Gå til innhold

Vil spiren sitte denne gangen da mon tro?


cinderella_h

Anbefalte innlegg

God morgen

Herregud er det et symptom i seg selv og drømme heeeeeeelt utrolig rare drømmer uten noen form forklaring? Disse drømmene mine tar jo helt av !!!

I dag skal jeg ut på shopping med en venninne. Spent op hvordan formen blir etterpå.

Lå og tenkte en del i går kveld da jeh ikke fikk sove. Jeg har jo mistet flere ganger i sa. Da har vi mistet ganske tidlig. Før vi i det hele tatt har sett hjerte på ul. Meeen den ene gangen jeg mistet i ma så vi fsktisk hjerte. Men jeg mener å huske at hun nevnte noe om at embryoet var mye mindre enn den uken jeg mente å være i. Derfor ville hun ha meg tilbake en uke etter. Også i forbindelse med ferie. Da vi kom tilbake slo dessverre ikke hjertet lenger. Det jeg da har tenkt litt på ... Siden det var mindre i størrelse så fikk det kanskje ikke næring og vokste ! Denne gangen så vi hjertet og hun målte det til perfekt størrelse. Men denne gangen har jeg også gått på albyl e. De gangene jeg har mistet i sa så tenker jeg at livmoren min har glippet, men nå bruker jeg jo også crinone. Kan det være en sammenheng. Jeg har blitt utredet men de finner ingen feil. Jeg skulle tatt hysteroscopi , i går faktisk, men den ble utsatt med tanke på graviditeten. Men ellers er jeg utredet og de finner ingenting feil. Kromosomer til oss begge er også fine. I forbindelse med exu fjernet de eggleder. Kanskje det også kan ha vært en innvirkning de gangene jeg har mistet? At noe er galt med den også? Den ble fjernet nå siste gangen jeg mistet ....

Man skal ikke drive å sette diagnose på seg selv men .. Tankene løper! takknemlig for innspill :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå vet ikke jeg om du har fått "støtte-tiltak" noen av de forrige gangene, men denne gangen virker det i alle fall som om du blir fulgt opp ganske tett. Det i seg selv er jo både betryggende og sikkert bra for både deg og fosteret. Crinone er gull (verdens ekleste og mest klissete gull...), og jeg tror det var det som gjorde susen for vår del. Ganske sikker på det faktisk. Vi har heller ingen diagnoser eller noe, så vi måtte prøve og feile en del før det gikk.. Jeg mener, nå ligger alt til rette for at det skal gå bra med deg denne gangen, bankende hjerte og masse oppfølging, så da er det bare å satse! :) Jeg heier! :duskedame:

(Og rare drømmer hører med ja... har drømt masse snodig, og hvis jeg hadde fortalt alt, hadde jeg nok blitt lagt inn!)

Håper formen er fin etter shopping i dag! Koselig plan med venninne!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid det er så enkelt å finne ut hva som ikke fungerer, men det kan jo virke som at det du får nå har hatt virkning:) Tanta min mistet utallige ganger (mener det var rundt 15) før hun klarte å bli gravid med søskenbarnet mitt. Dette var på 70 tallet. De ante ikke hva som var problemet, men de prøvde å gi henne ekstra progresteron og da satt spira:) nå er jo progresteron mangel noe av det første som sjekkes. Medisinen går fremover hele tiden, kanskje om noen år at de er mer sikker på virkningen av det du får nå?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hyggelig lesning. Da håper jeg crinone er gull for meg også!!!

Har gått bra i dag til tross for shopping omtrent hele dagen. Har ikke den sulten lenger / det er litt bekymrende. Kanskje den kommer tilbake. Får håpe det!

Tok en del blodprøver på mandag. Fikk brev i posten i dag. Men alt er jo totalt gresk :

Natrium ved nedre referanseområde men har nok ingen betydning.

Kreatinin er under referanseområdet. Men dette er vanlig for gravide.

Ehhhhh natrium ? Salt da eller?

Kreatinin?? Gresk ! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hyggelig lesning. Da håper jeg crinone er gull for meg også!!!

Har gått bra i dag til tross for shopping omtrent hele dagen. Har ikke den sulten lenger / det er litt bekymrende. Kanskje den kommer tilbake. Får håpe det!

Tok en del blodprøver på mandag. Fikk brev i posten i dag. Men alt er jo totalt gresk :

Natrium ved nedre referanseområde men har nok ingen betydning.

Kreatinin er under referanseområdet. Men dette er vanlig for gravide.

Ehhhhh natrium ? Salt da eller?

Kreatinin?? Gresk ! Hehe.

