Gå til innhold

jeg er så lei meg..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På et halv år har jeg mistet kjærestwn min ( han gikk fra meg), bestefaren min døde i en ulykke og en venninne som døde brått.. jeg kjenner meg så tom... jeg bare går eundt og er lei meg. Jeg gråter ikke så mye, kjenner bare på en inderlig leimeg følelse inni meg... vet ikke hva jeg skal gjøre...

Anonymous poster hash: 09fc6...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda :-( Stakkars deg a :-( Men livet må jo gå videre på en eller annen måte.Prøve tenke på dem fine stundene deres :-) Le og gråte litt :-) Er vel eneste veien ut av en sånn depresjon.Dessuten er jeg sikker på att hverken venninna di eller bestefar hadde ønsket du var deprimert :-) så prøve ta deg sammen og bringe videre de GODE minnene,klem Emily

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Det var voldsomt mye inntrykk på en gang! Føler med deg TS! Håper du har noen som står deg nær som du kan gråte ut hos og snakke ut med.

Ta tiden til hjelp, og tillat deg selv å sørge.

God klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette året har jeg vært i begravelse tre ganger, til tre nære. Men vet du hva, det er jævlig og det er dager du vil slite med sorg. Du vil ha gode dager og dårlige dager i lang tid fremover og det er helt greit. Det er helt forståelig. Men det er en ting som har hjulpet meg, en slags regel og en slags forklaring på sorgen. "Tenk å være så heldig, å få ha vært så glad i noen, at det gjør så vondt å miste dem". Det kunne jo fort vært motsatt, at bestefaren din var en skit liksom. <3

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er. Men går du for lenge slik kan kanskje være greit å prate med noen også. En psykolog, god venn, helsesøster etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er greit å gråte, og det er sunt. Få ut litt av sorgen, prøv å skvis det frem selv om du ikke føler det. Det er godt å få det ut :)



Anonymous poster hash: a77ca...93f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...