Gå til innhold

Trenings-bh-favoritt?


Purple Diamond

Anbefalte innlegg

Sikkert mange tråder om dette, men spør likevel. Jeg har flere fra Pierre Robert og et par fra H&M. De er greie, men kunne godt hatt mer støtte. Hvilke(n) vil du anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anbefaler Stay in Place sportsbh.. Har slik selv og syns den er helt fantastisk holder alt på plass under treningsøkten :D

De selges på getinspired.no

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to forskjellige fra merket casall. De er helt supre!

Anonymous poster hash: 2f60a...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg kjøpte hos Ellos. Den er med to cup'er og kryss bakpå ryggen. Aner ikke merke - står ikke noe på den. Men jeg får i hvert fall ikke en flat monopupp med denne siden den er mer som en BH.

Har ellers BH-topp (av bedre ord å kalle det) fra H&M som jeg liker veldig godt. Selv om den klemmer det lille jeg har flatt og i sammen.



Anonymous poster hash: d8f71...0b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt fornøyd med mine fra Casall. De er brukt jevnlig og holder godt vask etter vask. De er behagelige på og holder alt på plass. Har også en fra Pierre Robert, men den er jeg ikke like begeistret for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anbefaler Stay in Place sportsbh.. Har slik selv og syns den er helt fantastisk holder alt på plass under treningsøkten :D

De selges på getinspired.no

Hvordan er str på Stay in place? Bruker du samme str i denne som i andre sports-bher?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casall , uten tvil. Mine har faktisk holdt fasong og farge i flere år, og det forventer jeg aldri!



Anonymous poster hash: eec79...e58
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den absolutt beste jeg har hatt er shockabsorber (jeg trenger mye støtte)



Anonymous poster hash: dc992...646
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

den absolutt beste jeg har hatt er shockabsorber (jeg trenger mye støtte)

Anonymous poster hash: dc992...646

Signerer på denne. Jeg bruker 75 E eller F i vanlig BH, Shock Absorber kjøpte jeg i 80DD. Det er ganske trange saker, nemlig. Jeg har en som er tilpasset løping, og jeg kjenner nesten ikke at jeg har pupper når jeg løper.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er str på Stay in place? Bruker du samme str i denne som i andre sports-bher?

Ja jeg har samme str i de fra stay in place som jeg har i f.eks nike og casall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Casall! Tror den heter Adjustable Sports Bra, med lukking i ryggen (klarer ikke sånne som må jobbes på uten vanlig bh-lukking)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den absolutt beste jeg har hatt er shockabsorber (jeg trenger mye støtte)

Anonymous poster hash: dc992...646

Signerer på denne. Jeg bruker 75 E eller F i vanlig BH, Shock Absorber kjøpte jeg i 80DD. Det er ganske trange saker, nemlig. Jeg har en som er tilpasset løping, og jeg kjenner nesten ikke at jeg har pupper når jeg løper.

Det er ingen som slår ShockAbsorber når det kommer til støtte, etter min mening.

Er det noen butikker her i landet som selger ShockAbsorber??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen butikker her i landet som selger ShockAbsorber??

Det vet jeg faktisk ikke, jeg bestilte mine fra Figleaves i UK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om det fortsatt er mulig å få tak i sports-BHer som er utformet helt som tradisjonelle BHer (cup-størrelse B)?

Jeg har i mange år brukt sånne typer sports-BHer (fra Champion), under andre sports-BHer, gjerne fra Casall.

Jeg elsker denne løsningen. Brystene beveger seg ikke en millimeter, og det er ingen klaustrofobisk sammenpresning som gir mono-boob heller.

Problemet er at disse Champion-BHene med tradisjonell BH-design har gått ut av produksjon for lenge siden. Og nå har jeg heller ikke lyktes i å finne dette fra andre produsenter heller. Er det noen som vet hvor jeg kan finne det?



Anonymous poster hash: 8865f...0ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...