Gå til innhold

Stemor når man er 20 år


Annie-T

Anbefalte innlegg

Jeg var et par år eldre enn deg da jeg ble sammen med dn mann med barn. Det fungerte fint og jeg trives godt som stemor.

Forskjellen er at han hele tiden var åpen om at han hadde barn og han hadde de 50% av tiden. Litt rart din kjære ikke sa noe om det fra begynnelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi snakket om og flytte sammen og så sa han at det var noe jeg burde vite. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han ikke har sagt dette med barnet før nå.

 

 

Ihvertfall bra at han sa det FØR dere flytttet sammen da. Men hvor lenge har dere vært sammen nå? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var far eller mor til dette barnet, hadde jeg uansett ikke sett på en nyinnflyttet 20 år gammel kjæreste som stemor til barnet. Det skal en del mer til for å kvalifisere som stemor. Og hvis du ikke føler deg klar, noe som er fullt forståelig når man er 20, så ikke flytt sammen med han. Å ha et barn er et kjempestort ansvar, mye jobb og tar mye tid. Hvis han er en oppegående og omsorgsfull far, vil du i beste fall bli nr 2 i livet hans. Og hvis han ikke er en god far, så er vel ikke det en type du vil satse på.

Edit: Du har ikke møtt barnet, men dere snakker om å flytte sammen?! Ærlig talt, dette er direkte uforsvarlig og utrolig umodent av dere begge. Et barn skal ikke plutselig få et fremmed menneske i hus.

Jeg visste ikke om barnet før etter vi hadde samtalen om og flytte sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Jeg visste ikke om barnet før etter vi hadde samtalen om og flytte sammen.

 

Det sier i grunnen utrolig mye om han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ihvertfall bra at han sa det FØR dere flytttet sammen da. Men hvor lenge har dere vært sammen nå?

Vi var sammen i to år før det ble slutt og nå har vi vært sammen i 6 måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier at hvis vi skal være sammen så vil han at jeg skal ha kontakt med barnet hans. Og jeg synes dette er ganske tidlig, og er heller ikke sikker på om jeg vil dette.

 

Så ikke flytt sammen med ham hvis du synes det er for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi snakket om og flytte sammen og så sa han at det var noe jeg burde vite. Jeg skjønner bare ikke hvorfor han ikke har sagt dette med barnet før nå.

 

Er vel at han prøver å teste grensene dine for å se om hva kan kan komme unna med. Du kan bare regne med at dette barnet er bare toppen på kransekaka om hva han holder skjult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er 25 og jenta er 4.

Han var ungdomskjæresten din, som du var sammen med når du var 15 og han var 20?

Anonymous poster hash: 2a552...024

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var sammen i to år før det ble slutt og nå har vi vært sammen i 6 måneder.

Litt off topic, men var du 13 og han 18 da dere ble sammen?

Bare dette i seg selv er et varsko for min del.

Anonymous poster hash: 2a552...024

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel at han prøver å teste grensene dine for å se om hva kan kan komme unna med. Du kan bare regne med at dette barnet er bare toppen på kransekaka om hva han holder skjult.

Vi hadde et veldig fint forhold før jeg flyttet bort for og gå skole så jeg tror ikke det er noe mer jeg ikke vet. Han skjønner at det er viktig med ærlighet og tillit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han nevner ikke barnet en eneste gang i løpet av 6måneder? Nei, dette burde du løpe fra!

Hva mer kommer han til å unngå å fortelle deg om, fordi du kanskje ikke liker det.

Her lukter det problemer lang vei!

Flytt ihvertfall ikke inn med han nå, og det er alt for tidlig å bringe barnet inn i et forhold som ikke har vart lenger!

Anonymous poster hash: 83b74...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic, men var du 13 og han 18 da dere ble sammen?

Bare dette i seg selv er et varsko for min del.

Anonymous poster hash: 2a552...024

Vi var sammen fra jeg var 13-15 ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør jo bli kjent med barnet før du flytter inn da. Ikke rett ovenfor barnet at det plutselig bor en fremmed der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det sier i grunnen utrolig mye om han. 

Jeg føler for å svare deg krasst, men du har jo helt rett. 

Anonymous poster hash: 5e7c6...b86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde et veldig fint forhold før jeg flyttet bort for og gå skole så jeg tror ikke det er noe mer jeg ikke vet. Han skjønner at det er viktig med ærlighet og tillit.

 

Virker ikke at han skjønner det ut fra alt det du selv skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fyren har holdt sitt eget barn skjult for deg som om hun skulle vært en skitten hemmelighet, og det i seks måneder? Jøss. Jeg fatter ikke at du ikke allerede har dumpet ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 20 år, da må du tenke. Vil du legge vekk ungdomslivet for dette?

 

Synes kjæresten din, altså barnefaren gjorde en tabbe, medmindre han var seriøs om å bli far. La han vekk ungdomslivet bak seg da han fikk vite at han skulle bli en far? eller bruker han ungdomslivet sitt NÅ med å dele omsorgsretten eller hvordan dette foregår?



Anonymous poster hash: e62d4...2af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kjenne etter hva magefølelsen din forteller deg.  Føler du at han er noe å satse på, så gå for det!



Anonymous poster hash: 02752...449
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver helg....og hvor har du vært i helgene da?

Det kan gå bra om du leser om alle mislykkede stemødre på kg. Da vet du hva du ikke skal gjøre

Anonymous poster hash: b9849...ddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...