Gå til innhold

Jeg gruer meg til jul. En jul uten deg.


Gjest Sleeve

Anbefalte innlegg

I dag hørte jeg på en julesang.

Den minnet meg om deg. Jeg kjøpte årets første julegave på torsdag. Da tenkte jeg på deg. I år skal det ikke kjøpes gaver til deg. I år skal venner og familie samles rundt graven din, og pynte med blomster og lys.

Jeg får hjelp hver uke nå. Hjelp til å takle at du ikke finnes. Hjelp til å forstå hvorfor du valgte å dø. Hjelp til å se at jeg ikke kunne ha stanset det.

Jeg får ikke hjelp til å glemme deg, selv om jeg av og til ønsker det. Det gjør vondt å tenke slik, og jeg får dårlig samvittighet.

Alt handler om deg, og jeg er sliten.

Jeg er redd for at jeg skal kose meg med julemiddagen. Jeg frykter at jeg skal bli glad for gavene. Du lever jo ikke.

Du jobbet sist jul, og gledet deg allerede da, til jula 2014. Men du møtte mye motgang, og gav opp. Alt i livet mitt, handler om deg nå. Av og til, ønsker jeg å glemme deg. Ikke for lang tid, men for noen timer. Noen timer til å tenke på meg, og andre rundt meg. Kjæresten min, mamma og pappa, og svigerfamilien.

Din famile. Vi savner deg så alt for mye, og det er tomt uten deg. Vi gruer oss til jul. Da skal vi samles, uten deg. Vi skal møtes i minnene.

Jeg ønsker å smile, uten samvittighet.

Du vet hvor mye du betyr for meg, for oss.

En dag skal vi møtes igjen. Jeg kommer til å fortelle at juleribba ikke var så god.

Jeg vil ikke gjøre deg trist. Men det første jeg vil gjøre, er å gi deg en klem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du fikk meg til å gråte. Håper det at du kan få støtte fra de som er rundt deg. Og hjelp.

Har det litt på samme måten, jeg har bare ikke handtert det like bra som deg, for jeg har brutt med alle.

Håper det at det kommer bedre tider for deg! :hug:



Anonymous poster hash: c1bf5...30d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vakkert og trist, Sleeve :klemmer:

Han vet hvor glad du og familien er i han, og jeg vet at han så deg som en ekstra søster fra starten av <3 Du er sterk, og vil med tiden komme deg gjennom alt du har opplevd i år. Jeg er her, det vet du. :hjertesmil:

Anonymous poster hash: 21c68...0e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer! Den første julen og de første merkedagene er veldig tunge. Du befinner deg i en vond situasjon, men jeg håper at du har familie og venner nær deg som du kan være med. Ta godt vare på hverandre du, din familie og svigerfarmilie. Husk de gode tidene og fokuser på det gode som har vært :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjenert. Forferdelig, kondolerer. Jeg er i akkurat samme situasjon og kjenner meg veldig igjen i de tankene du har. Jeg mistet min samboer, kjæreste og far til min 7mnd gammel sønn, i en tragisk uventet ulykke. Alt er tomt og tiden er satt på pause, igjen ting er som det var..... Jeg føler meg i sjokk og i min egen lille tåkeverden. En verden igjen kan sette seg inn i, om man ikke har opplevd sorgen av å miste noen. Jeg syns det er godt men trist og lese de som er igjennom akkurat det jeg er igjennom, håper vi som har mistet det kjæreste og går igjennom samme sorg kan prate og støtte hverandre gjennom denne tunge tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sjenert. Forferdelig, kondolerer. Jeg er i akkurat samme situasjon og kjenner meg veldig igjen i de tankene du har. Jeg mistet min samboer, kjæreste og far til min 7mnd gammel sønn, i en tragisk uventet ulykke. Alt er tomt og tiden er satt på pause, igjen ting er som det var..... Jeg føler meg i sjokk og i min egen lille tåkeverden. En verden igjen kan sette seg inn i, om man ikke har opplevd sorgen av å miste noen. Jeg syns det er godt men trist og lese de som er igjennom akkurat det jeg er igjennom, håper vi som har mistet det kjæreste og går igjennom samme sorg kan prate og støtte hverandre gjennom denne tunge tiden.

:hug:

Anonymous poster hash: fd73b...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hørte jeg på en julesang.

Den minnet meg om deg. Jeg kjøpte årets første julegave på torsdag. Da tenkte jeg på deg. I år skal det ikke kjøpes gaver til deg. I år skal venner og familie samles rundt graven din, og pynte med blomster og lys.

Jeg får hjelp hver uke nå. Hjelp til å takle at du ikke finnes. Hjelp til å forstå hvorfor du valgte å dø. Hjelp til å se at jeg ikke kunne ha stanset det.

Jeg får ikke hjelp til å glemme deg, selv om jeg av og til ønsker det. Det gjør vondt å tenke slik, og jeg får dårlig samvittighet.

Alt handler om deg, og jeg er sliten.

Jeg er redd for at jeg skal kose meg med julemiddagen. Jeg frykter at jeg skal bli glad for gavene. Du lever jo ikke.

Du jobbet sist jul, og gledet deg allerede da, til jula 2014. Men du møtte mye motgang, og gav opp. Alt i livet mitt, handler om deg nå. Av og til, ønsker jeg å glemme deg. Ikke for lang tid, men for noen timer. Noen timer til å tenke på meg, og andre rundt meg. Kjæresten min, mamma og pappa, og svigerfamilien.

Din famile. Vi savner deg så alt for mye, og det er tomt uten deg. Vi gruer oss til jul. Da skal vi samles, uten deg. Vi skal møtes i minnene.

Jeg ønsker å smile, uten samvittighet.

Du vet hvor mye du betyr for meg, for oss.

En dag skal vi møtes igjen. Jeg kommer til å fortelle at juleribba ikke var så god.

Jeg vil ikke gjøre deg trist. Men det første jeg vil gjøre, er å gi deg en klem.

Kondolerer. Du kommer til å smile igjen uten dårlig samvittighet...

Anonymous poster hash: fd73b...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...