Gå til innhold

Vi som ikke blir nevnt


SiMa

Anbefalte innlegg

Ledig lørdag? :biggrin:

For så vidt, men om barnevakten er ledig er et annet spørsmål. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For så vidt, men om barnevakten er ledig er et annet spørsmål. ;)

Er ikke barnevakt ledig, så får du ta med deg kidsa :ler: Endret av RompeRusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke barnevakt ledig, så får du ta med deg kidsa :ler:

Du kan heller bli med den 13. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du jeg koseprater og bygger relasjoner her inne?

Ikke det?

Vel, det avgjør. Jeg blir nå nevnt med jevne mellomrom. Selvsagt ikke så ofte som kosemoserne, men nevnt blir jeg.

Ja, absolutt, både ofte og mye.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror nok jeg hadde blitt nevnt av noen i en "Mest irriterende brukere"-tråd. ;) 

 

Ellers driver jeg så og si aldri med koseprat, og nå de siste 6 månedene har jeg ikke skrevet med brukernavn engang. Følte det ble ubehagelig da jeg gruet meg til å logge inn for å se varsler, og etter en pause på tre måneder føltes det naturlig å bare være anonym. 



Anonymous poster hash: 3e93d...dd2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heller aldri nevnt. Vet ikke om det er positivt (at jeg henger for mye her) eller negativt (at jeg ikke er likt) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du jeg koseprater og bygger relasjoner her inne?

Ja definitivt, senest i akkurat denne tråden.

Anonymous poster hash: f0e92...2e7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du er i GOD OVERKANT DESPERAT etter å bli nevnt i en tråd når du faktisk tar deg nær av at du ikke har blitt nevnt i en tråd. Haha.



Anonymous poster hash: 5986a...a63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter langt mer pris på brukere her inne og mennesker utenfor nettet som er ærlige, enkle å forstå og å forholde seg til. Ikke farer med sladder, ryktespredning, utleverer naboer og familie enn dem som snakker meg etter munnen.

Ærlige, reale mennesker som står for sine meninger og ikke smisker, eller er "falske".

Å være enige om å være uenige er langt mer respektfullt og likanes enn folk som snakker deg etter munnen.

Silfen er en jeg ble advart mot tidlig på kg. Etter å ha vært i noen tråder med henne der jeg har turt å svare henne opplever jeg henne som en person og bruker som beskrevet over. Hun er konkret, kverrulerer ikke, men kan være kvass når noen tråkker henne på tærne. (Hm. Tåneglene.)

Falske, unnvikende brukere kunne jeg godt ha skrevet nicket til, men lar det være i respekt for forumets regler.

Anonymous poster hash: a6bf5...1ff

Helt enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja definitivt, senest i akkurat denne tråden.

Anonymous poster hash: f0e92...2e7

Men rusket kjenner jeg live. Det gjelder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden så hadde jeg en annen bruker, var mere aktiv i forumet og deltok mye på snikksnakk/sosial prat. Da ble jeg ofte nevnt.

Pga jeg fikk en ab etter meg som forfulgte meg i alle tråder jeg svarte i og kom med hets og ubehagelige kommentarer så valgte jeg å slette brukeren min og få en ny bruker. Nå med den nye brukeren så ligger jeg lavere i terrenget her inne, deltar ikke så mye på snikksnakk og kosemose-tråder, og skriver endel som ab. Og nå blir jeg aldri nevnt. Ble nevnt 1 gang i tråden "hvem kunne du tenkt deg å sett bilde av".

Og selv om mange benekter det så er det absolutt "klikker" her på forumet, og de backer hverandre opp i tråder og kommer hverandre til unnsetning. Har vært endel av det selv tidligere med min forrige bruker.

Maja?

Anonymous poster hash: 0f62d...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tråder av typen "Hvem på kg liker du best/ville du invitert på middag/bedt med på date/hatt sex med". Hva er i veien med oss? Hvorfor liker ingen oss? Er vi ikke bra nok? Kanskje hvis vi lagde en tråd med "Hvem på kg liker du minst/ville du absolutt ikke invitert på middag/bedt med på date/hatt sex med"? Jeg har vel irritert en og annen ved å være forkjemper for splitting av par i bryllup.

Eller kanskje jeg er litt i overkant desperat etter å bli nevnt i en tråd, eller er det mulig at jeg kjeder meg ørlite grann og håper på litt action på kg? Tror jeg skal gå over til sims nå, jeg. Har forsømt familien og hagearbeidet siden i går.

Jeg pleier sjelden å bli nevnt hverken på ene eller andre siden

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke koseprat og relasjonsbygging som avgjør altså, selv om det sikkert er en fordel.

du blir jo stadig nevnt syns jeg. I positiv retning altså så du har gjort inntrykk iallefall :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg pleier sjelden å bli nevnt hverken på ene eller andre siden

Ingen nevnt, ingen glemt:)

 

Men, jeg kan jo nevne deg i en sextråd eller to, så blir det nok fart i visse brukere:)))

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du blir jo stadig nevnt syns jeg. I positiv retning altså så du har gjort inntrykk iallefall :)

Det er jo det som er poenget. At man må ikke kosemose for å bli nevnt. Om du ser HVA folk gjerne sier når jeg nevnes, så er det ikke kosepratet iallfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir heller aldri nevnt men det skulle vel ha tatt seg ut. Det får være måte på hvor tidlig man klarer å sjarmere eller irritere folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...