskje fordi jeg kommer med greie innlegg og gode råd.

Anonym poster: b225f71bd6247473c19bbcbf5edd87e5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver aldri med nick lenger, har skrevet som ab i flere måneder. Til gjengjeld skriver jeg ikke ekle og mobbende innlegg, kan være kritisk og stille spørsmål, men jeg er ikke ekkel.

Føler ikke at folk overser meg, men kanskje fordi jeg kommer med greie innlegg og gode råd.

Anonym poster: b225f71bd6247473c19bbcbf5edd87e5

Enig, man "ser" meningene mine mye bedre enn når jeg skriver med nick - da er min person, KG-historikken min etc viktigere enn meningene mine. Slitsomt. Derfor AB-funksjon.

Anonym poster: ef5cf778a2e2f2bc50fc44e6fe97b42b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg misliker AB ere så til de grader. Som noen over her nevner, er det de som sprer mest ubehag på KG.

Feiginger.Synes også det er skjeldent de ha noe meningsfylt å komme med. Min mening.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

Nei. Jeg forholder meg til innholdet i innlegg, ikke om det er skrevet av nick eller AB. Og det er mange gode innlegg signert av AB.

Det jeg derimot virkelig misliker er de nepskrellene som misbruker funksjonen til å slenge dritt. Linkene over her er glimrende eksempel. Det er rett og slett feigt, og langt verre enn tilsvarende fra en bruker med nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke å utdype i frykt for å starte noe persondebatt. Men det er vel forakten for ABer som skinner gjennom når svarene skrives til tider.

Anonym poster: 51eceba9ccea43bc9da17291dabf96a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det er et utidig system at man tillater registrerte brukere å poste anonymt. Hvorfor? Fordi det gir næring til folk som er her utelukkende for å lage trolle tråder. Ettersom man da poster anonymt så kan man ikke holde styr på hvem trollene er og resultatet er at man må at alle som kaller seg AnonymBruker er et potensielt troll man ikke skal ta seriøst.

Hvorfor poster ikke folk med sine profiler? Jeg skjønner det ikke. Hva er det de har å skjule? Man er jo vel så anonym om man kaller seg "DollyDuck" , ingen som vet hvem du er fordet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er et utidig system at man tillater registrerte brukere å poste anonymt. Hvorfor? Fordi det gir næring til folk som er her utelukkende for å lage trolle tråder. Ettersom man da poster anonymt så kan man ikke holde styr på hvem trollene er og resultatet er at man må at alle som kaller seg AnonymBruker er et potensielt troll man ikke skal ta seriøst.

Hvorfor poster ikke folk med sine profiler? Jeg skjønner det ikke. Hva er det de har å skjule? Man er jo vel så anonym om man kaller seg "DollyDuck" , ingen som vet hvem du er fordet.

Jeg ser det er flere som skriver at alle er anonyme uansett, selv om man skriver under brukernavnet sitt. Jeg tror ikke folk da helt forstår hvor enkelt det er å kjenne igjen folk her inne. Når folk skriver i flere tråder under samme brukernavn blir det ofte ganske enkelt å skape et bilde av personen ut fra all informasjonen i de forskjellige trådene, og om man da kjenner personen fra det virkelige liv blir de plutselig ikke anonym lenger. Jeg har kjent igjen flere venner her inne, både folk som bare poster trivielle greier i f.eks. matforumet og andre som uleverer seg fullstendig på seksualitet-forumet.

Jeg ble selv kjent igjen engang, og har siden det kun skrevet som AB.

Anonym poster: 2302a61b0867571dddd2438757186957

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt automatisk, uten å lese innlegget? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonym poster: ae04bfd6b6464f466a061e16a175141a

Ja

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...