Gå til innhold

Kyssing etter oralsex


kms92

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om dette? Samboeren hater det, mens jeg har ikke problemer med det at all. Hvis jeg sier noe sånt som: Hvis du elsker meg, så kysser du meg. Da gjør han det jo, men det kysset sitter langt inne, haha! Har litt inntrykk av at gutter har helt angst for det, mens jenter driter i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Er ikke så fan av å kysse etter oralsex, men jeg gjør det likevel. Litt kjedelig ikke å kunne kysse gjennom sexen bare fordi man hadde oralsex først!



Anonymous poster hash: 3a4a3...1c7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det takler han ikke. Og jeg forstår det egentlig. Skjønner at han ikke vil ha det i munnen. Men går greit om jeg pusser tennene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kysser etter at han har vært nede på meg, men ikke om jeg har vært nede på han - det liker han ikke. Om jeg ikke har sæd i munnen så kan han gi meg et raskt nuss, men helst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han ikke klarte å kysse meg etter oralsex, hadde han ikke fått oralsex. Hvordan kan han forvente at jeg skal bruke masse tid der nede om han er livredd for å komme i indirekte kontakt med samme område :klo:



Anonymous poster hash: eeb28...da4
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Artig at det er så mange menn som ser ut til å ikke takle et kyss etter oralsex....det er vel ikke slik at det ligger masse slim etter han i munnen hennes? Hehe....og ren og pen bør jo stilken være før sexen også....?

Jeg hadde absolutt ikke brydd meg om det. Sex er jo ganske masse safter og svette og kliss uansett.... :) :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er virkelig ikke noe problem.

Jeg kan kysse ham etter oralsex og han kan kysse meg. Hadde ikke orket en mann som var prippen på slikt.



Anonymous poster hash: 52a57...142
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marsvinet

Null problem hos oss. Hvis partneren min ikke ville kysse meg etter en BJ hadde jeg rett og slett nektet å gjøre det. Hvorfor skal jeg ha noe i munnen som er for ekkelt for ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deler samme mening som mange over. Syns han at det er ekkelt å kysse etter oralsex så får oralsex utebli..

Har heldigvis ikke det problemet at all :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva tenker dere om dette? Samboeren hater det, mens jeg har ikke problemer med det at all. Hvis jeg sier noe sånt som: Hvis du elsker meg, så kysser du meg. Da gjør han det jo, men det kysset sitter langt inne, haha! Har litt inntrykk av at gutter har helt angst for det, mens jenter driter i det.

Hos oss er det motsatt, så det tror jeg mer handler om personlige preferanser enn kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tvinge ham til å gjøre noe han hater "for å bevise at han elsker deg" er neppe en god måte å få noen til å komme over sperrene sine på.

Men jeg har ikke samme inntrykk som deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Merkelig at så mange misliker det. Vi har jo oral, klining og sex om hverandre. Å måtte springe og pusse tenna for hver gang etter jeg hadde smakt på pikken hans hadde vært turn off....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Merkelig at så mange misliker det. Vi har jo oral, klining og sex om hverandre. Å måtte springe og pusse tenna for hver gang etter jeg hadde smakt på pikken hans hadde vært turn off....

Er så enig! Man kan selvsagt ha et glass vann og tannkrem stående på nattbordet da men... :)

Nei...sex er jo noe "gris" uansett...så syntes det er veldig veldig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...