Gå til innhold

Utfordringstråd for fysisk aktivitet


Cerx

Anbefalte innlegg

Inspirert av utfordringstråden for husarbeid, starter jeg en lignende tråd for fysisk aktivitet. Alt i fra gåturer til hard trening er lov. Skriv gjerne når treningen er gjennomført (jeg tar mer enn gjerne i mot KJEFT om min trening ikke er det!)

Min plan for dagen er å jogge i minst 20 minutter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter sammenhengende jogging gjennomført, superfornøyd med tanke på at jeg omtrent ikke har trent på et halvt år. Tungt å komme seg ut døra, utrolig deilig å løpe igjen. Morgendagens mål er rett og slett bare å komme seg ut, enten det er på bein eller sykkel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening ble 50 minutter med spinning..

3 intervaller a 3 min.

Et drag på ca 20 min hvor jeg lå på mellom 85-90 % av makspuls. Avsluttet med å ligge de siste 3-4 min over 95 % av maks. Faktisk en av de beste øktene på leeenge. All ære til flink instruktør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trening ble 50 minutter med spinning..

3 intervaller a 3 min.

Et drag på ca 20 min hvor jeg lå på mellom 85-90 % av makspuls. Avsluttet med å ligge de siste 3-4 min over 95 % av maks. Faktisk en av de beste øktene på leeenge. All ære til flink instruktør :D

Flink! Gode spinninginstruktører er gull verdt, er mange av de som virkelig ikke passer til jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan henge meg med her ej no når ej endelig har kommet i gang igjen :-P
Dagens trening på gymmet 1 time- pluss 12.000 skritt på skrittellern.

I morgen er planen å komme opp i 14.000 skritt :danse:

20 minutter sammenhengende jogging gjennomført, superfornøyd med tanke på at jeg omtrent ikke har trent på et halvt år. Tungt å komme seg ut døra, utrolig deilig å løpe igjen. Morgendagens mål er rett og slett bare å komme seg ut, enten det er på bein eller sykkel!

Så deilig det må være å kunne jogge sammenhengende- eg greide ikke mer enn 2 minutter eg :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan henge meg med her ej no når ej endelig har kommet i gang igjen :-P

Dagens trening på gymmet 1 time- pluss 12.000 skritt på skrittellern.

I morgen er planen å komme opp i 14.000 skritt :danse:

Så deilig det må være å kunne jogge sammenhengende- eg greide ikke mer enn 2 minutter eg :-P

Couch to 5k er et supert program å bruke for å kunne jogge 30 minutter sammenhengende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden kom som bestilt ;) Mitt mål for i morgen er å komme meg på treningssenteret. Ikke så viktig hva slags type trening det blir, skal bare komme i gang!



Anonymous poster hash: 5be78...017
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Couch to 5k er et supert program å bruke for å kunne jogge 30 minutter sammenhengende!

Har sett litt på det programmet- kanskje en bare skulle hoppet i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mål vart nådd med 14289 skritt- i følge skrittellern min er det ganske nøyaktig 10 km :danse:

Planen for i morgen er å komme meg på trening om morran med mannen- teste ut couch to 5k?
Og gå 10.000 skritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråd! :)

Målet for dagen er å få gjennomført noen øvelser for ryggen hjemme på stuegulvet. Den trenger sårt å bli litt styrket.



Anonymous poster hash: 534ad...1b5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt min første spinningtime. Frister ikke til gjentakelse, men bør vel gjøre det igjen skal kondisen bli noe bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kom som bestilt ;) Mitt mål for i morgen er å komme meg på treningssenteret. Ikke så viktig hva slags type trening det blir, skal bare komme i gang!

Anonymous poster hash: 5be78...017

Det ble zumba i dag, og i morgen skal jeg prøve body vive for første gang :)

Anonymous poster hash: 5be78...017

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter jogging i dag også, i morgen er det tur eller sykkel igjen. Tar det rolig med joggingen i starten, nekter å få belastningsskader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble zumba i dag, og i morgen skal jeg prøve body vive for første gang :)

Anonymous poster hash: 5be78...017

Så bra! Er body vive en saltime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg hatt min første spinningtime. Frister ikke til gjentakelse, men bør vel gjøre det igjen skal kondisen bli noe bedre.

Din første noensinne? Trøst deg med at det blir bedre etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Idag har jeg hatt min første spinningtime. Frister ikke til gjentakelse, men bør vel gjøre det igjen skal kondisen bli noe bedre.

Elsker spinning- synd de ikke har det på mitt lokale gym- prøv noen ganger og se om det blir kjekkere.

Det vistes i hvert fall på midjen min at eg drev med spinning før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble couch to 5 k i dag Cerx- det var motiverende med lav terskel så dette skal prøves ut videre- eg har jo planer om å melde meg på maraton til våren :enig:

Ble også 12.000 skritt- gikk en del ekstra siden eg var så dum og spiste søppelmat i dag :(

Planen for i morgen er å gå 13.000 skritt- samt finne igjen rokkeringen og gjøre noen øvelser hjemme bare..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60 min crossing med høy intensitet og intervaller på tung motstand. Idag blir det en gåtur på 1 mil, imorgen Ordentlig styrkeøkt😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din første noensinne? Trøst deg med at det blir bedre etterhvert!

Ja min første noensinne! Har nettopp begynt å trene på treningssenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...