Gå til innhold

Ingen aprilspøk!


Flying

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Hoi hvor det går! Siste innspurt på studier og tre TØFFE år er snart unnagjort. Litt heftig med to barn, full jobb og fulltidsstudie.

Men fooor ei drømmepåske! Aldri har Rondane vært vakrere, aldri har ferien vært bedre, aldri har sola gjort så godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så i teorien burde du få masse tid til overs når studiet er ferdig og du bare har to barn og jobb? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 år senere...

Åh, gode fine dagboka mi som jeg helt har glemt! Svosj så var et nytt år gått! Ble syk rett etter påsken i fjor. Tom for energi, utmattet og blæh. Var som jeg skrev for et år siden, vært tre tøffe år. Årene før det hadde også vært harde med mye sykdom i nærmeste familien. Gikk en laaaang stund sykemeldt og litt usikker på om det var kyssesyken som gjorde meg så dårlig, tilbakefall på cøliaki eller "bare" en naturlig reaksjon på en heftig periode i livet. Muligens en fin blanding. Er tilbake i full jobb om dagen. Er tilbake i den jobben jeg hadde i 2009/2010. Trives godt:) Kidsa har det bra. Lille store S er allerede 6 år og storkoser seg på skolen. Frøken Fryd er to år og ler litt av en frøken. Akkurat nå er livet godt å leve. Jeg og min kjære har 20-års jubileum (!!!....) og det vil vel si at vi begynner å bli voksne.. Huttetu og skrekk og gru..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første tanke da jeg så at det var nytt innlegg her var at det var en ny baby på gang :fnise: Tegn på at du bare er innom ved spesielle anledninger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, Neeeeei Daria! Ingen ny baby på gang. Kjedet meg plutselig på jobb og kom plutselig på KG. Har helt glemt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Haha, får ikke slått av denne dumme funksjonen som sterker over..
Puh, endelig. Var en smule irriterende.. Måtte innom godboka og snuse litt igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 år senere...

Her var min kjære dagbok! Sååå hyggelig! Etter å ha lett rundt omkring og tenkt at den mest sannsynlig var borte så lå det altså link i profilen min🤭Denne skal jeg mimre i utover uka:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2014 den 14.40, Daria skrev:

Min første tanke da jeg så at det var nytt innlegg her var at det var en ny baby på gang :fnise: Tegn på at du bare er innom ved spesielle anledninger :ler:

Som sagt... :ler: Syv år på én dagbokside tyder jo ikke på så mye aktivitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg husker jeg hadde en annen bruker også. Går det an å vekke den til live uten å huske innloggen tro.. Jeg mener det var "Isdronningen". #lete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...