Gå til innhold

Mini-boks <3


boks

Anbefalte innlegg

Gjest Tekola

Jeg er en sånn mamma som har nåværende alder som favorittalder hele veien tror jeg :ler:

Vi som har enkle babyer å legge får så veldig kontrast når det ikke går supersmooth! :fnise:

Kos dere masse i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg kommer til å bli sånn og :fnise:

Jaa. Hun var jo ikke enkel å legge, men når man først er vant med det så kjenner jeg jo at det blir ... annerledes? :ler:

Hun var helt umulig å legge i hele går og jammen dro hun ikke et skikkelig stunt på mannen og i dag.

Så hun sovnet ikke før vi overleverte henne til mormoren. Da sluknet hun på få sekunder på tur i vogna. Sov en time visstnok. Håper hun har fått seg en dupp til stakkars. :hjerte:

Mannen og jeg har storkost oss med bading og .... uhm, utendørsludo :fnise::sjenert:

Nå ligger vi i hver vår ende av sofaen med vifta på fult på pcen, diiiiiigg :laugh:

Selv om; kjenner jeg gleder meg til å få lille jenta vår hjem igjen for hun er jo så morsom og fiiin :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en herlig hjelpsom mann jeg og, men skulle ønske vi hadde barnepass! Altså vil ikke hive mini ut døra men etter 9 mnd er det kanskje på tide med noen timer alene? Hva er kjærestetid egentlig? Husker ikke :(

Så dere er heldige! Sett virkelig pris på at noen stiller opp sånn for dere :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med litt kjærestetid og alt hva det innebærer ;) Og snuppa hadde det nok helt fint sammen med mormor :Nikke:

Vi burde vel hatt barnevakt en dag, føler liksom at vi "må" gjøre det, og jo lenger vi utsetter det, jo vanskeligere blir det for meg. Mannen påstår vi skal ut alene noen timer neste uke mens vi er bortreist og at søstera og typen bare får sitte og se på at mini puster :ler. Vi får se på den! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en herlig hjelpsom mann jeg og, men skulle ønske vi hadde barnepass! Altså vil ikke hive mini ut døra men etter 9 mnd er det kanskje på tide med noen timer alene? Hva er kjærestetid egentlig? Husker ikke :(

Så dere er heldige! Sett virkelig pris på at noen stiller opp sånn for dere :hjertesmil:

Setter så absolutt pris på det og mer til :)

Vet vi er heldige som har noen vi kan dele jenta vår med :)

Deilig med litt kjærestetid og alt hva det innebærer ;) Og snuppa hadde det nok helt fint sammen med mormor :Nikke:

Vi burde vel hatt barnevakt en dag, føler liksom at vi "må" gjøre det, og jo lenger vi utsetter det, jo vanskeligere blir det for meg. Mannen påstår vi skal ut alene noen timer neste uke mens vi er bortreist og at søstera og typen bare får sitte og se på at mini puster :ler. Vi får se på den! :P

Var veldig deilig og koooos å være kjærester igjen, selv om vi koser oss masse med snuppa også :hjerte:

Hun hadde storkost seg. Spist smoothie, brødskive og masse melk. Og sovet i to timer nesten. Fina :hjerte:

Haha, syns du skal gå med på den jeg ;)

Godt å være alene om det bare er for en halvtime også er det kos å hente mini igjen og ser hvor uendelig glad de blir for å se en :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var veldig deilig og koooos å være kjærester igjen, selv om vi koser oss masse med snuppa også :hjerte:

Hun hadde storkost seg. Spist smoothie, brødskive og masse melk. Og sovet i to timer nesten. Fina :hjerte:

Haha, syns du skal gå med på den jeg ;)

Godt å være alene om det bare er for en halvtime også er det kos å hente mini igjen og ser hvor uendelig glad de blir for å se en :rodmer:

Det er nok veldig godt å komme seg ut alene :) husker jeg tenkte mye på det mens jeg var gravid at vi måtte være flinke til å komme oss ut som par selv om vi hadde fått baby. Etter snart syv mnd har det enda ikke skjedd :sjenert:

