Gå til innhold

Hva ville du gjort med Summers.


Summers

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight

Jeg husker vel at Summers hadde en avatar bilde av en blond kar? Trodde alltid at det var hans ekte profil bilde. Husker også at han pratet noe om kvinner som var mindre pene som prøver så godt de kan å flørte med menn men som ikke hadde samme draget som kvinner som er penere i utseendet.

 

Synes at det er ganger der han kommer med gode svar, men jeg er ikke alltid like enig i alt. ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kreativ som jeg er kunne jeg kanskje strikket ham en fargerik speedo, laget en ferieøy av kartong med minibar og stereoanlegg, og så plassert Summers i speedoen på ferieøya uti havgapet. Det hadde matchet brukernavnet om ikke annet.

 

...Og så glemte jeg jo noe viktig: PC eller nettbrett så han kan surfe på nett og skrive innlegg på KG mens han sitter og drikker og traller på ferieøya.

Takk, ja det vil jeg si var kreativt:-)

 

Spilt sjakk med han :)

Takk, tror du hadde vunnet. Jeg er rimelig dårlig i sjakk, for avansert for meg.

 

Jeg husker vel at Summers hadde en avatar bilde av en blond kar? Trodde alltid at det var hans ekte profil bilde. Husker også at han pratet noe om kvinner som var mindre pene som prøver så godt de kan å flørte med menn men som ikke hadde samme draget som kvinner som er penere i utseendet.

 

Synes at det er ganger der han kommer med gode svar, men jeg er ikke alltid like enig i alt. ;):)

Takk, usikker på om du fikk med deg det, men fyren var  Per Imerslund.  Gøy at du synes jeg noen ganger har gode svar og om du ikke er enig i alt så har du sikkert bare ikke tenkt lenge nok  :-)

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke hvordan sjakk fungerer egentlig så hvis du kan noe om sjakk så hadde du nok vunnet :fnise:

LOL, da tror jeg faktisk at vi er på samme nivå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Ja, da hadde dere nok sittet der i timesvis å spilt sjakk i sammen. Om dere var begge i samme nivå. ;):laugh:

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg er frista til å lage en slik tråd om meg selv nå. Men jeg vil heller gjøre det som anonymbruker og spørre hva de ville gjort med en anonymbruker :fnise:

 

Jeg syns du er en hyggelig og en trivelig bruker jeg Summers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunflower-Delight

Jeg er frista til å lage en slik tråd om meg selv nå. Men jeg vil heller gjøre det som anonymbruker og spørre hva de ville gjort med en anonymbruker :fnise:

 

Jeg syns du er en hyggelig og en trivelig bruker jeg Summers :)

Nei, du burde gjøre det min din brukernavn. Mye koseligere å få gode komentarer fra de som kjenner deg innpå her og andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight
Takk, usikker på om du fikk med deg det, men fyren var  Per Imerslund.  Gøy at du synes jeg noen ganger har gode svar og om du ikke er enig i alt så har du sikkert bare ikke tenkt lenge nok  :-)

Ja, kanskje det du. :P   Men så trenger en ikke alltid å være enig i alt. Jeg kjenner deg ikke så godt men synes du virker som en grei bruker Summers. :)

Endret av Sunflower-Delight
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erfaringen er at de færreste er slik i virkeligheten som de fremstår på KG.

Ergo kunne det vært veldig trivelig med en kald øl eller en god kaffe mens vil sludret litt om løst og fast og over de mange problemer og andre snodige indetitene på forumet.

 

:)



Anonymous poster hash: 9bbf2...d9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Nei, du burde gjøre det min din brukernavn. Mye koseligere å få gode komentarer fra de som kjenner deg innpå her og andre. :)

Jeg er redd for hva folk vil si, siden jeg tar meg så nær av ting til tider :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Jeg vil dra på karaokebar med Summers. Og hva skal vi synge? "Our last summer" med ABBA selvfølgelig. Hvis Summers er en likatil kar, så skal han få ørepropper av meg slik at han slipper å høre min musikalske tone-voldtekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd for hva folk vil si, siden jeg tar meg så nær av ting til tider :fnise:

Jeg skrev jo at jeg ikke ville ha kjipe kommentarer og omtrent halvparten av de som har svart har kommet med noe oppgulp.

 

Jeg vil dra på karaokebar med Summers. Og hva skal vi synge? "Our last summer" med ABBA selvfølgelig. Hvis Summers er en likatil kar, så skal han få ørepropper av meg slik at han slipper å høre min musikalske tone-voldtekt.

Takk, jeg er faktisk helt tonedøv så trenger ikke de øreproppene:-)

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg står for det fortsatt men jeg ville unngå å starte en krangel med de :P

Bra du så det da :)

Bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror faktisk jeg ville ha gitt ham en klem. :)

Takk!  Lønte seg tydeligvis å bumpe denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...