Gå til innhold

Hva skal til for at du drar på en date 2?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må du føle noe for han, eller holder det at han var hyggelig?

Jeg kan virkelig ikke datte med dating, traff en fyr, han var grei, men jeg føler ingen tingen.



Anonymous poster hash: 9084d...99a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal_mann

Og derfor dater jeg ikke. det er så laterlig mange oppegående og flotte mennesker. mennesker en gjerne kan være sosial med, men som en ikke kan se for seg en fremtid sammenmed. Og så ødelegger en alt med å kreve at en MÅ se en fremtid sammen for å være sosiale sammen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg erfaring med at forelskelsen er noe som "gror" og ikke noe som har en pangstart. Jeg trenger å kjenne noen godt for å få følelser for personen så jeg ville dratt på en til date. Så lenge man er åpen, og ikke prøver å skape en illusjon om at man har følelser man ikke har så ser jeg ikke noe galt med det. Derimot så er det galt å fortsette å date hvis man skaper en illusjon om at man har følelser man ikke har. Det er sjofelt.

For de som er trygge på at de aldri utvikler følelser for personer hvis de ikke føler på noe "instant" kjemi første gangen så er det nok bortkastet tid å dra på flere dater..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må kjenne en tiltrekning, samt at minimumsverdiene er på plass - dette vet man jo ikke med en gang men jeg ville selvsagt droppet en date nr. 2 dersom jeg fant ut at det var noen "dealbreakere" der.

Forelskelse vokser ikke ut av ingenting for meg, dersom vi er seksuelt kompatible vet jeg det fra starten.



Anonymous poster hash: 2f7c3...418
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du føle noe for han, eller holder det at han var hyggelig?

Jeg kan virkelig ikke datte med dating, traff en fyr, han var grei, men jeg føler ingen tingen.

Anonymous poster hash: 9084d...99a

Må ha følelser før datingen starter.

Anonymous poster hash: c9ccb...6ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal til for at du drar på en date 2?

Jeg må først bli bedt ut på date 1.

Anonymous poster hash: c040c...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er vanskelig å få inntrykk etter en date, så om det ikke er totalt kræsj blir jeg med på en til. Har dog inntrykk av at mange menn kjapt går videre om det ikke er 110 % klaff etter ti minutter, så da hender det jo det blir med den ene daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke datet så alt for mye, men er daten klein, kjedelig og jeg bare ser mer på klokka og kan ikke få den overstått fort nok, så går ikke jeg på date nummer to med ham heller.

Er det veldig hyggelig på daten, kjemien er der og alt sånt, så kan jeg gå på en andre date også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg erfaring med at forelskelsen er noe som "gror" og ikke noe som har en pangstart. Jeg trenger å kjenne noen godt for å få følelser for personen så jeg ville dratt på en til date. Så lenge man er åpen, og ikke prøver å skape en illusjon om at man har følelser man ikke har så ser jeg ikke noe galt med det. Derimot så er det galt å fortsette å date hvis man skaper en illusjon om at man har følelser man ikke har. Det er sjofelt.

For de som er trygge på at de aldri utvikler følelser for personer hvis de ikke føler på noe "instant" kjemi første gangen så er det nok bortkastet tid å dra på flere dater..

Må føle kjemi på første date, ellers drar jeg ikke på date nummer 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du føle noe for han, eller holder det at han var hyggelig?

Jeg kan virkelig ikke datte med dating, traff en fyr, han var grei, men jeg føler ingen tingen.

Anonymous poster hash: 9084d...99a

Jeg må syns han er grei, at jeg er tiltrukket av han og om det er noen jeg kan trives med å omgås. Den viktigste er den siste for det er der alt ligger, på veien så finner jeg ut om han kan levere det jeg trenger i ett forhold. Noen ganger så får jeg bare en følelse av at dette funker ikke og da blir det ikke en date nummer to, men da har jeg gjerne vært usikker i forkant før daten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar lett på en date når. 2bare fordi han var hyggelig, forventer jo ikke å bli slått i bakken av følelser på en kveld heller... Om det skulle vise seg at han ikke er så spennende etter ca 4 dater så dropper jeg det...

Anonymous poster hash: ffb56...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vi det koselig, kan jeg gjerne gå på en date til. Jeg trenger nok mer enn 1 date, for å finne ut om det kan bli noe mer. Bruker litt tid på å få følelser.

Men har vært på date med noen menn, bare kaffe 1 time, og vi har hatt det veldig hyggelig, skravla har gått i ett, masse felles, også vil de ikke møtes igjen. Synes det er rart at de kan finne ut det på 1 time.



Anonymous poster hash: 804a1...faa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...