Gå til innhold

Sykepleie, Ålesund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som studerer/har studert sykepleie i Ålesund? Er dere fornøyd, og vil dere anbefale andre å studere der? 



Anonymous poster hash: bb6d6...224
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Ingen?



Anonymous poster hash: bb6d6...224

 

 

Jeg studerer sykepeie i Ålesund! 

 

Nå har jeg jo ikke gått sykepleie noen annen plass, så derfor har jeg jo ikke så mye å sammenligne med. Jeg er ikke like fornøyd med alle foreleserne, men i de fagene som er tunge (sykdomslære), er lærerne fantastiske. I tillegg er det blitt ganske strengt om fravær nå, minst 70% tilstedeværelse i alle fag, noe som ikke er like gøy når foreleserne i enkelte fag er helt elendige. Men da setter jeg meg på bakerste rad og leser pensum selv heller, så for min del går det greit. 

 

Totalt sett er det rett og slett en blanding; enkelte ting er jeg kjempefornøyd med, andre ting er jeg veldig misfornøyd med. 

 



Anonymous poster hash: 5e289...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg studerer sykepeie i Ålesund! 

 

Nå har jeg jo ikke gått sykepleie noen annen plass, så derfor har jeg jo ikke så mye å sammenligne med. Jeg er ikke like fornøyd med alle foreleserne, men i de fagene som er tunge (sykdomslære), er lærerne fantastiske. I tillegg er det blitt ganske strengt om fravær nå, minst 70% tilstedeværelse i alle fag, noe som ikke er like gøy når foreleserne i enkelte fag er helt elendige. Men da setter jeg meg på bakerste rad og leser pensum selv heller, så for min del går det greit. 

 

Totalt sett er det rett og slett en blanding; enkelte ting er jeg kjempefornøyd med, andre ting er jeg veldig misfornøyd med. 

 

Anonymous poster hash: 5e289...ee8