Gå til innhold

Verdens beste mamma


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fine, gode, nydelige mamman min <3

I kveld hadde jeg på meg genseren du gav meg i 20års gave. Du ser ikke lengre, men jeg tror du vet hvilke klær jeg bruker.

Jeg hadde med blomster på rommet ditt. Jeg vet du liker farger, så nå er ikke rommet ditt så hvitt.

Du greide ikke å prate helt fint i dag. Morfinen gjør at du snøffser en del, men det gjør meg ingenting. Jeg vet hva du vil fortelle meg, og jeg er veldig glad i deg også.

Det er vondt å se at du har smerter, og jeg skulle ønske vi kunne ha byttet plass. I det siste halvåret har jeg vært som mammaen din, og det er helt greit. Selv om du er 23 år eldre enn meg, vil livet ditt være alt for kort. Jeg trenger deg fortsatt, men det vil jeg ikke at du skal vite. Snart vil du ikke være her lengre, men det er ikke din skyld. Jeg vet at du får det bedre snart, men jeg ønsker ikke å gi slipp på deg.

Jeg er sint, trist, redd og forvirret, men alltid glad rundt deg. Jeg elsker deg, men hater sykdommen din. Jeg er ikke gammel nok til å være uten mamman min, men jeg må være sterk, og vise deg at det vil gå bra. Du har alltid vært sterk for meg, og du har vært verdens beste mamma. Du er verdens beste mamma. Det vil du alltid være. Selv om jeg vet at du snart ikke vil være fysisk tilstede, vil du alltid være med meg uansett <3 Kjære mamman min

Anonymous poster hash: b7d36...62e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...