Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på fest, og ble med en fyr hjem til han. Vi hadde en elendig sex, for ikke var kuken hans stor og jeg var ikke våt. I tillegg stønnet han slik under HELE sexen: "A A A A A A..." ja, et skikkelig trykk på A. Her var det ikke noe vanlig "Ahh" eller noe, neida. A A A A A var det eneste jeg hørte. Sovnet og våknet vel ca 05 og stakk i en helvettes fart ut og ringte drosje.

Så var det en annen ONS.... tok han med meg hjem, og vi hadde forsåvidt en OK sex. Så sovnet han. Så våknet jeg av en brølende snorking og vonde fiselukter i rommet... Jeg snudde huet mitt mot han, og da så jeg at han hadde siklet hele puta mi våt! Det rant slimete sikkel ut av kjeften hans i bøttevis. Vekte han og sa at jeg måtte et ærend og han kom seg heldigvis ut etterhvert....

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt ett ONS og det skjer aldri igjen!!

Var med en fyr hjem. Sexen var grei nok, husker ikke stort for vi var så fulle. Eneste jeg la merke til var at han var USEDVANLIG kjekk. Etter endt akt minnes jeg at fyren lette etter gummien men fant den ikke igjen. Jeg dro hjem i drosje uten å sove over. Dagen etter synes jeg det føltes litt rart i høna. Etter en tur på do for å tisse, fant jeg kondomet. I doskåla. Den hadde rett og slett glidd av, inni meg.

ALDRI IGJEN!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonym poster: 840523f4449a3b05bbac239a7cf9ccc3

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene ONSen min var så hardhent at han rispa meg opp innvendig. Jeg blødde på lakenet hans, og da jeg reiste hjem fikk jeg mld "Kom å vask lakenet mitt" . Jeg svarte han med at han fikk komme hit med det da.

Sa aldri til han at det var pga neglene hans. Han trodde så klart det var mensen og mente jeg burde sagt ifra. :gjeiper:

Anonym poster: a9fac563bceceae8bf520808356b6190

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Ombestemte meg

Død å pine, blir vell ikke noe mer manneben på henne fra den fyren. :skratte:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død å pine, blir vell ikke noe mer manneben på henne fra den fyren. :skratte:

Hahaha, skjønner at den kan mistolkes. Men jeg ombestemte meg ang innlegget ;) Det ble langt og smertefullt. Bokstavelig talt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selve ONSen var helt topp. Begge var enige om at sexen var helt fantastisk. Knallbra seksuell kjemi rett og slett. Det var konsekvensene som var ille. Ikke så mye for meg riktig nok. Saken var den at dama jeg sjekket opp og som ble med meg hjem skulle gifte seg helgen etter. Hun må nok ha vært i tvil om den tilkommende brudgommen var den rette for henne. Siden hun valgte å bli med meg hjem. Vi endte i alle fall opp med å ha en hyrdestund av de sjeldne. Hun fikk blant annet sine aller første orgasmer sammen med en partner. Mange stillinger og varianter ble prøvd.

To dager etter ONSen lå det en slags dagbok i postkassen min. I den takket hun vakkert for den deilige sexen. (bra for egoet mitt) At den hadde åpnet øyene hennes, og at hun nå hadde valgt å avlyse bryllupet!!!.... (ikke bra for egoet mitt) Jeg må si jeg ble temmelig svett og kald av å lese dagboken. Jeg hadde jo ikke vært interessert i noe mer enn et herlig nummer. Jeg hadde på ingen måter noen planer om å innlede et forhold med henne. Til alt overmål ble hun min kollega etter en stund. En kan si at det var en temmelig trykket stemning på kontoret i lange tider... Ikkje braa....

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt mange ONS. 4 stk som jeg kommer på i farten.

En av de husker jeg veldig godt.

Hadde chattet med en jente på nettet en periode, etterfulgt av litt sms-tasting. Før vi bestemte oss for å møtes.

Hun inviterte meg til å besøke og ligge over (lørd-sønd) i leiligheten hennes, hvor hun hadde disket opp med middag å greier. Noen få glass vin ble det, men ikke verre enn at vi begge var oppegående.

Syntes hun var riktig så tiltrekkende. Stod faktisk med ståpikk når vi vasket opp etter middagen. Ventet bare på å hoppe til seng med dette kvinnemennesket og knulle vettet av henne.

For å gjøre en lang historie kort. Så havnet vi i senga. Og fikk meg et riktig sjokk når jeg kom igang med forspillet.