Men får se til uka om det blir noe av ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere får det til i løpet av uken Favole :)

------

Åh, jeg er så glad for i dag fant vi brev i posten som fortalte oss at vi fikk husbanklån på det nye huset! :danse:

Det frigir en del penger i løpet av et år for oss og vi kan "oppgradere" under byggingen uten å måtte snu på hver eneste krone. :) Hurra!! :fnise:

Nå skal jeg faktisk sove. Er helt totalt skutt etter en veldig fin helg med alt for lite søvn. Ble en spontan middag med mannen ute i dag også :) Og i morgen skal jeg på middag og kino med ei venninne.

Livet er så fint om dagen og den lille jenta vår er så herlig. Føler meg så heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, så digg! :hoppe: Greit å ha litt ekstra å gå på i tilfelle.

Flink du er som kommer deg i seng tidlig, jeg sier det hver dag, men når kvelden kommer er det så sabla godt å sitte oppe.. :P Det er så godt å lese at du har det bra, kos deg i morgen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med gode nyheter :) Og fint at du har det så bra om dagen, og i tillegg rekker å faktisk tenke over, og sette pris på, det :jepp:

Håper du har hatt en hyggelig middag og kino-kveld med venninne, hvilken film så dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så herlig med gode nyheter :) Og fint at du har det så bra om dagen, og i tillegg rekker å faktisk tenke over, og sette pris på, det :jepp:

Håper du har hatt en hyggelig middag og kino-kveld med venninne, hvilken film så dere??

Helt glemt å svare deg, unnskyld :(

Var en koselig middag og kino, så sex tape :) Morsom den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hva-da-glemme-sin-egen-dagbok da eller :fnise::sjenert:

Her går det helt greit. Skjer alt for mye dritt rundt oss om dagen og S har slitt med forstoppelse og mangel på søvn i et par uker. Men, ting snur nok til det bedre snart :)

Ellers er det tenner på vei i full fart på lillesnupp stakkars. Hun har full fart her hjemme og har gått selv ut fra sofaen et par ganger. Tøffa :hjerte:

Tenk at hun er et år om under to mnd da. Hvor ble den pitte lille babyen av? :)

I dag skal vi feire mammas bursdag og kose oss :)

Håper alle har en fiin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skrev jo her i går!! :(

Jaja, husker ikke alt jeg skrev. Håper iallefall at tiden fremover blir bedre! Ha en fin søndag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

Vært en fin helg :)

I dag har snupp og jeg vært på tur, postet pakke til Yesterday, snupp sov 2 timer og 10 min mens jeg så på KUWTK ( :sjenert: ) og nå er det leketid før mannen kommer hjem rundt kl 16 :)

Vi har begynt på 5:2 dietten i dag og har første fastedag. Holy smokes jeg er sulten :fnise:

Tror og håper dette blir en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er spent selv om jeg vet hva det er :fnise: Takk igjen! :hjertesmil:

Mamma fortalte at hun faktisk gikk på 5:2 dietten på 80-tallet, så intet nytt fenomen :) Men navnet fantes ikke den gangen trur jeg hun sa, men det var sånn noen slanket seg på den tiden. Ja og de telte ikke kaloriene så nøye da. Er det ikke maks 500 kalorier? Og jeg ser reklame for 5:2 på høyre side her :fnise: Smarte internett :P

Håper dere får en fin uke ja! Med masse fine minner :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert glemt det siden jeg er så treig :fnise::sjenert:

Inntrykk av at det meste kommer igjen og igjen opp igjennom årenes løp. Moro :)

Maks fem hundre ja. Holder på å stryke med så best for mannen at han er rask på butikken :ler:

Takk for det og lige så :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller egentlig, men nå du bare eeeeeeser ut og ikke får trimma deg så ble valget enkelt :P Er bare for å kickstarte vektnedgang egentlig. Gå over til sunn og variert mat og trening igjen etter 1 mnd ish. Vi får se, nå holder jeg på å forgå av sult og hodepine :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...