Gå til innhold

Vikarbyråer er noe dritt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hjelper ikke noe særlig når man ringer og spør om hjelp og får til svar, "ja bare å søke fra siden vår"...ehm jadda, hadde det vært så lett å få jobb hadde jeg ikke ringt...

Anonymous poster hash: 6edcb...d28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De må jo ha søknad og cv før de evt kan tilby deg noe, ingen får jobb via en telefon..

Anonymous poster hash: 74753...db1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De må jo ha søknad og cv før de evt kan tilby deg noe, ingen får jobb via en telefon..

Anonymous poster hash: 74753...db1

Har sendt ørten søknader...

Anonymous poster hash: 9b89c...b3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt å legge inn en generell søknad, for å så sende mail eller ringe og be om et møte. Har alltid fungert.



Anonymous poster hash: 11919...cc1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket vikarbyrå er du registrert hos?

Jeg pleier å ringe noen dager etter jeg har sendt søknad, hos de som lyser ut stillinger.

Hos Manpower ringer jeg bare konsulenten "min" og minner ham på at jeg finnes dersom jeg er ledig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har desverre dårlige erfaringer med vikarbyråer, så det bruker jeg aldri mer. Nå har jeg jobb da, men jeg har vært arbeidsledig i lange perioder også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har desverre dårlige erfaringer med vikarbyråer, så det bruker jeg aldri mer. Nå har jeg jobb da, men jeg har vært arbeidsledig i lange perioder også. 

 

Kan jeg spørre hvilke dårlige erfaringer du har hatt?

Jeg blir snart gal av å være arbeidsledig..Har kun to småjobber i liten stillingsprosent.Har lenge lurt på å kontakte vikarbyrå,men ikke særlig mye positivt å høre om dem.

Anonymous poster hash: e76e1...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kan jeg spørre hvilke dårlige erfaringer du har hatt?

Jeg blir snart gal av å være arbeidsledig..Har kun to småjobber i liten stillingsprosent.Har lenge lurt på å kontakte vikarbyrå,men ikke særlig mye positivt å høre om dem.

Anonymous poster hash: e76e1...b14

 

Jeg meldte meg inn hos dem, gjorde alt riktig med CV og alt. Men hørte aldri noe mer fra dem. Og hvis jeg gjorde det, så var det stort sett jobber som jeg ikke følte meg komfortabel med å ta.... Det kan godt være at jeg har veldig uheldig, men disse erfaringene gjør at jeg aldri vil bruke vikarbyrå igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg meldte meg inn hos dem, gjorde alt riktig med CV og alt. Men hørte aldri noe mer fra dem. Og hvis jeg gjorde det, så var det stort sett jobber som jeg ikke følte meg komfortabel med å ta.... Det kan godt være at jeg har veldig uheldig, men disse erfaringene gjør at jeg aldri vil bruke vikarbyrå igjen.

 

Ok.Hørtes ikke bra ut :(

 

Maste de på deg,at du måtte ta de jobbene du ikke følte deg komfortabel med?

Har lest andre her som skriver at de tok jobber og fikk kjeft på jobb fordi de ikke hadde nok kompetanse. Det er jo vikarbyrået som skal ha ansvaret for å velge ut riktige kandidater trodde jeg..

Anonymous poster hash: e76e1...b14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok.Hørtes ikke bra ut :(

 

Maste de på deg,at du måtte ta de jobbene du ikke følte deg komfortabel med?

Har lest andre her som skriver at de tok jobber og fikk kjeft på jobb fordi de ikke hadde nok kompetanse. Det er jo vikarbyrået som skal ha ansvaret for å velge ut riktige kandidater trodde jeg..

Anonymous poster hash: e76e1...b14

 

Opplevde vel egentlig ikke at de maste på meg for å ta jobber. Det var vel heller jeg som ikke var komfortabel med å ta alle jobber og jeg følte vel egentlig at det var greit at jeg sa nei. Jeg vet veldig godt hva slags jobber jeg trives med og ikke. 

Så jeg føler nok meg mer komfortabel med å søke på jobber selv. Selv om det ofte tar lenger tid før man får napp. Da kan man i hvert fall søke på de jobbene man selv vil :) 

 

Ønsker deg uansett lykke til og håper at du får jobb snart :) Jeg vet hvor frustrerende det er å være arb.ledig og ikke fått napp på søknader. Ikke gi opp!  :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...