Gå til innhold

Lillah's graviditetsdagbok :-)


Lillah

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjenner til den!

Jeg sitter også og ser på babyting på nettet, men jeg kommer ikke til å kjøpe noe som helst før etter uke 12 :)

Skal prøve å dy meg jeg også, men har funnet en kjempefin dress på KappAhl, de har veldig mye fint i den der Newbie- serien. Så spørs om jeg drar en tur en dag å kjøper den. :gjeiper:

Den passer jo til begge kjønn, og hvis det ikke skulle gå bra, så får jeg bare spare den til en annen gang - eller gi den bort. :)

Men slike ting som vogn, seng etc.. skal jeg vente med til jeg er langt uti. :)

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal prøve å dy meg jeg også, men har funnet en kjempefin dress på KappAhl, de har veldig mye fint i den der Newbie- serien. Så spørs om jeg drar en tur en dag å kjøper den. :gjeiper:

Den passer jo til begge kjønn, og hvis det ikke skulle gå bra, så får jeg bare spare den til en annen gang - eller gi den bort. :)

Men slike ting som vogn, seng etc.. skal jeg vente med til jeg er langt uti. :)

Så morsomt, jeg jobber på KappAhl og har hengt av meg den der fordi jeg synes den er så fin :rodmer:

En parkdress må da gå fint an å kjøpe :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morsomt, jeg jobber på KappAhl og har hengt av meg den der fordi jeg synes den er så fin :rodmer:

En parkdress må da gå fint an å kjøpe :Nikke:

Hihi, lik smak vi da! ;) Ja, den der er veldig fin. Så den sist jeg var på KappAhl, måtte bort å se på den.. Men da visste jeg ikke at jeg var gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en ny test i dag, siden jeg hadde en liggende, og forhåpentligvis ikke har bruk for den før den går ut på dato :)

HcG nivået stiger tydligvis fort, for for 3 dager siden kunne man så vidt skimte en strek, og nå er den nesten like sterk som teststreken :)

post-52998-0-85689800-1334168540_thumb.j

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk litt fort i svingene :gjeiper: *dobbeltpost*

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, lik smak vi da! ;) Ja, den der er veldig fin. Så den sist jeg var på KappAhl, måtte bort å se på den.. Men da visste jeg ikke at jeg var gravid :)

Hehe, ja, god smak vil nå jeg si ;)

Jeg har gått å sett på den helt siden vi fikk den inn første gang like før jul :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, god smak vil nå jeg si ;)

Jeg har gått å sett på den helt siden vi fikk den inn første gang like før jul :rodmer:

Hehe ;) Ja, den er kjempenydelig! :)

:rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så moro! Kjente igjen nicket ditt fra prøverbøkene :)

GRATULERER SÅ MYE!

Tuuusen takk! :klemmer:

Og du er snart klar for å føde ser jeg. :) Spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag greide jeg ikke å dy meg lengere, og bare MÅTTE dra å handle litt babyklær. :) Den dressen jeg hadde tenkt å kjøpe, var de selvfølgelig utsolgt for! - Eller de hadde en igjen, men det var i størrelse 50..

Så ble heller 2 pysjamaser, en rosa og en blå :) + en hvit body, bukse og en koseklut.

Gleder meg til å kunne ta det i bruk!! :rodmer:

post-52998-0-20122400-1334262751_thumb.j

Endret av Lillah
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så koselig med babyklær :) Vasket str 50 klærne igår selv, men jeg er kanskje litt treg ;p Vi får ikke så store barn i familien, så jeg har ikke tenkt på å vaske 56 engang. Hvordan er det i din familie? Størrelse på barn går jo litt i "arv".

Håper ikke du blir spesielt plaget av kvalme osv forresten, det synes jeg var veldig kjedelig de første månedene!

God gravid-helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig med babyklær :) Vasket str 50 klærne igår selv, men jeg er kanskje litt treg ;p Vi får ikke så store barn i familien, så jeg har ikke tenkt på å vaske 56 engang. Hvordan er det i din familie? Størrelse på barn går jo litt i "arv".

Håper ikke du blir spesielt plaget av kvalme osv forresten, det synes jeg var veldig kjedelig de første månedene!

God gravid-helg :)

Ja, veldig koselig. Bare så kjedelig at det er så lite nøytralt i butikkene.. Dumt å måtte kjøpe både rosa og blått i alt, for har jo mest sannsynlig kun bruk for en av delene. :)

Nyfødt-størrelsen i min familie er helt gjennomsnittlig. Rundt 3500 g og 50 cm :)

Hvordan er det å være så nærme termin da? Gruer du deg til fødsel? Går tiden sakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste døgnet har jeg ikke kjent noenting "nedi der".. Når de strekkingene og murringene pågår, så er det ubehagelig, men nesten så jeg håper på at de skal være der - framfor å ikke være der. For blir litt bekymret når det tar så lang tid, og jeg ikke merker noe som helst..

