Gå til innhold

Vi som ikke blir nevnt


SiMa

Anbefalte innlegg

I tråder av typen "Hvem på kg liker du best/ville du invitert på middag/bedt med på date/hatt sex med". Hva er i veien med oss? Hvorfor liker ingen oss? Er vi ikke bra nok? Kanskje hvis vi lagde en tråd med "Hvem på kg liker du minst/ville du absolutt ikke invitert på middag/bedt med på date/hatt sex med"? Jeg har vel irritert en og annen ved å være forkjemper for splitting av par i bryllup.

 

Eller kanskje jeg er litt i overkant desperat etter å bli nevnt i en tråd, eller er det mulig at jeg kjeder meg ørlite grann og håper på litt action på kg? Tror jeg skal gå over til sims nå, jeg. Har forsømt familien og hagearbeidet siden i går.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Seajewel

Jeg vet jeg ikke blir nevnt, men forventer da det heller ikke. Trenger nok heller ikke å irritere noen for å ikke bli nevnt i sånne tråder? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventer ikke å bli nevnt, men tenker det kunne vært morsomt. Å irritere noen er slett ikke nødvendig for å bli nevnt i sånne tråder, du må bare gjøre deg bemerket på en positiv måte.

 

Jeg tenkte jeg ville ha større sjanse i en tråd for folk som har utpreget seg i negativ retning, jeg har tirret på meg en del inne på bryllupsforumet både ved å være for splitting av par og fordi jeg mener det er bedre å droppe alkoholservering enn å ha betalbar.

 

Nevnte jeg at jeg kjeder meg? Er ikke i form til noe annet enn å ligge på sofaen og veksle mellom halvsoving, pc og tv. :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri nevnt, men er liksom vant til det. Jeg er ikke så flink på koseprat, så danner som regel ikke den typen relasjoner. Kan være enkelte finner bidragene mine interessante, forsåvidt, og egentlig er jeg vel bare her for tidsfordrivets skyld. Går fint.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok det er regelbrudd med negativ omtale av andre.

Men noen her inne er venner utenfor kg, noen er samboere og de støtter hverandre i ett og alt. Får du en på nakken får du hele klubben. Mange tråder er og "interne" der klubben egentlig er styrende. Noen tråder er det best å holde seg unna.

(Moderator får slette, om jeg har bedrevet regelbrudd. Godt å få det sagt.)

Anonymous poster hash: a6bf5...1ff

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg noen gang bli nevnt i en slik tråd, ja, da detter jeg ned av sofaen! Men, så er jeg et meget sært tilfelle og da, dårlig på koseprat/provokasjon og alt det der. Faktisk så skriver jeg lite her. Er ingen skriver :(

Og er generelt ikke en person noen nevner. Menmen, sånn er det å være kjedlig :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir aldri nevnt, men er liksom vant til det. Jeg er ikke så flink på koseprat, så danner som regel ikke den typen relasjoner. Kan være enkelte finner bidragene mine interessante, forsåvidt, og egentlig er jeg vel bare her for tidsfordrivets skyld. Går fint.

Det er ikke koseprat og relasjonsbygging som avgjør altså, selv om det sikkert er en fordel.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir aldri nevnt, men er liksom vant til det. Jeg er ikke så flink på koseprat, så danner som regel ikke den typen relasjoner. Kan være enkelte finner bidragene mine interessante, forsåvidt, og egentlig er jeg vel bare her for tidsfordrivets skyld. Går fint.

Koseprat, det er nok der jeg svikter. Skulle vel slengt på smileys i hopetall og "søte deg", "det er helt klart alle andre som gjør feil" etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mange brukere så det er ganske liten sjanse for å bli nevnt om du ikke står ut

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ganske glad jeg ikke blir nevnt, (vært her svært lite) håper ikke jeg blir det i fremtiden heller. Om jeg blir nevnt i fremtiden, vet jeg at jeg henger for mye her inne  :natti:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden så hadde jeg en annen bruker, var mere aktiv i forumet og deltok mye på snikksnakk/sosial prat. Da ble jeg ofte nevnt.

 

Pga jeg fikk en ab etter meg som forfulgte meg i alle tråder jeg svarte i og kom med hets og ubehagelige kommentarer så valgte jeg å slette brukeren min og få en ny bruker. Nå med den nye brukeren så ligger jeg lavere i terrenget her inne, deltar ikke så mye på snikksnakk og kosemose-tråder, og skriver endel som ab. Og nå blir jeg aldri nevnt. Ble nevnt 1 gang i tråden "hvem kunne du tenkt deg å sett bilde av". 

 

Og selv om mange benekter det så er det absolutt "klikker" her på forumet, og de backer hverandre opp i tråder og kommer hverandre til unnsetning. Har vært endel av det selv tidligere med min forrige bruker. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke koseprat og relasjonsbygging som avgjør altså, selv om det sikkert er en fordel.

 

Hva er det som avgjør da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er det som avgjør da?

Syns du jeg koseprater og bygger relasjoner her inne?

 

Ikke det?

 

Vel, det avgjør. Jeg blir nå nevnt med jevne mellomrom. Selvsagt ikke så ofte som kosemoserne, men nevnt blir jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden så hadde jeg en annen bruker, var mere aktiv i forumet og deltok mye på snikksnakk/sosial prat. Da ble jeg ofte nevnt.

 

Pga jeg fikk en ab etter meg som forfulgte meg i alle tråder jeg svarte i og kom med hets og ubehagelige kommentarer så valgte jeg å slette brukeren min og få en ny bruker. Nå med den nye brukeren så ligger jeg lavere i terrenget her inne, deltar ikke så mye på snikksnakk og kosemose-tråder, og skriver endel som ab. Og nå blir jeg aldri nevnt. Ble nevnt 1 gang i tråden "hvem kunne du tenkt deg å sett bilde av". 

 

Og selv om mange benekter det så er det absolutt "klikker" her på forumet, og de backer hverandre opp i tråder og kommer hverandre til unnsetning. Har vært endel av det selv tidligere med min forrige bruker. 

 

For noen år siden?

Profilen din er jo fra 06, altså 9 år. Hvor lenge har du vært her egentlig? :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og selv om mange benekter det så er det absolutt "klikker" her på forumet, og de backer hverandre opp i tråder og kommer hverandre til unnsetning. Har vært endel av det selv tidligere med min forrige bruker. 

Takk for den bekreftelsen, da er det ikke noe feil på brillene mine.

Anonymous poster hash: a6bf5...1ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke sett klikkene jeg? 



Anonymous poster hash: df396...aae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du jeg koseprater og bygger relasjoner her inne?

 

Ikke det?

 

Vel, det avgjør. Jeg blir nå nevnt med jevne mellomrom. Selvsagt ikke så ofte som kosemoserne, men nevnt blir jeg.

 

Definitivt. Du er en av de som koseprater mest. "Åhhhhh bare så fin veske det der da! masse kos fra Silfen! :rodmer:  :rodmer: :rodmer: "

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt. Du er en av de som koseprater mest. "Åhhhhh bare så fin veske det der da! masse kos fra Silfen! :rodmer:  :rodmer: :rodmer: "

*fiskedasker*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke nok på brukernavn til å kunne oppdage klikker og hvem som 'beskytter' hvem i diskusjoner tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...