Gå til innhold

Sykepleie, Ålesund


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som studerer/har studert sykepleie i Ålesund? Er dere fornøyd, og vil dere anbefale andre å studere der? 



Anonymous poster hash: bb6d6...224
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Ingen?



Anonymous poster hash: bb6d6...224

 

 

Jeg studerer sykepeie i Ålesund! 

 

Nå har jeg jo ikke gått sykepleie noen annen plass, så derfor har jeg jo ikke så mye å sammenligne med. Jeg er ikke like fornøyd med alle foreleserne, men i de fagene som er tunge (sykdomslære), er lærerne fantastiske. I tillegg er det blitt ganske strengt om fravær nå, minst 70% tilstedeværelse i alle fag, noe som ikke er like gøy når foreleserne i enkelte fag er helt elendige. Men da setter jeg meg på bakerste rad og leser pensum selv heller, så for min del går det greit. 

 

Totalt sett er det rett og slett en blanding; enkelte ting er jeg kjempefornøyd med, andre ting er jeg veldig misfornøyd med. 

 



Anonymous poster hash: 5e289...ee8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg studerer sykepeie i Ålesund! 

 

Nå har jeg jo ikke gått sykepleie noen annen plass, så derfor har jeg jo ikke så mye å sammenligne med. Jeg er ikke like fornøyd med alle foreleserne, men i de fagene som er tunge (sykdomslære), er lærerne fantastiske. I tillegg er det blitt ganske strengt om fravær nå, minst 70% tilstedeværelse i alle fag, noe som ikke er like gøy når foreleserne i enkelte fag er helt elendige. Men da setter jeg meg på bakerste rad og leser pensum selv heller, så for min del går det greit. 

 

Totalt sett er det rett og slett en blanding; enkelte ting er jeg kjempefornøyd med, andre ting er jeg veldig misfornøyd med. 

 

Anonymous poster hash: 5e289...ee8

 

Tusen takk for svar! Nå vet ikke jeg så mye om hvordan det er å studere sykepleie sånn generelt eller noe, men hvor mye obligatorisk oppmøte har dere? Har dere mye praksis (både på skolen og ute), hvordan er klassene (hvis det heter det), er de store feks? 

Anonymous poster hash: bb6d6...224

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...