Natrium er salt ja, har ikke så mye å si om det er rett under ref:)

Kreatinin er en nyreprøve, og det er bare bra den er lav. Hvis man har nyresvikt, og noen andre tilstander så stiger denne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så snilt ! Takk:) da er det ikke noe jeg bør ta hensyn til egentlig da. Jeg har imidlertid alltid hatt lavt kreatinin.

Huff jeg har sånn ikke graviditetfølelse altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi så snilt ! Takk:) da er det ikke noe jeg bør ta hensyn til egentlig da. Jeg har imidlertid alltid hatt lavt kreatinin.

Huff jeg har sånn ikke graviditetfølelse altså :(

Endret det seg plutselig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker du på følelsen ? Nei ikke plutselig. Bare vekymret pga lite symptomer.

Da er det nok bekymringene som tar overhånd:) men du har jo symptomer? Brystene er ømme (svingende, men det er nok helt normalt), du er trøttere enn vanlig, og du har vel nevnt flere ting?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men synes ikke det er like fremtredende som det var til å begynne med. Sulten er ikke like hissig..sover plutSrlig dårligere om natta. Men det kan jo også være at jeg er mer vant til det, tenker mye over det og er over normalen bekymret ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda men synes ikke det er like fremtredende som det var til å begynne med. Sulten er ikke like hissig..sover plutSrlig dårligere om natta. Men det kan jo også være at jeg er mer vant til det, tenker mye over det og er over normalen bekymret ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste ul er til uken :)

I kveld har jeg kjent litt stikkinger i magen igjen. Gjespet mye og litt murring i ryggen! Jeg kjenner noe hvertfall! 👍👍👍 har styra ute i hele dag -

Kanskje det har medført at jeg ikke har kjent aå godt på kroppen ! Hmmmm ... Så reprisen Av masterchef fra i går og begynte å grine 🙈🙈🙈🙈🙈 syntes så synd i mira da hun ikke fikk til moussen. Da tårene hennes trilla, ja da trilla mine også gitt! Det er vel ikke helt normalt !

I morgen skal jeg være 8 uker! Jeg

Håper lille frøet mitt fortsatt dunker for harde livet der inne - for da er jeg snart over rekorden min noen gang !! Ingenting - og jeg mener - ingenting i heeeeeeele verden - ville gledet meg mer!

Jeg har litt troen på karma - og føler jeg må sette meg noen premisser og krav til meg selv aå lenge dette går bra! Litt rar sånn sett ja 🙈🙈🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der vet du! Der er hormonene;) jeg også gråt av det;) sitte å ser reprise av idol nå, og jeg gråter for alle som går videre ;)

Blir fint med neste ul da! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som sa lettrørt, i dag begynte jeg å snufste litt da jeg så SAS flyet ta av fra flyplassen her... for det var jo bare så vakkert :daane: erhm..

Hvis det hadde vært mulig gir jeg gladelig fra meg symptomene mine :) Du får riktignok ikke ømme og tunge pupper, men du får muligheten til å gå rundt å brekke deg for hver minste lille ting... dagen lang.

Endret av Havmus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahahahaha altså ---- er SAS fly som letter????? 😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 Fascinerende er det jo, men om jeg hadde gråtet av det ??? Nææææhhh det er drt nok bare du som gjør 😆😆🙈🙈🙈🙈

Tror jeg må holde meg unna idol!

Vil gjerne ha symptomene dine !!!! Har lagt meg - men bare noen minutter til klokken bikker tolv og appene mine endrer seg til uke 8!!! 🙏🙏👍👍🙈🙈 må nok vente for å lese ja!

Ps snakket med en venninne i stad som også er gravid! Hun var så vekymret! Hun hadde mistet sultfølelsen, de ømme puppene og hadde utflod som var brun. Dog er hun ivf kandidat så utfloden kan fint skyldes alle hormonene hun stapper i seg. Men det er allikevel litt trøst å høre andre i samme situasjon bekymre seg også. Var det slemt? Men da virker drt bare litt mer normalt ....

Jaja snart sove! Mon tro hva jeg skal drømme i natt! Forrige natten var mannen min med i en tv serie jeg følger med på! Og han var i skikkelig drama. Den ene skuespilleren skulle nemlig komme hjem til oss og banke han klokken 1530. Assa !???? Jeg er jo ikke vel bevart i denne drømme verden 🙈🙈🙈 i tillegg så var katten min blitt til en fugl -

Som fløy sin vei ... Hehehe livlig fantasi hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om min spire er der inne og dunker i vei har den nå rundet 8 uker og vokst fra et blåbær til et jordbær i størrelse og fått antydninger til ben og armer ! Men skummelt å lese om indre organer som skal utvikles denne uken. Tøff uke!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...