Gå til innhold

Misliker du anonyme brukere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt automatisk, uten å lese innlegget? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonym poster: ae04bfd6b6464f466a061e16a175141a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kommer helt an på. Har AB-en noe fornuftig å si bryr jeg meg ikke nevneverdig om at det er en AB, er det derimot usaklig drittslening en ikke tør å stå fram med med sitt egentlige nick blir jeg bare irritert.

edit: skriveleif

Endret av Harlequin
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg skriver stort sett anonmt selv, så tar meg tid til å lese det andre anonyme skriver også. Men jeg misliker de AB'ene som bare bruker funksjonen til å slenge dritt og svare kjipt. De ødelegger for oss andre AB'er som stort sett er snille og greie.

Anonym poster: baf32332df4265309511009960488d97

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har merket meg et par stykker som gjør det. Selv har jeg vinduet minimisert akkurat til å ikke se avataren til folk. Da leser jeg alle innlegg som er av interesse uten å forhåndsdømme.

Anonym poster: 51eceba9ccea43bc9da17291dabf96a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke automatisk, men det er lite jeg finner mer patetisk enn personangrep og spydige one-linere fra ABere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg misliker de som misbruker AB funksjonen for å spre kvalme og usakligheter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer helt an på. Har AB-en noe fornuftig å si bryr jeg meg ikke nevneverdig om at det er en AB, er det derimot usaklig drittslening en ikke tør å stå fram med med sitt egentlige nick blir jeg bare irritert.

edit: skriveleif

Helt enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bedømmer ikke innlegg ut fra om de er skrevet under nick eller AB. Jeg irriterer meg over folk som misbruker AB-funksjonen ved å spre eder og galle, og jeg irriterer meg like mye over folk som gjør det samme under nick. Og så irriterer jeg meg over folk som skriver at andre gjemmer seg bak AB, når de selv gjemmer seg bak et nick.

Anonym poster: baff4bcce2014219a6ee5fcfd2d5bfe2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er merkelig at så mange roper over seg om ABere... Er det noen som ikke er anonyme her? Jeg vet ihvertfall ikke hvem en kjeft her er i det virkelige liv, det være seg om de har skrevet 10 eller 10 000 innlegg, kaller seg Bolla Brus eller Molla Mus.

Anonym poster: ce40db3eccf8e13fad104ff0e9e543ad

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Jeg synes det er merkelig at så mange roper over seg om ABere... Er det noen som ikke er anonyme her? Jeg vet ihvertfall ikke hvem en kjeft her er i det virkelige liv, det være seg om de har skrevet 10 eller 10 000 innlegg, kaller seg Bolla Brus eller Molla Mus.

Anonym poster: ce40db3eccf8e13fad104ff0e9e543ad

Jepp, slår litt begge veier, det der.

På den ene siden er det nokså irriterende om en AB dukker opp bare for å lite av seg usakligheter, på den andre siden er det litt irriterende med slike "jeg tør ihvertfall å bruke nick/stå for det jeg mener". For, som du sier, alle er anonyme her, vi vet ikkenoe om hvem/hvormange som

står bak et nick, om bilder som brukes er ekte,om opplysninger som gis er reelle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men jeg er redd dem, de er så sinte av og til :omg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke så mye om spydighetene, men jeg er irritert over at funksjonen finnes i det hele tatt. Det er slitsomt å holde styr på hvem som mener hva når det er mange ABere (selv om ID-nummeret har hjulpet), og man får ingen knagg å henge meningene på. Skjønner ikke hvorfor folk er så redde for å skrive noe med brukeren sin, og hvis man vil ha litt ekstra anonymitet for meningene man ikke vil vedkjenne seg kan man jo heller bare lage en ekstra brukerkonto.

Endret av Eriks
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Crazycatlady

Nei, noen ganger er AB-funksjonen grei å ha. Bruker den selv noen ganger.

Noen ganger har mistenkt at en bruker har brukt AB for å skrive innlegg som er enige med det de skriver.

Mer irriterende før, da kunne jo samme AB sitte og diskutere med seg selv og man visste ikke hvem som var hvem.

Litt morsomt når noen ikke har fått med seg at det har endret seg nå og er helt enig med seg selv :)

Men sånn generelt så skiter jeg i om folk bruker AB eller ikke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg misliker alle som skriver rølpete.

Anonym poster: 44bfd523a0cc8f3338654390b01e4734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, slår litt begge veier, det der.

På den ene siden er det nokså irriterende om en AB dukker opp bare for å lite av seg usakligheter, på den andre siden er det litt irriterende med slike "jeg tør ihvertfall å bruke nick/stå for det jeg mener". For, som du sier, alle er anonyme her, vi vet ikkenoe om hvem/hvormange som

står bak et nick, om bilder som brukes er ekte,om opplysninger som gis er reelle.

Det er jo fordi da kan man linke drittslengingen til et nick, dermed ser man om personen gjør det ofte mot deg og man kan trykke på ignorer-knappen. Sånn sett er det praktisk for den som ofte får høre stygge ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ofte det er litt unødvending. Folk flest er jo anonyme bak nicket sitt uansett - hadde vært lettere å følge personer i debattene dersom de ikke var anonyme.

Pluss at det er litt latterlig at noen slenger dritt som anonym bare for å ikke linke det til brukeren sin. Uten at jeg helt ser problemet med det heller.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, jeg forstår at noen ikke ønsker å ha store mengder informasjon linket til samme brukernavn, og synes det virker som om de fleste ABer er hyggelige og oppegående.

Men jeg skulle ønske det var mulig å ignorere enkelte. :ler2:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen AB-hatere som vil svare? :klo:

Anonym poster: ae04bfd6b6464f466a061e16a175141a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adera

Helt automatisk, uten å lese innlegget? Hvorfor? Hvorfor ikke?

Anonym poster: ae04bfd6b6464f466a061e16a175141a

Nei, normalt sett misliker eg de ikkje, funksjonen er der av ein grunn og eg bruker den iblant selv. Eg misliker kun de som gjemmer seg bak AB-funksjonen for å være frekke i kjeften og for å slenge dritt anonymt til andre brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke som gruppe. Det er flere som poster under anonymbruker og kommer med verdifulle, gjennomtenkte kommentarer. Dessverre er det en tendens at brukere skjuler seg bak anonym-knappen for å si motbydelige ting til andre brukere. Syns det er en uting å ikke stå for det man har å si. Utrolig feigt. Det kan virke som at mange poster som anonym bare for å være frekke med en annen bruker, og det er jo også unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...