Men på en annen måte så hører man jo om folk som ikke vet at de er gravide før de føder også, da så.. ;)

Så får bare krysse fingene og håpe på det beste!

Har delt den store nyheten med søstra mi nå forresten. Hun har vært igjennom et svangerskap tidligere, så fikk spurt henne om ting jeg lurte på. Veldig kjekt! :) _Og hun gleder seg veldig til å bli tante :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på en liten besøksrunde. :)

Først var vi til foreldrene mine for å spre det gode budskap. Begge ble VELDIG glad, mamma holdt på å gå ut av sitt gode sinn - nærmest dansa bortover stuegulvet for å gi meg en klem. Og begge gråt en liten skvett. Var veldig positiv begge to, og sa at de hadde ventet at det ville komme.

Mamma skulle kjøpe seg garn og begynne å strikke til den lille :hjerte:

Etterpå var vi til svigers, men var bare hun som var hjemme, hun ble også veldig glad. :) Men sa som sant er at man vet jo ikke 100 % ennå hvordan dette vil ende.

Så nå er det iallefall 3 kommende besteforeldre som gleder seg stort. :hjerte: Og det samme gjør foreldrene! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wee.. Nå er jeg 5 uker på vei!! :hjerte:

Håper iallefall at det neste 7 ukene går fooort!!

Går på do og sjekker bindet (jaaa, har på meg et hver dag - i tilfelle mensen skulle komme) :fnise: ofte i dag, kjenner ut som noe "renner" ut av meg, så like redd hver gang for at det skal være blod, men er heldigvis bare utflod. Har mye av det for tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Ja, det nærmer seg termin nå, og jeg gleder meg stort til å få kroppen "tilbake" igjen - ikke minst til å få en liten baby i armene! Fødselen gruer jeg meg ikke til i det hele tatt, ser egentlig frem til det. Men der er vi jo forskjellige alle sammen :)

Åh, tøft gjort å fortelle besteforeldre om graviditeten! Vi torde ikke fortelle noen før uke 11, men da hadde vi allerede vært på ul to ganger pga mye blødninger.. Så når uke 11 viste oss 3 cm sprell levende minibaby, da måtte vi bare snakke med noen :P

Godt du har søsteren din å snakke med! Husker jeg hadde utrolig mye spørsmål de første ukene selv, og svangerskapet opplevdes som så veldig langt. Men med en gang du har vært på ul og kjenner småspark selv så går det fort. Ikke minst er det mye lettere å slappe av når du kjenner babyen selv, og ikke bare vet at den er der.

God helg! Håper formen holder seg god!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Ja, det nærmer seg termin nå, og jeg gleder meg stort til å få kroppen "tilbake" igjen - ikke minst til å få en liten baby i armene! Fødselen gruer jeg meg ikke til i det hele tatt, ser egentlig frem til det. Men der er vi jo forskjellige alle sammen :)

Åh, tøft gjort å fortelle besteforeldre om graviditeten! Vi torde ikke fortelle noen før uke 11, men da hadde vi allerede vært på ul to ganger pga mye blødninger.. Så når uke 11 viste oss 3 cm sprell levende minibaby, da måtte vi bare snakke med noen :P

Godt du har søsteren din å snakke med! Husker jeg hadde utrolig mye spørsmål de første ukene selv, og svangerskapet opplevdes som så veldig langt. Men med en gang du har vært på ul og kjenner småspark selv så går det fort. Ikke minst er det mye lettere å slappe av når du kjenner babyen selv, og ikke bare vet at den er der.

God helg! Håper formen holder seg god!

Ja, det skjønner jeg veeeldig godt! :) Vi hadde også egentlig tenkt å vente, men så ombestemte jeg meg, og etter litt om og men ble samboeren min med på å fortelle det.

Ja, veldig greit å ha noen å snakke med. Leser så mye forskjellig på nett, så vet nesten ikke hva man skal forholde seg til.. Men nå er vel svangerskap forskjellige også da. :)

TakkTakk, formen er bra hittil iallefall. :) Rikitg god helg til deg også :)

Endret av Lillah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på middag hos mamma og pappa, veldig koselig :)

Så hadde de vært å kjøpt babyklær til den lille i dag :) Kjempenusselig bomullsdress og 2 langermede bodyer. :rodmer:

post-52998-0-98226400-1334441124_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...