Gå til innhold

LilleNinja og gubben har fått sin vakre frøken <3


Lilleninja

Anbefalte innlegg

Kjempefin mage! :hjerte:

Tuuusen takk :laugh:

Hurraaa for bebimage. Og samme her, bare eeeeen uke igjen! :bond:

Hipp hipp :) Teeenk på deeet :nigo:

Hurra for 17 uker :D

Jippiii :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jippi! 17 uker! Nå går det unna, synes jeg! Vi raser jo avgårde begge to? ihihi :)

Jaaa :) Men tiden fra torsdag til torsdag føles fortsatt lang :P

Snart halvveis jo! :hakeslepp:

Herreguuuuud, ja :sjokkert: Begynner nesten å bli litt stressa! :P

17 uker! :hoppe:

:danse:

P.S: Jeg syns jeg er flink som har begynt å bruke sitering/multisitat :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HIHIIIIII :nigo:

Takk :) Den er der hele tida nå, men i litt varierende grad etter hvor mye luft det er under :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammeeen :)

Nå er det litt å skrive om altså! :)

På lørdag var jeg på jentekveld :) Taco, kos og respektivt vin og druejuice (digg) :nigo:

Jeg drakk så mye druejuice at jeg ikke fikk plass til mer enn nesten en hel tortillalefse med taco :P

Jeg var nok ganske kjedelig selskap da, la meg ned på kjøkkengulvet i en kombinasjon av luftsmerter og ekstrem trøtthet :P Var stolt når jeg greide å holde meg våken til klokka 23-24 den dagen :laugh:

I går hadde jeg en effektiv dag :) Bakte gulrotkake OG banankake, og hjalp litt til på "familiedugnad" med svigers ^^ Merker det godt i korsryggen i dag da, at jeg ikke hadde helt ergonomiske arbeidsstillinger i går :/

Såååå.. Hvis alt er i orden på OUL om 3 (!) dager, tror jeg at jeg skal tørre å si at jeg kjente første spark ordentlig i dag :) Skulle til å spise når det kjentes ut som at noe "dultet" i rett opp-og-ned bevegelse nede i magen :lillesky: Sånn, SWOOP liksom :fnise: Så satt jeg i ro i en liten stund, og bare "eeeehm, hva var det deeeer? :klo: ", og jammen kom det på nytt! :) Jeg ropte jo "whoop!" andre gangen det skjedde, hehe :fnise: Litt kooos, håper det var babyen altså :nigo: Det er jo litt rart for en fis å gå rett opp/ned, og så på akkurat samme plassen igjen? xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldige du som kjenner babyspark! :biggrin:

Håper det var det ja :laugh: Superkos, jeg holdt på å begynne å gråte etterpå :fnise:

:fnise: La deg ned på kjøkkengulvet? Du kunne ikke fått en sofa eller seng?

Koselig med babydulting da :rodmer:

Hehe, jeg er litt rar, for jeg liker å ligge på gulv :sjenert: Men så var det også en kombinasjon av at venninna bor hos foreldrene enda, så vi bare ville være på kjøkkenet, og at kattene hennes har vært i alle de andre rommene og jeg er allergisk :P

Jaaaa, det var kooos :) Håper det var det dét var altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig med små dult fra den lille da :rodmer:

Jaaa :rodmer: Det må jo bare ha vært den :)

Håper den mørbanker meg innenfra snart, så jeg kan være sikker :fnise:

Forresten, hvis det er noen her som ikke har tippet enda, så begynner det å haste altså :nigo:

Håper jo på å få vite det på OUL om 2 (!) dager :nigo:

(Ja, spørs bare om ikke jeg har nedtelling :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå gleder meg til å kjenne liv.. Det er akkurat som de sier: "hei mamma! Jeg er her, og bare så du vet det så har jeg det fint altså. Jeg kan til og med turne salto. Kjente du det?" :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tippeliste :nigo: :

Skyblue: :babyjente:

Nautika: :babyjente:

MissDior: :babygutt:

HopsiDeisi: :babygutt:

LilleMeg90: :babyjente:

Spiremor: :babyjente:

La Traviata: :babyjente:

Androide: :babygutt:

Malicious: :babygutt:

To be continued

Åå gleder meg til å kjenne liv.. Det er akkurat som de sier: "hei mamma! Jeg er her, og bare så du vet det så har jeg det fint altså. Jeg kan til og med turne salto. Kjente du det?"

Jaa! :) Har ikke kjent noe enda i dag, da så kanskje jeg bare var heldig i går? ^^ Vil mørbankes av babyspark snart!

Husker ikke om jeg har tippet, men tipper gutt :nigo: Hvordab jobber du på fredag? Kaffe/kakao/te??

Du har deeet, og jammen tippet du det samme sist :fnise:

Jeg jobber til 16:30, men tenkte å dra til mammaaa.. Er du ledig noen andre dager denne uka? (altsååå, i morra eller torsdag ettermiddag :nigo:)

Hmm, husker ikke om jeg har tippet. Men jente

Det hadde du, og du var enig med deg selv :fnise:

Tror du får gutt

Notert :nigo:

JEG ER SÅ SPEEEENT! Går bare hele dagen og tenker "2 dager igjen til OUL!", "Om 5 timer er det faktisk bare en dag igjen til OUL", osv :fnise:

Gruer meg fortsatt litt fordi jeg er redd for at ikke alt skal være i orden, men dultet i går har betrygget meg litt da, for nå føler jeg meg litt mer sikker på at det var en fot i magen :rodmer: Har jo aldri kjent noe sånn verken før eller (så langt) etter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...