Gå til innhold

Å formulere seg så man interesserer kjøpere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips eller en oppskrift på hvordan man best kan formulere seg og utforme en annonse så den fremstår interessant og lokkende på potensielle kjøpere?

Jeg har relativt få visninger på mine annonser og enda færre "flergangsvisninger" (dvs individer som ser på annonsene mer enn én gang), så noe gjør jeg vel feil. Om ikke markedet for kjøp/salg på privaten er litt "der nede" for øyeblikket da?

Jeg har gjort dette:

- Klare og tydelige bilder av gjenstanden som skal "omplasseres"

- Er ærlig om eventuell slitasje og stand gjenstanden er i

- Teksten er ikke for lang, på kanskje 5 linjer maks

- Jeg har skrevet hvor gjenstanden er produsert

Hva mer kan jeg gjøre? Dette er arvegods, så skampris er ikke ønskelig selvom jeg såklart vil bli kvitt tingene ;)

Anonymous poster hash: ca09b...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får du få interessenter, er prisen for høy. Enkelt og greit. 



Anonymous poster hash: 4e961...594
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du få interessenter, er prisen for høy. Enkelt og greit.  Anonymous poster hash: 4e961...594

Den er prisvurdert av en ekspert, og vi har gått for halvparten av prisen som lignende gjenstander går for. Vurderer selvsagt å senke prisen, men det er ikke snakk om en formue heller akkurat, får dyrere (pg mye dårligere!) møbler på IKEA for å si det sånn.

Anonymous poster hash: ca09b...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er overskriften din?

 

En overskrift kan være: Fint arvegods til å bli glad i. Eller: Nyttig og fint redskap

 

Har du oppgitt pris? Vet at mange ikke gjør det. Jeg for min del liker å se hva ting koster, så gjør jeg en vurdering. Da går jeg gjerne tilbake og ser opå det. Er ikke pris oppgitt, så gidder jeg somoftest ikke å bry meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er overskriften din?

 

En overskrift kan være: Fint arvegods til å bli glad i. Eller: Nyttig og fint redskap

 

Har du oppgitt pris? Vet at mange ikke gjør det. Jeg for min del liker å se hva ting koster, så gjør jeg en vurdering. Da går jeg gjerne tilbake og ser opå det. Er ikke pris oppgitt, så gidder jeg somoftest ikke å bry meg.

På finn kommer prisen opp automatisk. Har slettet annonsen - ingen respons :( annet enn visninger og 1 som lagret..

Anonymous poster hash: ca09b...67c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...