Begynte å fingre henne i musa og kjente en STANK som ikke var sann. I et ubevoktet øyeblikk førte jeg hånda opp til nesa og luktet...joda..fyttihelvete..her lukter det jævlig.

Kunne jo ikke stoppe opp så jeg fortsatte å fingre henne til hun ble rimelig kåt. Når jeg fant ut at tiden var inne til å knulle henne så ville ikke junior opp. Helt fullstendig umulig. Selvfølgelig pga den forferdelige stanken fra underlivet hennes. Det ble rett og slett skikkelig turn-off.

Hun ble jo selvfølgelig skuffet over at jeg ikke kunne få den opp, og jeg ville absolutt ikke ha henne til å hjelpe til heller. Ville bare ut og hjem..

Men kunne jo ikke bare stikke. Ville vært jævlig uhøflig. Skylte på vinen istedet og sa jeg ville sove. Det ble en lang natt hvor jeg latet som jeg sov.

Det er ikke kødd engang. Men hånden jeg hadde brukt til å fingre henne med luktet fortsatt ILLE mange timer etterpå (vasket den mange ganger..).

Vet ikke om dama var en pisseguri som ikke vasket seg el hadde soppinfeksjon, men den stanken var helt forferdelig.

Greide faktisk ikke ha sex mange mnd etter denne episoden. Mistet helt lysten på jenter.

Anonym poster: e2fb3a795313daf00edba6bf254dda07

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kun 1 ONS. Selv om vi ikke hadde sex sammen før og ikke kjente hverandre i det hele tatt, hadde vi det fantastisk. Vi sov bare noen timer, herlighet vi hadde action i hele natten:-)

Anonym poster: 2ac1b888a38e536bda9aa368af692d22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han flippet, vi støtte på han og kompisen hans på trikken noen uker etterpå og det var IKKE vennlige blikk han sendte venninnen min. Hun var helt på gråten og jeg holdt på å eksplodere av innvendig latter. Det var som en gave fra jesus :fnise:

:skratte: :skratte: :skratte: *abonnerer*

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde rett etter det ble slutt med ekssamboer for en liten stund midt i forholdet vårt. Var ute på bye, å egentlig passe langt nede. Da det stengte på utestedet kom søstra til en kompis av meg gående forbi. Jeg visste hun var litt betatt av meg fra før. Hun var langt ifra noe fruktfat, men grei nok. Jeg tok bare tak i armen hennes da hun passerte, og det var det. Vi begynte å rote, å dro hjem til meg.

Endte omsider opp i senga, og begynte akten. Problemet var bare at dama var stiv og litt livløs der hun satt oppå meg. I tillegg var gjorde vel alkoholen at det ikke akkurat ble lettere å få til noe. Jeg prøvde alt jeg kunne, men fikk ikke til noe, så ble lei å la meg til for å sove. Det verste var at dama som også hadde en lite barn fra før, begynte å spørre om hva jeg ville gjøre om hun ble gravid..Våkna etter et oar timer å prøvde igjen, lenge da også, men dama hverken tente meg særlig eller var noe tess i senga. Til slutt sto jeg opp, gikk på badet som lå vegg i vegg, og veggen var tynn, så man hørte alt som foregikk gjennom den. Det tok jeg meg en runk, før jeg igjen la me i senga for å sove.

Dagen etter, da hun hadde forlatt åstedet begynte det å tikke inn meldinger, og hun trodde vi hadde noe på gang, haha.

Endret av aomah
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aomah, du er en drittsekk.

Anonym poster: d3b342dfd385412d8877140ef263dc81

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aomah, du er en drittsekk.

Anonym poster: d3b342dfd385412d8877140ef263dc81

Hehe, sorry, må nå kunne få ha en slik på samvittigheten på 30 år:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sorry, må nå kunne få ha en slik på samvittigheten på 30 år:)

Hvorfor det?

Anonym poster: d3b342dfd385412d8877140ef263dc81

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det?

Anonym poster: d3b342dfd385412d8877140ef263dc81

Vel, fordi man ikke alltif tenker like klart, og ting skjer. Er nok ikke mitt stolteste øyeblikk på den ene eller andre måten. Jeg er vel heller litt for snill i de fleste tilfeller enn å være en drittsekk, selv om jeg også har hatt mine perioder i livet:p men drukner vel fint når man leser om alt folk synes er greit både med tanke på utroskap og andre ting her ikke;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...